die goser is echt lachwekkendquote:
het verschil tussen nelom en malacia is dat malacia een winnaar is....quote:
het gaat nog steeds om die 1.5 miljoen winstpremiequote:
Denk niet dat ze dat bij Napoli erg boeiend vindenquote:Op woensdag 6 december 2017 21:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
het gaat nog steeds om die 1.5 miljoen winstpremie
Kunnen we met een beetje mazzel van die 0 afkomen.quote:Op woensdag 6 december 2017 21:26 schreef Wicky15 het volgende:
Denk niet dat Napoli er nog heel veel zin in heeft als ze straks stand zien bij Shakthar-City
Ik begrijp die lofzang de laatste tijd niet zo. Zoveel balverlies... wel belangrijk natuurlijk.quote:Op woensdag 6 december 2017 21:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Berghuis is echt dramatisch vanavond. Wel een lijpe voorzet, niks mis mee.
Ja hij is al langer vrij matig in balbezit. Maar ja, hij heeft 1 a 2 keer per wedstrijd zo'n moment als deze. Da's prima.quote:Op woensdag 6 december 2017 21:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik begrijp die lofzang de laatste tijd niet zo. Zoveel balverlies... wel belangrijk natuurlijk.
zijn ze zo rijk dan bij napoliquote:Op woensdag 6 december 2017 21:46 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Denk niet dat ze dat bij Napoli erg boeiend vinden
Klopt, dat maakt veel zo niet alles goed. Als ie dat balverlies echter net wat minder had.. wereldtopquote:Op woensdag 6 december 2017 21:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ja hij is al langer vrij matig in balbezit. Maar ja, hij heeft 1 a 2 keer per wedstrijd zo'n moment als deze. Da's prima.
Misschien dat zo'n wedstrijdpremie op amateurniveau nog werkt, in de serie A denk ik niet dat er ook maar één speler wakker ligt van het mislopen van zo'n premie.quote:Op woensdag 6 december 2017 21:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
zijn ze zo rijk dan bij napoli
en het gaat bij spelers nog altijd om hun eigen wedstrijd premie
ze ligger eruit , dan denken ze echt niet meer aan 1.5 miljoenquote:Op woensdag 6 december 2017 21:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
het gaat nog steeds om die 1.5 miljoen winstpremie
wat ben jij nou voor idioot johquote:Op woensdag 6 december 2017 21:53 schreef PSVCL het volgende:
[..]
ze ligger eruit , dan denken ze echt niet meer aan 1.5 miljoen
als feyenoord nu nog verliest moeten ze de club opheffen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |