abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 6 november 2018 @ 07:06:17 #276
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_182971964
Wat een neppe shit is dit zeg.
pi_182979095
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 21:22 schreef svann het volgende:
Nu hebben ze dus waarschijnlijk ook het cassettebandje met aanwijzingen.
Is de rest weer kansloos.
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 00:22 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Volgens mij stond er een postcode op de sleutelhanger. Tja..

Verder wel mee eens dat dat verband tussen de teams er niet zou mogen zijn.
Dus als ze het cassettebandje hebben (hopelijk heeft de slimste van die twee dombo's het snel tussen de spullen op zolder verstopt), dan kunnen ze de teams weer gewoon op het trefpunt opwachten.
Dat ze weten dat alle vluchtelingen naar hetzelfde punt moeten, maakt de situatie heel onrealistisch: Als mensen die elkaar niet kennen op de vlucht zijn, wat is dan de kans dat die allemaal op dezelfde tijd op dezelfde plek zich moeten melden?
pi_182979289
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 15:09 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

[..]

Dus als ze het cassettebandje hebben (hopelijk heeft de slimste van die twee dombo's het snel tussen de spullen op zolder verstopt), dan kunnen ze de teams weer gewoon op het trefpunt opwachten.
Dat ze weten dat alle vluchtelingen naar hetzelfde punt moeten, maakt de situatie heel onrealistisch: Als mensen die elkaar niet kennen op de vlucht zijn, wat is dan de kans dat die allemaal op dezelfde tijd op dezelfde plek zich moeten melden?
Bandje hebben ze niet eens nodig. Ze kunnen 24/7 gaan posten bij die storage. Er van uitgaande dat ze allemaal naar dezelfde worden geleid en daar lijkt het wel op aangezien de twee teams die er uit zijn beiden naar die locatie in Almere moesten. Ze weten straks ook wie de opslagruimtes hebben gehuurd (die truc hebben ze vorig jaar ook uitgehaald). Dus ze kunnen ook prima toegang vorderen tot alle boxen die op naam van de productie staan en de bandjes daar uit halen. Geen enkel team heeft dan enig idee waar ze heen moeten voor de finale. Ze kunnen nu net zo goed alle afleveringen cancelen.
pi_182979437
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 15:19 schreef alpeko het volgende:

[..]

Bandje hebben ze niet eens nodig. Ze kunnen 24/7 gaan posten bij die storage. Er van uitgaande dat ze allemaal naar dezelfde worden geleid en daar lijkt het wel op aangezien de twee teams die er uit zijn beiden naar die locatie in Almere moesten. Ze weten straks ook wie de opslagruimtes hebben gehuurd (die truc hebben ze vorig jaar ook uitgehaald). Dus ze kunnen ook prima toegang vorderen tot alle boxen die op naam van de productie staan en de bandjes daar uit halen. Geen enkel team heeft dan enig idee waar ze heen moeten voor de finale. Ze kunnen nu net zo goed alle afleveringen cancelen.
Wow, that escalated quickly :D
Somebody that I used to know
pi_182979528
Het kan best dat de andere teams al eerder bij die storage zijn geweest :)
pi_182979939
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 november 2018 15:30 schreef Fazzoletti het volgende:
Het kan best dat de andere teams al eerder bij die storage zijn geweest :)
Kan maar dan was ie nog leeg. De hunters waren er immers ook te vroeg met de sleutel van Rob. Als ze het chronologisch uitzenden dan.
pi_182979971
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 15:54 schreef alpeko het volgende:

[..]

Kan maar dan was ie nog leeg. De hunters waren er immers ook te vroeg met de sleutel van Rob. Als ze het chronologisch uitzenden dan.
ik denk dus niet dat ze chronologisch uitzenden :+ Anders zou de lol er inderdaad wel meteen af zijn :D
pi_182979996
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 november 2018 15:56 schreef Fazzoletti het volgende:

[..]

ik denk dus niet dat ze chronoligisch uitzenden :+ Anders zou de lol er inderdaad wel meteen af zijn :D
Zou kunnen uiteraard :)
  dinsdag 6 november 2018 @ 23:19:07 #285
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182990782
T begint wel heel erg een informatief programma (kijk wat we allemaal kunnen) te worden ipv een spannende spel show. T wordt zo nep...
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 6 november 2018 @ 23:22:09 #286
2651 svann
night-hawk
pi_182990828
Zouden ze in hun ijver om supercop te spelen niet een beetje over het hoofd zien dat het voor de kijker het leukst is als tenminste één team het redt?
Of zou de rest van Nederland het spel vanuit de hunters beleven?

[ Bericht 1% gewijzigd door svann op 07-11-2018 00:10:53 (Typo) ]
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  dinsdag 6 november 2018 @ 23:29:26 #287
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_182990936
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 20:36 schreef alpeko het volgende:
Deze hunter is echt onuitstaanbaar.
Duidelijke intimidatie techniek. Maar ik vraag me af of ik daar aan mee zou werken, wetende dat t toch “nep” is. Jongen, je doet je best maar. Je maakt me helemaal niks :D

Die oma was echt een nsb’er zeg. Eerst zet je ze op je zolder waar je geen kant meer uit kan, en vervolgens verraad je ze meteen door te zeggen dat ze op die zolder zitten. Werkelijk waar :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_182994274
Zo die oude vrouw heb je ook een fijne aan :X
I solemnly swear i'm up to no good
pi_182996152
quote:
3s.gif Op dinsdag 6 november 2018 23:22 schreef svann het volgende:
Zouden ze in hun ijver om supercop te spelen niet een beetje over het hoofd zien dat het voor de kijker het leukst is als tenminste één team het redt?
Of zou de rest van Nederland het spel vanuit de hunters beleven?
Het zou al een stuk realistischer worden als ieder team ergens naar een totaal andere opslagbox moest in een totaal andere plaats, zodat het vinden van één sleutel helemaal niets zegt over de andere teams. En ook dat ieder team een ander uitstappunt heeft, zodat het ontdekken van de plek waar de een zich moet melden geen info geeft over waar een ander naar toe gaat.

Zo horkerig en hufterig als de hunters zich opstellen tegenover mensen die toevallig bij het programma betrokken worden, dan blijf je toch niet lang kijken vanuit de hunters... Met zulke de medemens schofferende, intimiderende, bangmakende, beledigende klootzakken wil toch niemand zich op een lijn stellen? Je krijgt gewoon een hekel aan die types.

En naar zolder gaan bij iemand die al heeft laten blijken een grote verraadster te zijn die haar mond niet kan houden... hoe stom kan je zijn? Alles beter dan dat, zolang die "tja, ik mag niet liegen, hè?"-persoon maar niet weet waar je bent.
  woensdag 7 november 2018 @ 11:45:43 #290
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_182996232
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 09:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo die oude vrouw heb je ook een fijne aan :X
Ja, nogal _O-
pi_183002004
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 11:42 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Het zou al een stuk realistischer worden als ieder team ergens naar een totaal andere opslagbox moest in een totaal andere plaats, zodat het vinden van één sleutel helemaal niets zegt over de andere teams.
Dat was vorig seizoen toch met allemaal verschillende kluizen op ns stations? Toen ze een kandidaat hadden gesnapt wisten ze met welke pinpas de borg voor de kluis was betaald. En met diezelfde pas en rekening waren nog tig andere kluizen gehuurd.

Zo hadden ze alle stations in de smiezen. En gingen ze oa in Groningen dus de kandidaten opwachten. Zelfs eentje die de trein uit Rotterdam naar Groningen nam om zo de kluis te legen _O_
mag het weten
pi_183003605
Volgens mij worden er toch allemaal verschillende locaties gebruikt voor de opslagboxen? Eentje was in Almere, een andere in Amsterdam, dacht ik.
pi_183004306
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 16:36 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Dat was vorig seizoen toch met allemaal verschillende kluizen op ns stations? Toen ze een kandidaat hadden gesnapt wisten ze met welke pinpas de borg voor de kluis was betaald. En met diezelfde pas en rekening waren nog tig andere kluizen gehuurd.

Zo hadden ze alle stations in de smiezen. En gingen ze oa in Groningen dus de kandidaten opwachten. Zelfs eentje die de trein uit Rotterdam naar Groningen nam om zo de kluis te legen _O_
Dat is lullig. Dan is het productieteam de link tussen iedereen...

Dan kan je net zo goed de cameramannen gaan tracken...
Somebody that I used to know
pi_183004331
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 17:45 schreef MevrouwCactus het volgende:
Volgens mij worden er toch allemaal verschillende locaties gebruikt voor de opslagboxen? Eentje was in Almere, een andere in Amsterdam, dacht ik.
Misschien wel. Uit het verhoor met Rob leek het alsof ze allemaal dezelfde hadden.
Somebody that I used to know
pi_183004365
Ik snapte ook niet waarom die meiden niet gewoon naar buiten zijn gaan hollen. In dit huis zat je in de val. (ook zonder een eerlijke oma)
Somebody that I used to know
  Redactie Sport woensdag 7 november 2018 @ 18:49:37 #296
274204 crew  Mexicanobakker
pi_183004787
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 23:19 schreef Ang3l het volgende:
T begint wel heel erg een informatief programma (kijk wat we allemaal kunnen) te worden ipv een spannende spel show. T wordt zo nep...
Dat was het altijd al.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport woensdag 7 november 2018 @ 18:51:04 #297
274204 crew  Mexicanobakker
pi_183004821
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 18:27 schreef Postbus100 het volgende:
Ik snapte ook niet waarom die meiden niet gewoon naar buiten zijn gaan hollen. In dit huis zat je in de val. (ook zonder een eerlijke oma)
Ze (die mensen waar ze bij waren) hadden meteen moeten zeggen dat ze weg moesten rennen en dan moet je hopen dat je net ontsnapt aan die hunters, da's ook een deel geluk
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_183005420
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 18:26 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Misschien wel. Uit het verhoor met Rob leek het alsof ze allemaal dezelfde hadden.
Ik dacht dat het sleuteltje van Rob van een locatie in Amsterdam was, maar nu twijfel ik. Ik bedoel, ik weet dat het allemaal vooropgezet is, maar zo sneu zal het toch niet zijn?
pi_183005867
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 18:25 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Dat is lullig. Dan is het productieteam de link tussen iedereen...

Dan kan je net zo goed de cameramannen gaan tracken...
Jup. Daarom vind ik er dus ook niks meer aan. Het is allemaal iets teveel in het voordeel van de hunters en te weinig in het voordeel van de kandidaten. Gewoon 3 weken lang sjouwen en kamperen in de bossen. Niks geen je mag max 48 uur ergens zijn. Er waren gelukkig (vaak oud mariniers) wel wat kandidaten die het zo wisten aan te pakken.

Maar dan kom je uit bij het eindspel: het extractiepunt. De keer met de heli in de duinen en de speedboat vorig seizoen waren mooie ontknopingen. En de coordinaten voor die plek zou je niet in een kluis moeten stoppen of een opslagbox. Gewoon weer zoals vanouds in de krant afdrukken. Zien wie er zo slim is om dat bij te houden.
mag het weten
  donderdag 8 november 2018 @ 09:34:42 #300
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_183016258
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 18:49 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dat was het altijd al.
Klopt, maar ik vind t dit seizoen wel HEEL erg obvious worden. Storend zelfs.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')