ik hou het gewoon niet droog hierquote:
nog even wachten, over iets minder dan twee wekenquote:
Iets van De Staat waardeloos noemenquote:Op vrijdag 8 december 2017 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benieuwd of de Song van het Jaar dit jaar minder waardeloos is dan vorig jaar.
Dit topic staat wel een beetje onpraktisch vroeg hier, wat dat betreft. Denk dat niemand het gaat vinden...
Nja de rest van de top 100 was zowat volledig waardeloosquote:Op vrijdag 8 december 2017 15:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Iets van De Staat waardeloos noemen
Iets met een tuinslangquote:
Komt sowieso uit de hoed van Bas Brongod, maar ik vond het een beetje too muchquote:
Tsja komt door SR en de Top 2000. Dan moet je je jaarlijstjes wel eerder doen.quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:24 schreef rubbereend het volgende:
sowieso gek al die jaarlijstjes met nog een maand te gaan
Lekker nummer jaquote:
Voor Nederlands product wel geinig, maar zou t niet zelf opzetten nee.quote:Op vrijdag 8 december 2017 15:47 schreef Slobeend het volgende:
Dit ken ik niet. Behoorlijk nikszeggend ook.
Misschien had je even moeten wachten met deze postquote:Op vrijdag 8 december 2017 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Na 11 nummers is het gewoon al duidelijk beter dan vorig jaar. Het is niet totaal doordrenkt met die nederhopzooi meer.
Ik ben tevreden
Vorig jaar was het veel erger dan 4 liedjes op 12 platen. Toen was het minimaal 8 op de 12 platenquote:Op vrijdag 8 december 2017 15:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Misschien had je even moeten wachten met deze post.
Ik ben net pas thuis, Slob. Net genoten van Courtneyquote:
Fijn nummer hè.quote:Op vrijdag 8 december 2017 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben net pas thuis, Slob. Net genoten van Courtney
Zeker. Courtney en Kurt is ook écht een goede combinatiequote:
nou inderdaad, dit hoeft nietquote:Op vrijdag 8 december 2017 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit had dan weer niet gehoeven.
quote:Op vrijdag 8 december 2017 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit had dan weer niet gehoeven.
van voor oktober 2016? Het 3voor12 jaar loopt vanaf oktober tot oktoberquote:Op vrijdag 8 december 2017 17:39 schreef Slobeend het volgende:
Dit nummer van Klangstof is uit 2016, maar wel goed.
London Grammar? Wel mooi jaquote:Op vrijdag 8 december 2017 18:10 schreef rubbereend het volgende:
de laatste afvaller voor mijn lijstje, blijft een toffe plaat
Briljant muzikant, BoefGODquote:
heeft hij je hart gestolen?quote:Op vrijdag 8 december 2017 18:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zat die Boef ook alweer vast?
Absoluut niet.quote:
Begrijpelijk. Ik heb ook wel meer bier nodig om dit echt leuk te vinden.quote:Op vrijdag 8 december 2017 18:26 schreef GlennQuagmire het volgende:
Oh en dan ook nog kind van de duivel, heb nog te weinig bier op om dat te waarderen
Habiba genot.quote:
Dit is echt zo'n plaat waardoor je alles om je heen even vergeet. Ik hoop écht dat dit binnenkomt in de Top 2000.quote:
Vanwege de lengte zullen ze die vast in de nacht programmerenquote:Op vrijdag 8 december 2017 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n plaat waardoor je alles om je heen even vergeet. Ik hoop écht dat dit binnenkomt in de Top 2000.
Mwah, Lord of the Ages komt ook altijd overdagquote:Op vrijdag 8 december 2017 21:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vanwege de lengte zullen ze die vast in de nacht programmeren.
Dat ene liedje van ze is best leuk, jammer dat ze het zo vaak hebben uitgebracht.quote:
Oeh welke?quote:
Magnificent.quote:Op vrijdag 8 december 2017 21:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh welke?
Nog Arcade Fire langsgekomen (behalve de nummer 1) ?
Jammer!quote:Op vrijdag 8 december 2017 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Magnificent.
Nee, Creature Comfort is geen hit geweest en Put Your Money on Me kwam te laat
Vind het in de lijst het beste nummer van het jaar. Ik had ook echt verwacht dat ie met Arcade Fire zou strijden om P1.quote:
71 plaatsen te hoog.quote:
In Amerika gewoon een dikke nummer 1-hit natuurlijk. Wij liften een klein beetje mee op dat succes.quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:17 schreef Slobeend het volgende:
Wist niet dat dit een hit is geworden.
Ik had 'm ook wel hoger verwacht ja, denk dat de eerste plek nu gaat om Holding On/Everything Nowquote:Op vrijdag 8 december 2017 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind het in de lijst het beste nummer van het jaar. Ik had ook echt verwacht dat ie met Arcade Fire zou strijden om P1.
Toch verkeerd ingeschat.
Eensquote:
De hitlijsten ontgaan mij volledig eigenlijk, kijk alleen maar indie-sites.quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In Amerika gewoon een dikke nummer 1-hit natuurlijk. Wij liften een klein beetje mee op dat succes.
Artiesten met meerdere hits halen bijna nooit de nummer 1-positie.quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:20 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik had 'm ook wel hoger verwacht ja, denk dat de eerste plek nu gaat om Holding On/Everything Now
Mja zal Everything Now wel worden (mag van mij ook wel)
[..]
Eens
Ah dus toch al voorbij gekomen. Ik had top 3 verwachtquote:Op vrijdag 8 december 2017 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feel It, Still maar op plaats 15. Dan maak ik me ook zorgen voor de Top 2000-kansen
Ik ook hoor.quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah dus toch al voorbij gekomen. Ik had top 3 verwacht
Eerder wat is dezequote:
Roosmarijn sopt hard op The National johquote:Op vrijdag 8 december 2017 22:35 schreef Slobeend het volgende:
The National.
Draaien ze dit wel eens op 3FM?
The National – The System Only Dreams in Total Darkness, nog nooit op 3fm gehoord maar vind m nu al fijnquote:
Day I Die werd kapot gedraaid.quote:Op vrijdag 8 december 2017 22:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mijn favoriet van het album is I’ll Still Destroy You.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |