SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:03 schreef Rijst het volgende:
Jezus.DitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 22:03 schreef Rijst het volgende:
Jezus.Die zag je wel van ver aankomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb vandaag de laatste 4 van het seizoen maar gebingewatched, kon niet meer stoppenwat een heerlijk seizoen weer en ik was eerst sceptisch of ze het niveau konden vasthouden. Wat een nare mensen zitten er ook eigenlijk in, die Katharina is een kutwijf en die Hannah is helemaal gestoord
en die Adam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
Handigquote:
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]![]()
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 23:14 schreef _Arual_ het volgende:
Ik merk dat ik toch wel erg veel van seizoen 1 kwijt ben. Twee afleveringen gezien nu, grote lijnen zijn terug. Maar de details en verschillende tijdlijnen?Ik heb afgelopen week het gehele eerste siezoen weer opnieuw gekeken. Nu is alles weer een stuk duidelijker en dan eigenlijk ook leuker om naar te kijken. Ben nu net begonnen met de eerste aflevering van het tweede siezoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Top serie![]()
Ik heb nu 4 afleveringen van s2 gezien, en nog niet zo heel lang geleden heel s1. Moet zeggen dat ik de weg nogal kwijt ben. De meeste personages heb ik nog wel kunnen onthouden, maar ik zie de verbanden en paradoxen met de verschillende tijdslijnen niet meer.![]()
Ik heb voordat ik S2 gingen kijken 2 recaps gekeken, plus een stamboom van de personages:
https://nypdecider.files.(...)rk-family-tree-4.pdf|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik vind toch dat de serie een beetje lijdt onder de eigen ambities, er zit te veel in. Daarmee bedoel ik niet dat het te complex is (al is dat natuurlijk wel een uitdaging), maar eerder dat er té veel verschillende plotlijnen zijn en té weinig tijd om ze allemaal grondig uit te werken. Sommige krijgen veel aandacht en werken ook gewoon echt goed, andere worden er terloops en veel slordiger doorheen gegooid. Hierdoor zijn de drijfveren van een hoop personages nogal onduidelijk, waardoor je geen band met hen krijgt, het je ook niet echt interesseert wat er met hen gebeurt en de serie overladen geraakt met onsympathieke personages.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou goed, de serie blijft wel uitermate interessant en ik wil zeker het 3e seizoen zien. Ze gaan wel op een boeiende manier om met het tijdreizen en op 1 of 2 uitzonderingen na, vind ik ook het acteerwerk over de hele lijn van een hoog niveau.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind toch dat de serie een beetje lijdt onder de eigen ambities, er zit te veel in. Daarmee bedoel ik niet dat het te complex is (al is dat natuurlijk wel een uitdaging), maar eerder dat er té veel verschillende plotlijnen zijn en té weinig tijd om ze allemaal grondig uit te werken. Sommige krijgen veel aandacht en werken ook gewoon echt goed, andere worden er terloops en veel slordiger doorheen gegooid. Hierdoor zijn de drijfveren van een hoop personages nogal onduidelijk, waardoor je geen band met hen krijgt, het je ook niet echt interesseert wat er met hen gebeurt en de serie overladen geraakt met onsympathieke personages.Volgens mij was er een scene dat Hanna (Jonas z´n moeder) Michael herkende als kind zijnde voordat ze überhaupt van iets wist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou goed, de serie blijft wel uitermate interessant en ik wil zeker het 3e seizoen zien. Ze gaan wel op een boeiende manier om met het tijdreizen en op 1 of 2 uitzonderingen na, vind ik ook het acteerwerk over de hele lijn van een hoog niveau.
Dus 2019/2020 Hanna herkende 2019/2020 Mikkel als zijnde Michael als kind, maar dat werd afgedaan als een déjà vu of "ik dacht dat ik een geest zag" moment en niet verder op ingegaan.![]()
S2 is echt heel goed, aflevering 6 zien de meeste fans als "masterpiece"quote:Op maandag 8 juli 2019 14:01 schreef Skwish het volgende:
Ik moet zeggen dan seizoen 2 tot nu toe wel heel erg goed is.Ben nu ongeveer halverwege
Op een of andere manier springt die aflevering erboven uit, meer film dan een aflevering van een serie.
Hoop niet dat ik je ongeduldig heb gemaakt![]()
![]()
Zo en het tweede seizoen afgekeken. Hoe kan deze serie op IMDB 'maar' een 8.7 krijgen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar echt wel een hele goede serie dit.
[ Bericht 2% gewijzigd door Skwish op 09-07-2019 19:23:13 ]![]()
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:13 schreef Skwish het volgende:
Zo en het tweede seizoen afgekeken. Hoe kan deze serie op IMDB 'maar' een 8.7 krijgen?Ik ben na 2 weer begonnen met 1 en enu zijn er heel veel 'oh jaaaaaaaaa'momentenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar echt wel een hele goede serie dit.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]![]()
Het was weer leuk.Al ben ik het wel met SoK eens dat er wel vrij weinig sympathieke karakters in zitten.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Wat dat betreft best 'dark'. (Ba dumm tsss)quote:Op vrijdag 19 juli 2019 22:26 schreef Felagund het volgende:
Het was weer leuk.Al ben ik het wel met SoK eens dat er wel vrij weinig sympathieke karakters in zitten.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Heb afgelopen week seizoen 1 en 2 bekeken. Heerlijke serie. Zeker niet zonder fouten en ms iets té ambitieus, maar dat mag de pret niet drukken. Eigenlijk vreemd dat ie relatief onbekend is bij het grote publiek."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
Forum Opties Forumhop: Hop naar: