Bedankt voor de tip. Even 0.25 ETH inwisselen voor Miota dan maarquote:
Maar dan doe je het toch best goed...quote:Op maandag 4 december 2017 16:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn oorspronkelijke inleg staat op +500%.
Waarde in Bitcoin niet relevant
Omdat waarde in Bitcoin meer zegt dan dollarquote:Op maandag 4 december 2017 16:23 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Maar dan doe je het toch best goed...Waarom kom je dan over dat je de ene na de andere stomme trade doet?
Geen iota ervan begrijpenquote:Op maandag 4 december 2017 16:27 schreef Roces18 het volgende:
Hoezo is IOTA zo populair? Zat coins die 10x beter zijn dan deze coin.
Tsja, algemeen bekend dat Japanse auto's ook beter zijn dan Duitse. Toch wil iedereen graag een BMW/Mercedes/Audi rijen.quote:Op maandag 4 december 2017 16:27 schreef Roces18 het volgende:
Hoezo is IOTA zo populair? Zat coins die 10x beter zijn dan deze coin.
quote:
2 nietzeggende antwoorden. Weten jullie zelf wel waarom je er in investeert?quote:Op maandag 4 december 2017 16:35 schreef ColeJ het volgende:
[..]
Tsja, algemeen bekend dat Japanse auto's ook beter zijn dan Duitse. Toch wil iedereen graag een BMW/Mercedes/Audi rijen.
https://coinmarketcap.com/currencies/iota/#marketsquote:Op maandag 4 december 2017 16:40 schreef RobinaHoed het volgende:
weet iemand waar ik IOTA het beste kan kopen (welke website)? en wat voor wallet heb ik daarvoor nodig?
De sport voor mij is om de aantal bitcoins te verhogen met traden..maar als dat niet lukt kan ik er mee leven dat Bitcoin omhoog gaatquote:Op maandag 4 december 2017 16:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat waarde in Bitcoin meer zegt dan dollar
Iota heeft een hele lijst met bedrijven vorige week bekendgemaakt met bedrijven waar ze mee samen gsan werken. Daar stonden hele, hele grote bedrijven tussen zoals samsung en volkswagen.quote:Op maandag 4 december 2017 16:38 schreef Roces18 het volgende:
[..]
[..]
2 nietzeggende antwoorden. Weten jullie zelf wel waarom je er in investeert?
tangle > blockchainquote:Op maandag 4 december 2017 16:38 schreef Roces18 het volgende:
[..]
[..]
2 nietzeggende antwoorden. Weten jullie zelf wel waarom je er in investeert?
Kijk dat is een serieus antwoord.quote:Op maandag 4 december 2017 16:41 schreef ColeJ het volgende:
Hoezo is mijn antwoord nietszeggend? Het is ook een stukje waardering en marktwaarde. Dit wordt niet alleen bepaald door de kwaliteit van een product/coin.
Ja, ik weet maar al te goed waarom ik in IOTA zit. Belangrijkste redenen voor mijn zijn de snelheid en de tangle. En natuurlijk gewoon een stukje "buy the rumor"... alhoewel ik er al in zat toen ie nog onder de 50 cent was.
En waarom zouden ze niet zelf een tangle maken. Hun user base is groot genoeg om alles te slikken.quote:Op maandag 4 december 2017 16:46 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Iota heeft een hele lijst met bedrijven vorige week bekendgemaakt met bedrijven waar ze mee samen gsan werken. Daar stonden hele, hele grote bedrijven tussen zoals samsung en volkswagen.
Zelf heb ik ze overigens niet en ga ook niet in de fomo op een ATH kopen nu..
Om geld te verdienen.quote:Op maandag 4 december 2017 16:38 schreef Roces18 het volgende:
[..]
[..]
2 nietzeggende antwoorden. Weten jullie zelf wel waarom je er in speculeert?
Precies. Dropt vanzelf wel.quote:Op maandag 4 december 2017 16:46 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Zelf heb ik ze overigens niet en ga ook niet in de fomo op een ATH kopen nu..
Wie weet. Of wellicht staat hij over 3 weken op 10$ dat blijft gissen natuurlijk.quote:
Koop snel op Bittrex of Binance.quote:Op maandag 4 december 2017 15:53 schreef Maikuuul het volgende:
Nieuwe ath
Miota is ook aan het knallen zeg. Jammer dat hij niet op Bittrex te koop is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |