ja op zwarte piet wel, op elkaar nietquote:Op dinsdag 5 december 2017 11:58 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Alle kinderen, alle klasgenootjes denkt en reageert juist postief op zwarte piet.
dat maakt haar woorden zo mooi.quote:Op dinsdag 5 december 2017 11:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Lerares had volgens mij niet in de gaten dat ze juist het probleem omschreef. Zo bedoelde ze het niet.
nee dat zie je niet, dat maak je ervanquote:Op dinsdag 5 december 2017 12:00 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Ligt het dan toe.
Ik zie alleen maar mensen die hun minderwaardigsgevoel spiegelen aan alles wat ze lezen.
En daar leer je van, en wordt dus een beter mens.quote:Op dinsdag 5 december 2017 12:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
beetje want zo kom je zelden over
maja dat je het uberhaupt weer terug moest vinden bewijst mijn punt natuurlijk, het is vervelend om in een hokje gedreven te worden
punt
het een sluit het ander niet uitquote:Op dinsdag 5 december 2017 12:01 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
En daar leer je van, en wordt dus een beter mens.
Je moet niet blijven hangen in je ontwikkeling omdat je een emotie hebt.
Punt.
dude...quote:Op dinsdag 5 december 2017 12:00 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Ligt het dan toe.
Ik zie alleen maar mensen die hun minderwaardigsgevoel spiegelen aan alles wat ze lezen.
En dat heeft dus niks met zwarte piet te maken.quote:Op dinsdag 5 december 2017 12:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja op zwarte piet wel, op elkaar niet
joh?quote:Op dinsdag 5 december 2017 12:02 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
En dat heeft dus niks met zwarte piet te maken.
quote:
Ontleed de tekst nou eens en licht toe wat er dom/'verschrikkelijk' aan is en hoe dit enige betrekking heeft op de zwarte piet discussie.quote:
ik heb het toegelicht, wat je daarmee wil doen is jouw dingetje maar ik blijf echt niet bezig hoorquote:Op dinsdag 5 december 2017 12:05 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
[..]
Ontleed de tekst nou eens en licht toe wat er dom/'verschrikkelijk' aan is en hoe dit enige betrekking heeft op de zwarte piet discussie.
Juist wel. Liefde, haat, onzekerheid het zijn allemaal zaken die je ontwikkeling gigantisch in de weg staan. En soms is het het waard, maar op de weg naar een goed mens zijn zijn het praktisch onoverkomelijke hindernissen wanneer je ze niet los kan laten.quote:
wat een onzinquote:Op dinsdag 5 december 2017 12:08 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Juist wel. Liefde, haat, onzekerheid het zijn allemaal zaken die je ontwikkeling gigantisch in de weg staan. En soms is het het waard, maar op de weg naar een goed mens zijn zijn het praktisch onoverkomelijke hindernissen.
Je bent gewoon nog niet ver genoeg onderweg om te bevatten wat je op je levensweg tegen komtquote:
dude, dit is casus geen nederlandse taal, dat het ontleed moet worden. dit is communicatie, 85% van communicatie is non verbaal, gebeurt dus tussen de woorden in, met lichaamstaal, stem, intonatie en niet te vergeten context.quote:Op dinsdag 5 december 2017 12:05 schreef WodanIsGroot het volgende:
Ontleed de tekst nou eens en licht toe wat er dom/'verschrikkelijk' aan is en hoe dit enige betrekking heeft op de zwarte piet discussie.
quote:Op dinsdag 5 december 2017 12:13 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Je bent gewoon nog niet ver genoeg onderweg om te bevatten wat je op je levensweg tegen komt
dubitat, nisi qui nescit.ben best wel jaloers.
Al die donkere kindjes die het fantastisch vinden om zich te vereenzelvigen met Zwarte Piet. Wil je dat afnemen?quote:
Ze heeft het over haar schoolkinderen niet over kleinzielig volwassen die zich aangesproken voelen.quote:Op dinsdag 5 december 2017 12:13 schreef Slayage het volgende:
[..]
dude, dit is casus geen nederlandse taal, dat het ontleed moet worden. dit is communicatie, 85% van communicatie is non verbaal, gebeurt dus tussen de woorden in, met lichaamstaal, stem, intonatie en niet te vergeten context.
deze dame geeft onbedoeld een draai aan iets waarvan zwarte mensen simpelweg last van hebben, namelijk dat ze voor zwarte piet worden uitgemaakt dat ze worden geassocieerd met zwarte piet iets dat nooit als een compliment wordt ervaren door zwarte mensen, zoals sp3c aangeeft.
het genante is dat ze denkt dat ze goed bezig is, terwijl ze eigenlijk bewijs levert voor het punt van de anti pieten, dat zwarte piet een karikatuur is van een zwarte man.
als je kinderen opvoedt met gif, zullen de kinderen denken dat gif normaal is en misschien zelfs goed voor je is. ze vereenzelvigen zich met ZP omdat ze het in hun jeugd door de strot hebben gekregen. kinderen zijn aapjes, ze doen wat hun ouders hen hebben aangeleerd, zo simpel ligt het.quote:Op dinsdag 5 december 2017 12:16 schreef Montagui het volgende:
[..]
Al die donkere kindjes die het fantastisch vinden om zich te vereenzelvigen met Zwarte Piet. Wil je dat afnemen?
Ik ga toevallig heel veel met kinderen om die in sinterklaas geloven... the 30'squote:
goed verhaal, lekker kort en helemaal niet creepyquote:Op dinsdag 5 december 2017 12:25 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Ik ga toevallig heel veel met kinderen om die in sinterklaas geloven... the 30'sen ja het is wel logisch. Piet is cool en piet komt uit Spanje: geen kind in Nederland die anders denkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |