Jij niet begrijpen Fries, jij niet begrijpen Friesen. Dan jij net begrypen Swarte Pyt.quote:Op zaterdag 2 december 2017 14:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Deze logica laat ik graag aan mij voorbij gaan. Ik adviseer je post nog eens na te lezen.
Niet per se nee, handelswaar was handelswaar. Het was zeker niet de corebusiness maar het gebeurde wel.quote:
Ja, wel traantjes gelaten toen hoor. Sterke serie was dat.quote:
Yes en dat moet mooi daar blijvenquote:Op zaterdag 2 december 2017 15:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, wel traantjes gelaten toen hoor. Sterke serie was dat.
Maar wel Amerikaanse geschiedenis.
Op contract, maar ook wel min of meer verplicht half om half, zo zijn Javanen in de west o.a. gekomen en ze hebben zelfs Japanners ingezet als een soort huurlingenleger.quote:Op zaterdag 2 december 2017 15:00 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Niet per se nee, handelswaar was handelswaar. Het was zeker niet de corebusiness maar het gebeurde wel.
Typische reacties van een neger:quote:Op zaterdag 2 december 2017 15:01 schreef Proximo het volgende:
"ik heb zeker geen uitkering, en anders wordt die betaald door je moeder"
Dat komt omdat teveel mensen de Nederlandse cultuur niet begrijpen. De taal niet, de gebruiken niet, en dus ook folklore als Zwarte Piet niet.quote:Op zaterdag 2 december 2017 14:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ik zie het probleem ook niet zo, meeste mensen hebben daarbij op school ook Engels geleerd en het Engels steeds vaker de lingua franca in NL in het dagelijkse leven.
Van mij mag jij doen alsof ZP een Friesch fenomeen is. Ik ga daar niet in mee.quote:Op zaterdag 2 december 2017 14:59 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Jij niet begrijpen Fries, jij niet begrijpen Friesen. Dan jij net begrypen Swarte Pyt.
Twee bussen.quote:Op zaterdag 2 december 2017 14:59 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
5 bussen dacht ik dus zeg maar 150 tot 200 mensen
Het zal me helemaal niet verbazen dat het helemaal niet boeit want dat past niet in het straatje natuurlijk. Beter linken ze hem aan blackface en slavernij want dat zorgt immers voor de gewenste reacties.quote:Op zaterdag 2 december 2017 15:02 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Dat komt omdat teveel mensen de Nederlandse cultuur niet begrijpen. De taal niet, de gebruiken niet, en dus ook folklore als Zwarte Piet niet.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Schizofreniequote:Op zaterdag 2 december 2017 15:04 schreef Nattekat het volgende:
Maar goed... we kunnen dus concluderen dat dit racistische clubje denkt dat het hier rampzalig gesteld is met racisme omdat Amerika?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |