abonnement Unibet Coolblue
  maandag 4 december 2017 @ 00:23:56 #1
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_175481309
Het moest er eens van komen.
Maar dit moet je in ieder geval niet hebben:
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 4 december 2017 @ 00:25:51 #2
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_175481324
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 00:23 schreef LXIV het volgende:
Het moest er eens van komen.
Maar dit moet je in ieder geval niet hebben:
[ afbeelding ]
McDonald's? Ziet er niet uit, idd.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_175481448
Raspatat.
pi_175481803
TVP
  maandag 4 december 2017 @ 07:09:29 #5
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_175482766
Serre-zjeu Herremaon.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_175483782
Patat natuurlijk.

Als iets een 'Frites Atelier' heeft, weet je dat je teveel gaat betalen. Maar ben stiekem best wel benieuwd, vooral naar de sauzen. Ik heb wel eens gelezen dat patat vroeger gebakken werd in paardenvet. Dat zou ik zelf wel eens willen doen. Maar hoe kom ik aan paardenvet?
Aldus.
  maandag 4 december 2017 @ 09:07:03 #7
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_175483786
quote:
2s.gif Op maandag 4 december 2017 09:06 schreef Z het volgende:
Patat natuurlijk.

Als iets een 'Frites Atelier' heeft, weet je dat je teveel gaat betalen. Maar ben stiekem best wel benieuwd, vooral naar de sauzen. Ik heb wel eens gelezen dat patat vroeger gebakken werd in paardenvet. Dat zou ik zelf wel eens willen doen. Maar hoe kom ik aan paardenvet?
Men neme een paard..
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_175483800
Ja daar gaat het al mis: ik heb geen paard.
Aldus.
  maandag 4 december 2017 @ 09:10:27 #9
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_175483833
quote:
2s.gif Op maandag 4 december 2017 09:06 schreef Z het volgende:
Patat natuurlijk.

Als iets een 'Frites Atelier' heeft, weet je dat je teveel gaat betalen. Maar ben stiekem best wel benieuwd, vooral naar de sauzen. Ik heb wel eens gelezen dat patat vroeger gebakken werd in paardenvet. Dat zou ik zelf wel eens willen doen. Maar hoe kom ik aan paardenvet?
In België gebruiken ze ossenvet, toch?

He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  maandag 4 december 2017 @ 09:12:10 #10
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_175483857
quote:
2s.gif Op maandag 4 december 2017 09:10 schreef Ringo het volgende:

[..]

In België gebruiken ze ossenvet, toch?

Als je een patat in ossewit doet krijg je friet.
And so is the past
pi_175484004
Deze snackbar is bij mij om de hoek. Vette fritten.
https://www.parool.nl/sta(...)ckbar-marja~a148746/
Aldus.
pi_175484388
IR, ik moet bekennen dat ik 't Haentje niet zo geweldig vond. Maar ik leef met je mee.

Ik woon dichtbij een Febo en daar kom ik nooit. Het is lang geleden dat ik in een snackbar lekkere frieten at.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_175484414
En ik geloof dat ik een van de weinige personen ben die niet last heeft van het oplichterssyndroom. Ik heb zoveel incompetentie gezien op verscheidene werkvloeren dat ik inmiddels aardig doorheb dat ik een fantastische werknemer ben.

Vorige week zat ik als co-promotor bij een verdediging. Weer een mijlpaal, zelf een promovendus 'afleveren'. Ik ben nu eigenlijk wel toe aan een degradatie (of hoe je zoiets in een werkcontext noemt).
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 4 december 2017 @ 09:59:00 #14
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_175484608
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 09:47 schreef Claudia_x het volgende:
En ik geloof dat ik een van de weinige personen ben die niet last heeft van het oplichterssyndroom. Ik heb zoveel incompetentie gezien op verscheidene werkvloeren dat ik inmiddels aardig doorheb dat ik een fantastische werknemer ben.

Precies zo ervaar ik het ook.
Ervaren dat je een oplichter bent heeft trouwens meer weg van competentie dan van incompetentie. Je kunt haast niet geloven dat het beetje wat je doet voldoende is om je salaris te krijgen. Mensen die vinden dat ze enorm presteren, moeten waarschijnlijk boven hun niveau presteren.

Het is trouwens voor het eerst nu dat ik van de dingen die ik doe erken dat het inzicht vergt dat praktisch niemand heeft en dat ik vooral bezig ben anderen uit te leggen hoe de vork aan de steel zit. Wat heel veel tijd kost en een gebed zonder einde is. Het is ook voor het eerst dat ik denk dat wanneer ik hier weg ga, men er achter komt hoe complex het was, in plaats van dat men er achter komt dat ik bijna niks deed.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  Moderator maandag 4 december 2017 @ 11:01:47 #15
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_175485477
Het enige wat ik uit een patatwinkel haal is een halve haan (of eigenlijk halve kuikentje). Ik hou van vlees waarin je het dier nog herkent :)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator maandag 4 december 2017 @ 11:03:33 #16
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_175485506
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 09:47 schreef Claudia_x het volgende:
En ik geloof dat ik een van de weinige personen ben die niet last heeft van het oplichterssyndroom. Ik heb zoveel incompetentie gezien op verscheidene werkvloeren dat ik inmiddels aardig doorheb dat ik een fantastische werknemer ben.

Vorige week zat ik als co-promotor bij een verdediging. Weer een mijlpaal, zelf een promovendus 'afleveren'. Ik ben nu eigenlijk wel toe aan een degradatie (of hoe je zoiets in een werkcontext noemt).
Ik ben zo'n persoon die er is om mensen als jij zichzelf fantastisch te laten voelen :)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 4 december 2017 @ 11:09:04 #17
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_175485581
quote:
2s.gif Op maandag 4 december 2017 11:01 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik hou van vlees waarin je het dier nog herkent :)
Geroosterde hond, bv? ( Zal de google plaatjes maar achterwege laten. )
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  Moderator maandag 4 december 2017 @ 11:16:23 #18
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_175485706
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 11:09 schreef EP3 het volgende:

[..]

Geroosterde hond, bv? ( Zal de google plaatjes maar achterwege laten. )
Dat zou ik best willen eten. Gegrilde cavia schijnt in chili veel gegeten te worden.

Vroeger aten we thuis af en toe een haan, die hielp ik dan mee kaalplukken, en in stukken snijden. Als het op was probeerde ik soms de botten weer goed bij elkaar te leggen. Dat was een haan die we van een kippen bedrijf kochten mijn moeder noemde dat vaak gekscherend "neukhaan" (voor de productie van kuikens). Ook konijn/haas die kregen we van mijn opa die jager was, daar kwam je af en toe nog wel wat hagel in tegen. Volgens mijn moeder zei ik vroeger zelfs als ze vroeg welk stuk vlees ik wilde "die met bot" ook al aten we schnitzel :D Dingen als strottehoofd van een haan heeft ontiegelijk veel botjes daar werd bij ons thuis altijd om "gevochten" wie die mocht leegpluizen. Ik heb nogsteed een voorkeur voor vlees waar veel bot bij komt kijken, en het liefst ook veel kraakbeen. Zo snap ik ook niet zo goed waarom mensen zo blij worden van spareribs terwijl die ribben een stukje verder richting het borstbeen een stuk lekkerder zijn met lekker veel kraakbeen :9

Aan de andere kant ben ik wel enorm in vlees geminderd, ik eet het denk ik gemiddeld 2 keer in de week. Maar als ik het eet kan ik er wel van genieten :)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 4 december 2017 @ 11:38:55 #19
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_175486115
Moest ineens aan deze docu denken:


Die heeft z'n grenzen nog iets verder verlegd, zeg maar.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  maandag 4 december 2017 @ 11:41:25 #20
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_175486156
Niet geschikt voor gevoelige kijkers, overigens.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  Moderator maandag 4 december 2017 @ 11:42:08 #21
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_175486172
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 11:38 schreef EP3 het volgende:
Moest ineens aan deze docu denken:


Die heeft z'n grenzen nog iets verder verlegd, zeg maar.
Ik heb wel eens per ongeluk een plakje van mijn duim afgesneden tijdens een stoofpotje maken. Daarna bedacht ik dat ik het ook had kunnen opbakken maar ik had het al in de prullebak gegooid... En ik was teveel bezig met het stelpen van het bloeden :P

Maar nee mens eten zou ik denk ik niet zo snel doen. Ik snap alleen niet dat mensen gaan gruwelen als ze duidelijk zien welk dier het was, maar niet als het in een plakjes vorm komt.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_175486252
quote:
2s.gif Op maandag 4 december 2017 11:01 schreef Bosbeetle het volgende:
Het enige wat ik uit een patatwinkel haal is een halve haan (of eigenlijk halve kuikentje). Ik hou van vlees waarin je het dier nog herkent :)
Daar ben ik mee gestopt sinds het hele gezin er een voedselvergiftiging door opliep.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator maandag 4 december 2017 @ 11:46:08 #23
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_175486264
quote:
9s.gif Op maandag 4 december 2017 11:45 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Daar ben ik mee gestopt sinds het hele gezin er een voedselvergiftiging door opliep.
Ai :X
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_175486294
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 09:59 schreef LXIV het volgende:

Het is trouwens voor het eerst nu dat ik van de dingen die ik doe erken dat het inzicht vergt dat praktisch niemand heeft en dat ik vooral bezig ben anderen uit te leggen hoe de vork aan de steel zit. Wat heel veel tijd kost en een gebed zonder einde is. Het is ook voor het eerst dat ik denk dat wanneer ik hier weg ga, men er achter komt hoe complex het was, in plaats van dat men er achter komt dat ik bijna niks deed.
Oh, de mensen om mij heen hebben dat heel goed door. Daarom had ik een vrij stevige onderhandelingspositie toen ik in de zomer m'n aanstelling en werkzaamheden wilde veranderen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_175486389
Wij haalden vroeger hier kip.

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')