We hadden het hier over haar laatste single destijds. Well, well, well. Dat was toch ultiem kut.quote:Op woensdag 6 december 2017 09:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fantastische zangeres. Qua stem absoluut beter dan Adele én Amy.
Bovendien vind ik haar muziek wel veel meer jazz & soul dan Adele.
Warwick Avenue vind ik eigenlijk haar enige echt goede nummer...quote:
Dat was haast een parodie op haarzelf. Daar is het misgegaan.quote:Op woensdag 6 december 2017 09:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
We hadden het hier over haar laatste single destijds. Well, well, well. Dat was toch ultiem kut.
Ja, die tweede plaat was rommel. Maar die eerste plaat heeft heel veel goede songs.quote:Op woensdag 6 december 2017 09:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
We hadden het hier over haar laatste single destijds. Well, well, well. Dat was toch ultiem kut.
Rockferry en Stepping Stone vind ik ook erg sterkquote:Op woensdag 6 december 2017 09:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Warwick Avenue vind ik eigenlijk haar enige echt goede nummer...
Die clip is ook mooi, nagenoeg 1 take, superknap
en wat te denken van Train... hoe je van Drops of Jupiter naar de overige zooi kan gaan als band zijnde...quote:Op woensdag 6 december 2017 09:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach er zijn gekkere dingen gebeurd. Zo vraag ik me wel eens af waar het mis is gegaan bij Mika.
Die eerste plaat had gewoon 10 geniale pophits. Elk onuitgebracht lied (als single) van die plaat had ook gewoon de top 40 makkelijk gehaald
Daarna was ie ook ineens verdwenenOke ook hier weer SAS
Maar die zijn populair gebleven, hebben alleen veel slechtere muziek gemaakt. Hey Soul Sister is een van mijn meest gehate singles ooit.quote:Op woensdag 6 december 2017 09:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
en wat te denken van Train... hoe je van Drops of Jupiter naar de overige zooi kan gaan als band zijnde...
oh op die manier...quote:Op woensdag 6 december 2017 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar die zijn populair gebleven, hebben alleen veel slechtere muziek gemaakt. Hey Soul Sister is een van mijn meest gehate singles ooit.
Ik de eerste 3 keer dat ik het hoorde ook nietquote:Op woensdag 6 december 2017 09:27 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind dit nummer eigenlijk helemaal niks mis mee
*duikt onder*
de rotatie is idd wel erg hoog jaquote:Op woensdag 6 december 2017 09:30 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik de eerste 3 keer dat ik het hoorde ook niet
Is het echt zo erg als Arens beweerde?quote:Op woensdag 6 december 2017 09:32 schreef Cee het volgende:
Zit nu die Duffy Coke commercial te kijken verdomme wat slecht.
quote:Op woensdag 6 december 2017 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is het echt zo erg als Arens beweerde?
Dan kan ik het me best voorstellen, wel jammer want die eerste plaat was écht goed (in hindsight, toen vind ik het helemaal niet zo bijzonder)
Dat heb ik wel met meer popplaten uit die tijd. Ik wilde teveel edgy doen, ofzo
hoor m vaak op de radio de laatste wekenquote:
ja nog een maandjequote:
En Veenstra.quote:Op woensdag 6 december 2017 10:10 schreef Elfletterig het volgende:
Eén van de meest ondergewaardeerde platen van de afgelopen 20 jaar
Typische Ekdom-plaat ook: Scream If You Want To Faster
Leuk dat Radio 2 deze draait
Bartje he.quote:Op woensdag 6 december 2017 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
alweer the thrill is gone
da's verdomme van BB King.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |