SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2017/2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Onana inderdaad niet echt lekker. Beetje jammer ook wel dat Ziyech de counter weer zo knullig om zeep helpt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Hahahet einde van ziyech;s vrije trappen
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
En dan denkt hij dat mensen kritiek op hem hebben omdat een steekpass wel eens onderschept wordtquote:Op zaterdag 2 december 2017 19:20 schreef PicoMMP het volgende:
Hoe kan Ziyech zo enorm slecht spelen wekenlang? Alles gaat mis bij die vent.
Oh.![]()
Tsja, mag weleens gewisseld worden. Status en prestaties lopen iets te ver uiteen momenteel.quote:Op zaterdag 2 december 2017 19:20 schreef PicoMMP het volgende:
Hoe kan Ziyech zo enorm slecht spelen wekenlang? Alles gaat mis bij die vent.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Je kan hem niet wisselen want daar is hij als speler te goed voor. Het probleem is meer dat Keizer teveel vrijheid geeft en er door dat gegoochel schaarse vastigheden zijn.quote:Op zaterdag 2 december 2017 19:22 schreef Morendo het volgende:
[..]
Tsja, mag weleens gewisseld worden. Status en prestaties lopen iets te ver uiteen momenteel.![]()
Haha je bedoelt speelt Twente niet zo slecht, oeps ze hebben al zoveel wedstrijden verloren, hoe kan dat toch?quote:Op zaterdag 2 december 2017 19:20 schreef Mr.Maul het volgende:
Wat komt Ajax weer goed weg zeg. Zit het Twente niet zo tegen dan is het gewoon 2-2 bij rust![]()
Het is een Mocro. Noem een goeie speler buiten Benatia?quote:Op zaterdag 2 december 2017 19:20 schreef PicoMMP het volgende:
Hoe kan Ziyech zo enorm slecht spelen wekenlang? Alles gaat mis bij die vent.![]()
Schone schiet ze zelfs van 30 meter in de kruising. Toch raar hoe hiërarchie werkt
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Karim Rekikiquote:Op zaterdag 2 december 2017 19:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Het is een Mocro. Noem een goeie speler buiten Benatia?![]()
De Mocro's gaan wel naar het WKquote:Op zaterdag 2 december 2017 19:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Het is een Mocro. Noem een goeie speler buiten Benatia?![]()
Hey jongens, ik kijk nu ook. Is het genieten? We krijgen nu een gouden wissel van Keizer, gok ik. Zeefuik > Frenkie ofzo.
Wel een koekoek-kooltjeFitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Die wissel lijkt me tamelijk onmogelijkquote:Op zaterdag 2 december 2017 19:52 schreef Bugno het volgende:
Hey jongens, ik kijk nu ook. Is het genieten? We krijgen nu een gouden wissel van Keizer, gok ik. Zeefuik > Frenkie ofzo.
Wel een koekoek-kooltjeOh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: