Er is daar een hele gladde ondergrond in de hal. Veel te gevaarlijk.quote:Op zaterdag 2 december 2017 20:28 schreef baggerbaas het volgende:
Lag daar iets op de baan of zo? Hele gekke val..
gloeiende gloeiende.quote:Op zaterdag 2 december 2017 19:48 schreef Max23 het volgende:
Ik zie dat NPO 3 pas om 20:25 begint
Dan is de 1000m vrouwen al afgelopen
Ik ookquote:Op zaterdag 2 december 2017 20:32 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
gloeiende gloeiende.
Heb nu dus de 1000m vrouwen gemist omdat ik me op de NOS planning had gefocust.schakel nu pas in. Dom
Best wel jaquote:Op zaterdag 2 december 2017 20:33 schreef sportfreak het volgende:
Commentator heeft het Kodaira gevallen? Heb ik iets gemist ofzo
Ja, de 1000 meter vrouwen,quote:Op zaterdag 2 december 2017 20:33 schreef sportfreak het volgende:
Commentator heeft het Kodaira gevallen? Heb ik iets gemist ofzo
rapalje.quote:
Gewoon netjes op de site van de ISU kijken, mis je niksquote:Op zaterdag 2 december 2017 20:34 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
rapalje.
wat is eigenlijk verder de planning vandaag? Naast de 1000m? of zit ik nu voor niets klaar met m'n hapjes
Stelregel 1 inderdaad.quote:Op zaterdag 2 december 2017 20:35 schreef Mansjester het volgende:
Jongens jullie weten inmiddels toch wel dat je niet op de NOS af moet gaan
geen tijd joh, ik schakel net in en ben al van de leg doordat ik jullie dingen zie schrijven over Leenstra en Kodaira and such.quote:Op zaterdag 2 december 2017 20:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gewoon netjes op de site van de ISU kijken, mis je niks![]()
http://live.isuresults.eu/2017-2018/calgary/
+8u voor NL tijd
Maar het blijft raar dat ze niet even half uurtje eerder ook op tv starten.quote:Op zaterdag 2 december 2017 20:36 schreef Max23 het volgende:
Overigens heeft overal gestaan dat ze zaterdag om 20:00 beginnen met schaatsen.
Streampjes op de NOS site stonden ook al keurig klaar
Streampjes stonden klaar, op NOS.nl stond gewoon een tijdschema (met startlijsten) die klopte, ISU-site is er al vele jaren...geen idee hoe je het kon missenquote:Op zaterdag 2 december 2017 20:36 schreef Max23 het volgende:
Overigens heeft overal gestaan dat ze zaterdag om 20:00 beginnen met schaatsen.
Streampjes op de NOS site stonden ook al keurig klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |