Mensen die niks van biologie en geneeskunde weten en zich daar dan over gaan uitlaten.quote:Op zondag 3 december 2017 15:24 schreef PJR het volgende:
Mensen die beweren dat ze dik zijn vanwege ziekte, medicatie of genen.
Als jij gewoon een normale hoeveelheid eet word je niet opeens moddervet omdat je hormonen wat in de war zijn of omdat je medicatie gebruikt.
Ze zeggen ook nooit dat ze meer honger krijgen van hun medicatie en daarom dik zijn, nee, ze beweren dat ze niet te veel eten en nog steeds moddervet worden. En daar zou medicatie of een ziekte dan op een magische manier voor zorgen. Dit gaat gewoon tegen alle natuurwetten in.
Derhalve alweer fat-shame topic, dus terechte klachtquote:Op zondag 3 december 2017 15:24 schreef PJR het volgende:
Mensen die beweren dat ze dik zijn vanwege ziekte, medicatie of genen.
Als jij gewoon een normale hoeveelheid eet word je niet opeens moddervet omdat je hormonen wat in de war zijn of omdat je medicatie gebruikt.
Ze zeggen ook nooit dat ze meer honger krijgen van hun medicatie en daarom dik zijn, nee, ze beweren dat ze niet te veel eten en nog steeds moddervet worden. En daar zou medicatie of een ziekte dan op een magische manier voor zorgen. Dit gaat gewoon tegen alle natuurwetten in.
Mensen die onnodig de OP quotenquote:Op zondag 3 december 2017 15:52 schreef Themonk5 het volgende:
[..]
Mensen die niks van biologie en geneeskunde weten en zich daar dan over gaan uitlaten.
Is gewoon duidelijk.quote:Op zondag 3 december 2017 15:52 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Mensen die onnodig de OP quoten_!
Ook gewoon dubbel hè. En jij bent een autist als je perse de OP moet quoten om duidelijk te maken in welk topic je reageert.quote:Op zondag 3 december 2017 15:53 schreef Themonk5 het volgende:
[..]
Is gewoon duidelijk.
Mensen die zich daarover druk maken.
Autisme level 8
Dat is dus ook niet de bedoeling, doos.quote:Op zondag 3 december 2017 15:55 schreef RingBewoner het volgende:
perse de OP moet quoten om duidelijk te maken in welk topic je reageert.
Waarom doe je het dan? Mongool.quote:Op zondag 3 december 2017 15:55 schreef Themonk5 het volgende:
[..]
Dat is dus ook niet de bedoeling, doos.
Ik ga niet met jou in diskusiequote:Op zondag 3 december 2017 15:56 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Waarom doe je het dan? Mongool.
Gelukkig niet. Met jouw gebrekkige Nederlands zou ik er toch maar weinig van begrijpen.quote:
Medicatie voor je psyche, met name antipsychotica staan er om bekend eetlust op te wekken. Je bent waarschijnlijk gewoon meer gaan eten, zoals ik in de OP al zeg.quote:Op zondag 3 december 2017 15:50 schreef Manke het volgende:
Medicijnen zijn dus wel een directe oorzaak.
Ging van 54 naar 80-85 ofzo![]()
Kon nooit aankomen ook al vrat ik veel. Toen kreeg ik snoepjes van de psieg.
Ik had niet het idee dat ik echt veel meer at, het doet ook het eea met hormonen en insuline.quote:Op zondag 3 december 2017 16:05 schreef PJR het volgende:
[..]
Medicatie voor je psyche, met name antipsychotica staan er om bekend eetlust op te wekken. Je bent waarschijnlijk gewoon meer gaan eten, zoals ik in de OP al zeg.
Het doet inderdaad ook wat met hormonen. Dat zorgt er bijvoorbeeld voor dat je sneller honger krijgt, of sneller vet opslaat.quote:Op zondag 3 december 2017 16:18 schreef Manke het volgende:
[..]
Ik had niet het idee dat ik echt veel meer at, het doet ook het eea met hormonen en insuline.
Lul toch geen stront.quote:Op zondag 3 december 2017 15:24 schreef PJR het volgende:
Oh, hoeveel kilogram medicijnen at ze dan?quote:Op zondag 3 december 2017 17:00 schreef 75020 het volgende:
[..]
Lul toch geen stront.
Mijn vrouw heeft een tijdje flink prednison moeten slikken en kwam daar flink van aan. Elke keer als ze weer wat van de dosering afbouwdeel piste ze zich suf. Nu een jaar later is het een wereld van verschil en kan ze haar normale kleding weer aan. Dezelfde maat als toen ze drie keer per week sportte.
Verdiep je eerst eens in bepaalde zaken voor je wat blaat.
Veel mensen hebben inderdaadeen flinke omvang door hun slechte gewoontes maar niet iedereen.
Iets als dit?quote:Op zondag 3 december 2017 17:21 schreef Themonk5 het volgende:
[..]
Tegen dat punt is het morbide obesitas
Vocht vasthouden is inderdaad een uitzondering.quote:Op zondag 3 december 2017 17:00 schreef 75020 het volgende:
[..]
Lul toch geen stront.
Mijn vrouw heeft een tijdje flink prednison moeten slikken en kwam daar flink van aan. Elke keer als ze weer wat van de dosering afbouwdeel piste ze zich suf. Nu een jaar later is het een wereld van verschil en kan ze haar normale kleding weer aan. Dezelfde maat als toen ze drie keer per week sportte.
Verdiep je eerst eens in bepaalde zaken voor je wat blaat.
Veel mensen hebben inderdaadeen flinke omvang door hun slechte gewoontes maar niet iedereen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |