Ik ben helemaal fan van die groenequote:Op zondag 14 januari 2018 17:28 schreef Philomijn het volgende:
Aahh thanks! En kun je die dan nog ergens aan vastmaken ofzo? Want op de eerste foto hangt die baby nog steeds met zijn hoofd naar achteren.
Volgende first world problem voor mij: het dessin uitkiezen. 🤔 Kies ik die awesome blauwe met bloemen en stippen (kan HEUS wel voor een jongen) en de kans nog kleiner maken dat man gaat dragen of die groene of zebra....
Check, mijn man. Was er nogal sceptisch over toen ik mijn eerste doek kocht van Budabuddumbam.quote:Op zondag 14 januari 2018 17:35 schreef Philomijn het volgende:
Jullie zijn awesome, thanks!!![]()
Nog meer mannen die het dragen eerst niet zagen zitten maar sinds komst van kind wel dragen?(Gewoon nieuwsgierig.)
Ik krijg deze van iemand opgestuurd, lag ongebruikt in de kast bij haar. Nog niet gegoogled maar kent iemand het? Oke merk? Komt uit de VS, tenminste, daar woont diegene van wie ik het krijg.
[ afbeelding ]
Ja makkelijk! Hij is heel groot en heeft van die elastieken waarmee je hem kleiner kunt makenquote:Op zondag 14 januari 2018 22:13 schreef littledrummergirl het volgende:
Cass, zou die fleececover ook over een tula ftg passen?
Omg wat tofquote:Op zondag 14 januari 2018 21:44 schreef CassElliot het volgende:
Nu is hij sinds gisteren zelfs draagconsulent![]()
![]()
Inderdaad, Wompatsquote:Op zondag 14 januari 2018 22:15 schreef CassElliot het volgende:
[..]
Ja makkelijk! Hij is heel groot en heeft van die elastieken waarmee je hem kleiner kunt makenDe zwarte is weg trouwens!
MwCac, die Wompat is de enige waar ik nog over twijfel, want hij is ZO MOOISowieso Wompats
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |