Dit krijgen amateurs vanuit de achtertuin voor mekaar met een 1000$ telescoop:quote:Op zondag 3 december 2017 16:39 schreef Tingo het volgende:
[..]
Stiill no photos of The Thing that shows us that it is an international space station.
There is absolutely nothing convincing about the stupid bunch of liars and creeps who claim to be space adventurers. I don't fuckin care what or why you or any other space fans beleive.
quote:Op zondag 3 december 2017 16:45 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dit krijgen amateurs vanuit de achtertuin voor mekaar met een 1000$ telescoop:
[ afbeelding ]
Maar dat negeer je maar lekker voor het gemak of zo, met je die foto's bestaan niet
"Maar, maar, dat is Hollywood!!1!!"quote:
Jemig, ik dacht dat het nep was tot ik me gaandeweg realiseerde dat dit the real deal moet voorstellen. Uhuh.quote:
Je dacht dat het nep was, maar denkt dat nog steeds...quote:Op zondag 3 december 2017 18:23 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Jemig, ik dacht dat het nep was tot ik me gaandeweg realiseerde dat dit the real deal moet voorstellen. Uhuh.
En nu?quote:Op zondag 3 december 2017 18:17 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
"Maar, maar, dat is Hollywood!!1!!"
"Precies."
So what? Wat is het punt nou precies?quote:Op zondag 3 december 2017 18:17 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
"Maar, maar, dat is Hollywood!!1!!"
"Precies."
Als "echt" niet meer van "nep" te onderscheiden is, blijkt ofwel alles echt, ofwel alles nep.quote:Op zondag 3 december 2017 18:23 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Jemig, ik dacht dat het nep was tot ik me gaandeweg realiseerde dat dit the real deal moet voorstellen. Uhuh.
Heel zwartwit hequote:Op zondag 3 december 2017 18:45 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Als "echt" niet meer van "nep" te onderscheiden is, blijkt ofwel alles echt, ofwel alles nep.
We hebben het nu over video's van pre 2000quote:Op zondag 3 december 2017 18:45 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Als "echt" niet meer van "nep" te onderscheiden is, blijkt ofwel alles echt, ofwel alles nep.
Zouden demense dan ook geloven dat Bullock en Clooney echt in de ruimte waren?
Ik heb nog wel wat ouders:quote:Op maandag 4 december 2017 03:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
We hebben het nu over video's van pre 2000
Uitstekend punt.quote:Op dinsdag 5 december 2017 02:08 schreef Mytho het volgende:
voyager werkt nog steeds na 40 jaar. zonder onderhoud,
Zijn er zat.quote:Op dinsdag 5 december 2017 02:44 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Uitstekend punt.
Als dat echt zo zou zijn, in die omstandigheden, zouden we dat nu op Aarde hebben.
Oh, maar we "kregen" Teflon.
Vrij weinig voor 130 biljoen dollar (alleen Apollo)...
Antiek maar robuust, en met redundancy.quote:Op dinsdag 5 december 2017 02:08 schreef Mytho het volgende:
antieke electronica
[ afbeelding ]
https://airandspace.si.ed(...)s-voyager-spacecraft
Niet alleen teflon, maar snap dat je het moet downplayen...quote:Op dinsdag 5 december 2017 02:44 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Uitstekend punt.
Als dat echt zo zou zijn, in die omstandigheden, zouden we dat nu op Aarde hebben.
Oh, maar we "kregen" Teflon.
Vrij weinig voor 130 biljoen dollar (alleen Apollo)...
Wat voor onderhoud heeft dergelijke electronica nodig?quote:Op dinsdag 5 december 2017 02:08 schreef Mytho het volgende:
antieke electronica
[ afbeelding ]
https://airandspace.si.ed(...)s-voyager-spacecraft
Klopt, maar je kent ongetwijfeld het complot waarom dat niet zo is.quote:Op dinsdag 5 december 2017 02:44 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Maar waar blijft nu je onomstotelijk bewijs dat de maanlandingen nep waren of moeten we daar op wachten tot na je volgende ban of volgende kloon?quote:Op zondag 3 december 2017 18:45 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
[..]
Zouden demense dan ook geloven dat Bullock en Clooney echt in de ruimte waren?
alleen imagination heeft het nodig.quote:Op dinsdag 5 december 2017 09:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat voor onderhoud heeft dergelijke electronica nodig?
Ik heb een tijdje een antieke radio gehad die nog veel ouders was. Werkte ook nog prima. De elektronica in dergelijke ruimteschepen is er ook op gemaakt om zeer robust te zijn. De voyager computers zijn nog uit een tijdperk dat ze voor ruimteschepen in ieder geval gebouwd werden van losse logic chips.quote:Op dinsdag 5 december 2017 12:23 schreef Mytho het volgende:
[..]
alleen imagination heeft het nodig.
welke dergelijke electronische machine werkt nog steeds zonder onderhoud na 40 jaar nonstop op aarde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |