Komt hier niet.quote:
Kneuzenkermis.quote:
quote:Op vrijdag 8 december 2017 20:35 schreef noodgang het volgende:
Het commentaar loopt voor op de beelden
Driequote:Op vrijdag 8 december 2017 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu zijn we live. Hoeveel ritten hebben we gemist?
VERDOMMEquote:
twee en eentje is semi-live uitgezondenquote:Op vrijdag 8 december 2017 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu zijn we live. Hoeveel ritten hebben we gemist?
Sneller dan in Calgary zou toch alsnog moeten kunnen. Meestal zijn ze sowieso sneller in de tweede week op snelle banenquote:Op vrijdag 8 december 2017 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus geen kans op snelle tijden vandaag?Zonde.
Nee want waarom zou je die wel naar Calgary laten vliegen, maar niet meenemen naar SLCquote:
Dione is naar huis gevlogen en Henry Schut naar SLCquote:Op vrijdag 8 december 2017 20:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee want waarom zou je die wel naar Calgary laten vliegen, maar niet meenemen naar SLC
Henry zat daar vorige week toch al?quote:Op vrijdag 8 december 2017 20:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dione is naar huis gevlogen en Henry Schut naar SLC
Ik dacht Dione, maar ik kan me vergissenquote:Op vrijdag 8 december 2017 20:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Henry zat daar vorige week toch al?
Nee, maar misschien heeft Van Dijk er straks ook al twee retourtjes Europa opzitten.quote:Op vrijdag 8 december 2017 20:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Henry zat daar vorige week toch al?
Ja de rest strijdt voor brons.quote:
En 5 t/m 9 binnen 2 honderdstenquote:
Tweede tijd ooitquote:Op vrijdag 8 december 2017 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
"Het was niet overtuigend."
Kodaira rijdt een fucking PR.
Echt he. Kom op. SH Lee reed gewoon sterk.quote:
Lee heeft er toch juist een hekel aan als voor eigen volk alle spotlights op haar komen?quote:Op vrijdag 8 december 2017 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel met Urben eens dat SH Lee gaat winnen op de OS.
Ik denk dat als ze die BR race van Heerenveen hier had gereden er alsnog een wereldrecord uit had kunnen rollenquote:Op vrijdag 8 december 2017 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
"Het was niet overtuigend."
Kodaira rijdt een fucking PR.
Mee eens maar we moeten niet doen alsof dit waardeloos was.quote:Op vrijdag 8 december 2017 20:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat als ze die BR race van Heerenveen hier had gereden er alsnog een wereldrecord uit had kunnen rollen
De helft van z'n energie output zit in z'n armzwaai volgens mijquote:Op vrijdag 8 december 2017 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Whitmore met zijn lelijke stijl
Onzinquote:Op vrijdag 8 december 2017 21:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik herhaal het maar nog een keer;
Jeremy Wotherspoon is de rechtmatige eigenaar van het WR
quote:Op vrijdag 8 december 2017 21:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij moet zich wel gao verbeteren om kans te maken op een medaille in Korea
quote:Op vrijdag 8 december 2017 21:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij moet zich wel gao verbeteren om kans te maken op een medaille in Korea
Eenschquote:Op vrijdag 8 december 2017 21:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik herhaal het maar nog een keer;
Jeremy Wotherspoon is de rechtmatige eigenaar van het WR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |