abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_180944611
Wat ikzelf heel moeilijk vindt in mijn valkuilen, zijn alle redenen aanhoren om het niet te doen.

Ik ben niet dik maar wel verre verwijderd van een strak gespierd lijf. Als ik zeg "ik ben wel een beetje te dik" hoop ik eigenlijk dat iemand dat bevestigt en mij die extra prikkel geeft om gezonder te eten en meer te sporten. In plaats daarvan hoor ik dat ik er prima uitzie en dat ik wat liever voor mezelf moet zijn.

Achteraf snap ik dat ik zulke reacties zelf heb uitgelokt. Het is veel moeilijker om kritiek op iemand te uiten dan om aardig te blijven, want je wilt niet iemand kwetsen en een naar gevoel geven.
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 18:27:04 #252
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_180944635
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 18:26 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Wat ikzelf heel moeilijk vindt in mijn valkuilen, zijn alle redenen aanhoren om het niet te doen.

Ik ben niet dik maar wel verre verwijderd van een strak gespierd lijf. Als ik zeg "ik ben wel een beetje te dik" hoop ik eigenlijk dat iemand dat bevestigt en mij die extra prikkel geeft om gezonder te eten en meer te sporten. In plaats daarvan hoor ik dat ik er prima uitzie en dat ik wat liever voor mezelf moet zijn.

Achteraf snap ik dat ik zulke reacties zelf heb uitgelokt. Het is veel moeilijker om kritiek op iemand te uiten dan om aardig te blijven, want je wilt niet iemand kwetsen en een naar gevoel geven.
Ga rennen vetklep.
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 19:22:23 #253
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_180946159
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 18:26 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

Die mensen zeggen dat inderdaad omdat dat beleefd is en ze denken dat je dat verwacht. Zij zijn niet verantwoordelijk voor jouw keuzes. Own je eigen beslissingen.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  zaterdag 4 augustus 2018 @ 20:47:55 #254
389307 1marcelfilms
(permanent verbannen)
pi_180948129
ben 6"2 en 75 kg
*O*
vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_v­ándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_präté­ñ
pi_180948291
quote:
3s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 20:47 schreef 1marcelfilms het volgende:
ben 6"2 en 75 kg
*O*
Ecto :')
pi_180954107
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 14:20 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

[..]

In welke waanwereld woon jij? _O-

Verder ben ik wel oprecht nieuwsgierig naar je precieze ervaring met creatine. Dit spul is namelijk ongevaarlijk mits je het normaal gebruikt. (Bij langer gebruik kan het je lever en nieren belasten, maar dit is niet het geval bij normaal gebruik.)

Dit hieronder dus.

quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 14:29 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Creatine is inderdaad een silent killer. Veel horrorverhalen gehoord van vechtpartijen in sportscholen door creatine gebruikers. De een heeft er meer last van dan de ander. Agressie neemt heel erg toe, vrienden van mij zijn gewoon veranderd. Met name creatine hcl is de duivel. Monohydraat kan nog meevallen mits gestacked met carnitine voor vetverbranding.

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2018 05:48:16 ]
pi_180954820
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:35 schreef Gripper het volgende:
We bezitten nog steeds de genen die we 10.000 jaar geleden ook hadden. Toen waren er geen dikzakken of magere scharminkels, we waren allemaal fit en behoorlijk gespierd (en werden hooguit 40 jaar)

[ afbeelding ]

Alles wat nu te vet is om van de bank te komen, kan alleen maar (over)leven omdat onze maatschappij dat mogelijk maakt, en dat maakt ons als soort alleen maar zwakker.

Dus nee, het is niet ok voor een volwassen vent van 1.80 om meer dan 100 kilo te wegen of minder dan 60. Dit lichaam is niet gemaakt om op de bank te zitten en chips te vreten, en ook niet om elke calorie te tellen mocht je ook maar eens een gram aankomen. Er moet mee bewogen worden!
Niet alleen gespierd. Ons lichaam is er ook op gebouwd om zoveel mogelijk te doen met zo weinig mogelijk eten. Vroeger moest je een hoop doen om aan voedsel te komen.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  zondag 5 augustus 2018 @ 09:26:32 #258
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_180954868
quote:
3s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 20:47 schreef 1marcelfilms het volgende:
ben 6"2 en 75 kg
*O*
Niet een normaal meetstelsel gebruiken. :')
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
  zondag 5 augustus 2018 @ 09:30:21 #259
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_180954914
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 09:35 schreef Gripper het volgende:
(en werden hooguit 40 jaar)
Dit is echt één van de meest hardnekkige stukjes onzin die we onszelf wijsmaken. Het is voor onze soort nooit uitzonderlijk geweest om een jaar of 70 tot 80 te worden en voor de agrarische tijd was dat waarschijnlijk in stukken betere conditie dan erna (laat staan dan de industriële tijd specifiek).

De lagere levensverwachting is voor veruit het grootste deel te wijten aan de veel hogere babysterfte. Tel daar de moedersterfte en de sterfte door geweld bij op en zo'n levensverwachting van een jaar of 40 is vrij logisch. Alleen zegt het weinig over onze natuurlijke aanleg.

Verder wel mee eens dat we niet zijn gemaakt om op de bank chips te vreten. Alleen zijn we ook niet gemaakt om het land om te ploegen, stenen te sjouwen of met gewichten te smijten. De ene vorm van beweging is de andere niet en veel soorten beweging die nu normaler zijn verhogen juist de slijtage aan ons lichaam.
  zondag 5 augustus 2018 @ 09:36:15 #260
80382 manny
30 is best veel
pi_180954997
altijd als je leest over iemand met overgewicht die ineens het licht ziet en enorm afvalt door voeding, training en discipline dan staat er ergens een zinnetje “ik ben toen gaan eten omdat.... “ en dat volgt er iets als vreselijk gepest werd, misbruikt ben, vader overleed... etc. letterlijk een muur om je heen eten. en moet je die nou gaan fatshamen of helpen...

en ja, er is nog een % op “echte” medische grond. Balen dat je dan op 1 hoop gegooid wordt met lieden die het alleen door eten doen.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zondag 5 augustus 2018 @ 09:39:10 #261
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_180955050
Er zit wel een verschil in energieverbruik in rust voor verschillende individuen, waardoor de een wat meer problemen heeft om zijn/haar zomerlichaam te handhaven. Maar over het algemeen is dat niet genoeg om een vrijbrief te zijn voor overgewicht.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
  zondag 5 augustus 2018 @ 09:57:26 #262
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_180955326
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2018 09:30 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Dit is echt één van de meest hardnekkige stukjes onzin die we onszelf wijsmaken. Het is voor onze soort nooit uitzonderlijk geweest om een jaar of 70 tot 80 te worden en voor de agrarische tijd was dat waarschijnlijk in stukken betere conditie dan erna (laat staan dan de industriële tijd specifiek).

De lagere levensverwachting is voor veruit het grootste deel te wijten aan de veel hogere babysterfte. Tel daar de moedersterfte en de sterfte door geweld bij op en zo'n levensverwachting van een jaar of 40 is vrij logisch. Alleen zegt het weinig over onze natuurlijke aanleg.
Jij bent degene die onzin verkondigt hier. :') _O-

Vroeger was het heel normaal om voor je 40e de pijp uit te gaan omdat bijvoorbeeld je hele bek aan het rotten was. Kaaktumoren kwamen onwijs vaak voor.
Mensen werden toen echt niet makkelijk 70 of zelfs 80 jaar als ze de babysterfte maar overleefden of geen slachtoffer werden van dodelijk geweld.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
  zondag 5 augustus 2018 @ 10:04:39 #263
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_180955434
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2018 09:57 schreef Klaploper het volgende:

[..]

Jij bent degene die onzin verkondigt hier. :') _O-

Vroeger was het heel normaal om voor je 40e de pijp uit te gaan omdat bijvoorbeeld je hele bek aan het rotten was. Kaaktumoren kwamen onwijs vaak voor.
Mensen werden toen echt niet makkelijk 70 of zelfs 80 jaar als ze de babysterfte maar overleefden of geen slachtoffer werden van dodelijk geweld.
Mensen gingen sneller dood door gebrek aan zorg, maar zijn punt klopt wel, de gemiddelde leeftijd is omlaag getrokken door babysterfte.
  zondag 5 augustus 2018 @ 10:23:36 #264
80382 manny
30 is best veel
pi_180955674
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2018 10:04 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Mensen gingen sneller dood door gebrek aan zorg, maar zijn punt klopt wel, de gemiddelde leeftijd is omlaag getrokken door babysterfte.
klopt babysterfte zorgt voor een lagere gemiddelde levensverwachting. statistiek voor gevorderden......

simpel zaken zoals bijvoorbeeld kennis over hygiëne en de introductie van antibiotica zijn hoofdoorzaken van enorme sprong voorwaarts in levensverwachting.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zondag 5 augustus 2018 @ 10:34:03 #265
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_180955802
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2018 10:04 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Zijn punt klopt niet. Babysterfte kwam veel meer voor, dat klopt. Maar dat mensen makkelijk de 80 haalden is echt je reinste onzin. Ook (juist) gecorrigeerd voor babysterfte lag de levensverwachting rond de 40.

De levensverwachting die gebruikt wordt is niet sinpelweg de gemiddelde leeftijd van sterven. Doorgaans wordt op babysterfte gecorrigeerd. Anders lag de verwachting nog veel lager.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
  zondag 5 augustus 2018 @ 10:36:33 #266
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_180955827
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 15:14 schreef Black_Baron het volgende:

[..]

50% heeft overgewicht.
Dus 50% ook niet.
Wel interessant dat de users die reageren in dit soort topics altijd in de goede categorie vallen. Maar wij wisten natuurlijk allang dat KLB louter wordt bevolkt door ubermenschen! _O-
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_180955877
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 augustus 2018 19:22 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Die mensen zeggen dat inderdaad omdat dat beleefd is en ze denken dat je dat verwacht. Zij zijn niet verantwoordelijk voor jouw keuzes. Own je eigen beslissingen.
Tuurlijk zijn het mijn eigen beslissingen.

Maar ik denk dat het voor anderen ook zo geldt. Het is (soms letterlijk) door een zure appel heen bijten als je slechte leefgewoonten wilt afleren. Mensen zijn sowieso geneigd dat uit de weg te gaan.

Dat anderen je niet durven te confronteren, kan je hen niet verwijten. Zo reageren de meeste mensen nou eenmaal en dat hoort bij het leven.

Ik vind het kwalijker dat tegenwoordig een soort trend lijkt te heersen die ervan uitgaat dat iedereen te streng en te hard is voor zichzelf en te hoge eisen aan zichzelf stelt. Je MOET liever zijn voor jezelf. Dus jezelf niet afstraffen als je toch maar weer een Magnum naar binnen hebt gewerkt.

Als je hier ook nog eens tegenin moet gaan, ben je het toch wel met mij eens dat het moeilijk is?

Niet onmogelijk - don't get me wrong. Maar het maakt die appel nog zuurder.
  zondag 5 augustus 2018 @ 10:45:20 #268
479315 SuperNeger
pi_180955944
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 09:36 schreef manny het volgende:
altijd als je leest over iemand met overgewicht die ineens het licht ziet en enorm afvalt door voeding, training en discipline dan staat er ergens een zinnetje “ik ben toen gaan eten omdat.... “ en dat volgt er iets als vreselijk gepest werd, misbruikt ben, vader overleed... etc. letterlijk een muur om je heen eten. en moet je die nou gaan fatshamen of helpen...

en ja, er is nog een % op “echte” medische grond. Balen dat je dan op 1 hoop gegooid wordt met lieden die het alleen door eten doen.
Conclusie: we moeten dikke mensen meer pesten en misbruiken anders lukt het ze niet om af te vallen.
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
  zondag 5 augustus 2018 @ 10:46:52 #269
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_180955971
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 10:45 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Conclusie: we moeten dikke mensen meer pesten en misbruiken anders lukt het ze niet om af te vallen.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  zondag 5 augustus 2018 @ 10:47:28 #270
479315 SuperNeger
pi_180955987
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 10:46 schreef Geelman het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Leuke aflevering was dat.
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
pi_180956052
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 10:45 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Je kan toch ook zeggen:

Ik ga 3x per week naar de sportschool en heb niet veel meer nodig dan een uur per keer. Dat moet je ook vast gaan lukken!
  zondag 5 augustus 2018 @ 10:51:58 #272
479315 SuperNeger
pi_180956064
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2018 10:51 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Je kan toch ook zeggen:

Ik ga 3x per week naar de sportschool en heb niet veel meer nodig dan een uur per keer. Dat moet je ook vast gaan lukken!
Waarom moet je dat zeggen?

Het is geen raketwetenschap. Dikke mensen zijn gewoon dom.

Maar het ergste is dikke acceptatie. Dat houdt het in stand. "Dames met een maatje meer" en zo of dingen als "Volslank". Ja daarmee moedig je ze aan gezond te worden. :')

Verander het gewoon in maat S, M, L en Z van Zeug.
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
  zondag 5 augustus 2018 @ 10:56:57 #273
479315 SuperNeger
pi_180956143
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
pi_180957152
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2018 10:51 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Waarom moet je dat zeggen?

Het is geen raketwetenschap. Dikke mensen zijn gewoon dom.
:')

Ik vind jouw antwoord dom. Snap je nou echt niet dat ze meestal best weten waardoor ze dik zijn, maar de overtuiging hebben dat ze niet de wilskracht hebben hun levenspatroon te doorbreken.

Als iemand zegt dat hij een paar x per week sport en dat goed kan volhouden, motiveert dat anderen om dat ook te proberen.

Het motiveert beter dan "dikke mensen zijn dom" :')
  zondag 5 augustus 2018 @ 11:57:10 #275
479315 SuperNeger
pi_180957163
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2018 11:56 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

:')

Ik vind jouw antwoord dom. Snap je nou echt niet dat ze meestal best weten waardoor ze dik zijn, maar de overtuiging hebben dat ze niet de wilskracht hebben hun levenspatroon te doorbreken.

Als iemand zegt dat hij een paar x per week sport en dat goed kan volhouden, motiveert dat anderen om dat ook te proberen.

Het motiveert beter dan "dikke mensen zijn dom" :')
Dat heet dus gewoon dom.
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')