Geniale race was dat.quote:Op zondag 3 december 2017 20:49 schreef heywoodu het volgende:
36.36 blijft wel een prachtig PR, afblijven dus

Ze reed jaar of 3 terug nog als Bittner rondquote:Op zondag 3 december 2017 20:49 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik ben wel oud, maar niet zóó oud. Die is van voor mijn tijd

Antwanet is nog erger, wat dat betreft.quote:Op zondag 3 december 2017 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is best een prima mens vind ik eigenlijkAl is ze wel wat ijdel

Subtiele lippenstift ookquote:Op zondag 3 december 2017 20:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Antwanet is nog erger, wat dat betreft.

daar ben ik het mee eens, wat een technisch fantastische schaatserquote:Op zondag 3 december 2017 20:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind dat WR 500m heren terug moet naar Jeremy Wotherspoon, enige en rechtmatige eigenaar van het WR

eeuh? Welke Vanessa hebben we het over? Ik moet bij die naam denken aan die die met die platenboer was getrouwdquote:

Jan Bos vond ik stylistischer nog net iets mooierquote:Op zondag 3 december 2017 20:51 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
daar ben ik het mee eens, wat een technisch fantastische schaatser

helemaal eensquote:Op zondag 3 december 2017 20:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind dat WR 500m heren terug moet naar Jeremy Wotherspoon, enige en rechtmatige eigenaar van het WR

maar Wotherspoon heeft de 500m langer gedomineerdquote:Op zondag 3 december 2017 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jan Bos vond ik stylistischer nog net iets mooier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |