abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_187498002
registreer om deze reclame te verbergen
Dark _O_ Stranger Things voor volwassenen.

Ik denk dat ik seizoen 1 wel ga terugkijken... het verhaal is soms wel wat lastig te volgen.
pi_187532788
Nieuw seizoen staat erop! _O_
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_187543857
Ik merk dat ik toch wel erg veel van seizoen 1 kwijt ben. Twee afleveringen gezien nu, grote lijnen zijn terug. Maar de details en verschillende tijdlijnen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_187556410
Jezus.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_187556520
Breidt seizoen 2 verder op seizoen 1 of is het een compleet ander seizoen?
pi_187559116
De seizoenen vormen 1 doorlopend verhaal. Het is wel zo dat seizoen 2 met meer onthullingen ook extra complexiteit mee geeft, dus het wordt ingewikkeld om te volgen.
  zondag 23 juni 2019 @ 20:38:50 #107
366583 Lemsterr
Dorpsidioot
pi_187569796
_O_ Genieten hoor.
  zondag 23 juni 2019 @ 20:40:47 #108
366583 Lemsterr
Dorpsidioot
pi_187569823
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 22:03 schreef Rijst het volgende:
Jezus.

SPOILER
Dit :D _O-
  dinsdag 25 juni 2019 @ 21:53:45 #109
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_187606263
Ik had 10 afleveringen verwacht, was het al klaar bij 8 ;(
tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! - QotSA || Den Helder || AZ
pi_187616959
Ze zijn momenteel bezig met het 3e en laatste seizoen.
pi_187617432
Blij dat ik dit topic tegenkom! Wist niet dat seizoen 2 van deze Meesterlijke serie al te zien was.

Op naar 2020!
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_187626370
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 22:03 schreef Rijst het volgende:
Jezus.

SPOILER
Die zag je wel van ver aankomen :')

SPOILER
Heb vandaag de laatste 4 van het seizoen maar gebingewatched, kon niet meer stoppen :') wat een heerlijk seizoen weer en ik was eerst sceptisch of ze het niveau konden vasthouden. Wat een nare mensen zitten er ook eigenlijk in, die Katharina is een kutwijf en die Hannah is helemaal gestoord _O- en die Adam
SPOILER
Denkt niet zwart-wit
  Admin donderdag 27 juni 2019 @ 21:46:44 #113
2589 crew  yvonne
Moeder van het internet
pi_187638679
quote:
Handig ^O^
FOK!s eigen obsessieve haatheks
pi_187698870
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 23:14 schreef _Arual_ het volgende:
Ik merk dat ik toch wel erg veel van seizoen 1 kwijt ben. Twee afleveringen gezien nu, grote lijnen zijn terug. Maar de details en verschillende tijdlijnen?

SPOILER
Ik heb afgelopen week het gehele eerste siezoen weer opnieuw gekeken. Nu is alles weer een stuk duidelijker en dan eigenlijk ook leuker om naar te kijken. Ben nu net begonnen met de eerste aflevering van het tweede siezoen.

^O^
Top serie
pi_187712333
Ik heb nu 4 afleveringen van s2 gezien, en nog niet zo heel lang geleden heel s1. Moet zeggen dat ik de weg nogal kwijt ben. De meeste personages heb ik nog wel kunnen onthouden, maar ik zie de verbanden en paradoxen met de verschillende tijdslijnen niet meer.
  dinsdag 2 juli 2019 @ 10:40:22 #116
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_187712409
Ik heb voordat ik S2 gingen kijken 2 recaps gekeken, plus een stamboom van de personages:

https://nypdecider.files.(...)rk-family-tree-4.pdf
tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! - QotSA || Den Helder || AZ
  vrijdag 5 juli 2019 @ 20:07:21 #117
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_187770030
Ik vind toch dat de serie een beetje lijdt onder de eigen ambities, er zit te veel in. Daarmee bedoel ik niet dat het te complex is (al is dat natuurlijk wel een uitdaging), maar eerder dat er té veel verschillende plotlijnen zijn en té weinig tijd om ze allemaal grondig uit te werken. Sommige krijgen veel aandacht en werken ook gewoon echt goed, andere worden er terloops en veel slordiger doorheen gegooid. Hierdoor zijn de drijfveren van een hoop personages nogal onduidelijk, waardoor je geen band met hen krijgt, het je ook niet echt interesseert wat er met hen gebeurt en de serie overladen geraakt met onsympathieke personages.

SPOILER
Nou goed, de serie blijft wel uitermate interessant en ik wil zeker het 3e seizoen zien. Ze gaan wel op een boeiende manier om met het tijdreizen en op 1 of 2 uitzonderingen na, vind ik ook het acteerwerk over de hele lijn van een hoog niveau.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_187806188
quote:
99s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 20:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind toch dat de serie een beetje lijdt onder de eigen ambities, er zit te veel in. Daarmee bedoel ik niet dat het te complex is (al is dat natuurlijk wel een uitdaging), maar eerder dat er té veel verschillende plotlijnen zijn en té weinig tijd om ze allemaal grondig uit te werken. Sommige krijgen veel aandacht en werken ook gewoon echt goed, andere worden er terloops en veel slordiger doorheen gegooid. Hierdoor zijn de drijfveren van een hoop personages nogal onduidelijk, waardoor je geen band met hen krijgt, het je ook niet echt interesseert wat er met hen gebeurt en de serie overladen geraakt met onsympathieke personages.

SPOILER
Nou goed, de serie blijft wel uitermate interessant en ik wil zeker het 3e seizoen zien. Ze gaan wel op een boeiende manier om met het tijdreizen en op 1 of 2 uitzonderingen na, vind ik ook het acteerwerk over de hele lijn van een hoog niveau.
Volgens mij was er een scene dat Hanna (Jonas z´n moeder) Michael herkende als kind zijnde voordat ze überhaupt van iets wist.

Dus 2019/2020 Hanna herkende 2019/2020 Mikkel als zijnde Michael als kind, maar dat werd afgedaan als een déjà vu of "ik dacht dat ik een geest zag" moment en niet verder op ingegaan.
pi_187812332
Ik moet zeggen dan seizoen 2 tot nu toe wel heel erg goed is. :Y Ben nu ongeveer halverwege
pi_187815134
quote:
14s.gif Op maandag 8 juli 2019 14:01 schreef Skwish het volgende:
Ik moet zeggen dan seizoen 2 tot nu toe wel heel erg goed is. :Y Ben nu ongeveer halverwege
S2 is echt heel goed, aflevering 6 zien de meeste fans als "masterpiece"
Op een of andere manier springt die aflevering erboven uit, meer film dan een aflevering van een serie.
Hoop niet dat ik je ongeduldig heb gemaakt :P
pi_187833301
Zo en het tweede seizoen afgekeken. Hoe kan deze serie op IMDB 'maar' een 8.7 krijgen?

SPOILER
Maar echt wel een hele goede serie dit. O+

[ Bericht 2% gewijzigd door Skwish op 09-07-2019 19:23:13 ]
  Admin maandag 15 juli 2019 @ 15:35:38 #122
2589 crew  yvonne
Moeder van het internet
pi_187935856
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 19:13 schreef Skwish het volgende:
Zo en het tweede seizoen afgekeken. Hoe kan deze serie op IMDB 'maar' een 8.7 krijgen?

SPOILER
Maar echt wel een hele goede serie dit. O+
Ik ben na 2 weer begonnen met 1 en enu zijn er heel veel 'oh jaaaaaaaaa'momenten :)
FOK!s eigen obsessieve haatheks
pi_188013136
Het was weer leuk. ^O^ Al ben ik het wel met SoK eens dat er wel vrij weinig sympathieke karakters in zitten.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  vrijdag 19 juli 2019 @ 22:57:57 #124
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_188013970
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2019 22:26 schreef Felagund het volgende:
Het was weer leuk. ^O^ Al ben ik het wel met SoK eens dat er wel vrij weinig sympathieke karakters in zitten.
Wat dat betreft best 'dark'. (Ba dumm tsss)
  zaterdag 20 juli 2019 @ 20:31:45 #125
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_188028994
Heb afgelopen week seizoen 1 en 2 bekeken. Heerlijke serie. Zeker niet zonder fouten en ms iets té ambitieus, maar dat mag de pret niet drukken. Eigenlijk vreemd dat ie relatief onbekend is bij het grote publiek.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')