Straks 3 man onder de 34.00quote:Op zondag 3 december 2017 22:25 schreef Montov het volgende:
Matig van Takagi. Waar blijft dat WR?!
Leenstra morele winnaar, gouden randje, Nederlands tintje, medalje.
Als Kjeld, Hein en de troepen van Anema falen dan zijn mijn OS al geslaagd, die van jou toch ook?quote:
Smeekens en Verbij ook, koekoekquote:Op zondag 3 december 2017 22:26 schreef Peterselieman het volgende:
Ronald Mulder straks laatste binnenbocht. Die gaat schroeien
Dat is gewoon jammer.quote:Op zondag 3 december 2017 22:25 schreef Aguero het volgende:
Otterspeer straks gelukkig met een laatste buitenbocht.
quote:Op zondag 3 december 2017 22:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als Kjeld, Hein en de troepen van Anema falen dan zijn mijn OS al geslaagd, die van jou toch ook?
Zonder twijfel.quote:Op zondag 3 december 2017 22:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als Kjeld, Hein en de troepen van Anema falen dan zijn mijn OS al geslaagd, die van jou toch ook?
quote:Op zondag 3 december 2017 22:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Smeekens en Verbij ook, koekoek
quote:
Die rijdt z'n beste en slechtste races met de laatste binnenbocht, toch ook knap..quote:Op zondag 3 december 2017 22:26 schreef Peterselieman het volgende:
Ronald Mulder straks laatste binnenbocht. Die gaat schroeien
Kjeld gun ik wel, de rest mee eens.quote:Op zondag 3 december 2017 22:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |