Dat was vast iemand van de NOS, hij zou moeten weten dat je daar niet naar moet luisteren.quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:41 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Het was door iemand anders tegen hem gezegd. Geef hem niet overal de schuld van.
Dit.quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is triest hoe slecht de commentators de regels kennen. Nul komma nul verstand
Je mag van een commentator toch wel verwachtten dat hij de regels kent?quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:41 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Het was door iemand anders tegen hem gezegd. Geef hem niet overal de schuld van.
ok, Hansquote:Op zaterdag 2 december 2017 22:42 schreef franklop het volgende:
Heb sowieso het idee wel dat NL de snelste tijd gereden heeft ze zich niet bij top 6 plaatsen
Dat is wel duidelijk ja, hij zal Roest wel willen. Bergsma lijkt mij ook een totaal buitenbeentje tussen mannetjes als Kramer, Blokkie en Verweijquote:Op zaterdag 2 december 2017 22:55 schreef maxi-mus het volgende:
Kramer hoeft Bergsma er ook niet bij.
Begint nu.quote:Op zaterdag 2 december 2017 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaan ze 1000 vrouwen nog op tv showen of niet?
Lijkt mij ook ja, chemie is veel beter tussen deze drie.quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:59 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat is wel duidelijk ja, hij zal Roest wel willen. Bergsma lijkt mij ook een totaal buitenbeentje tussen mannetjes als Kramer, Blokkie en Verweij
Het is schijnbaar nog altijd technisch bijzonder moeilijk om bij de doorkomsten gewoon even snel de top-3/5 ofzo mee in beeld te geven.quote:Op zaterdag 2 december 2017 23:29 schreef Max23 het volgende:
Halve finale mass start nu op de Eurovision stream
In de halve finale gaat alleen de top-8 bij de finish door geloof ikquote:Op zaterdag 2 december 2017 23:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is schijnbaar nog altijd technisch bijzonder moeilijk om bij de doorkomsten gewoon even snel de top-3/5 ofzo mee in beeld te geven.
Dan nog is het wel handig om af en toe even in beeld te brengen wie voorop rijden, zeker als er nummers op de helmen staan waar je werkelijk niks aan hebt.quote:Op zaterdag 2 december 2017 23:37 schreef Max23 het volgende:
[..]
In de halve finale gaat alleen de top-8 bij de finish door geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |