SPOILER: Lieve SintOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot slot nog even een discussie over de toekomst van dit spel:
ONZ / Dodetopicspel discussie
[ Bericht 0% gewijzigd door DKUp op 01-12-2017 23:23:47 ]SOONY
En blijquote:
Nieuwe kijk op zijn naam nuquote:Op vrijdag 1 december 2017 23:17 schreef hemarookworst het volgende:
Een goede D-cup is ook echt goed
Mss wil dkupndat doen anders doe ik dat eerdaags eens bestequote:Op vrijdag 1 december 2017 23:18 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Wel jammer dat mijn UI niet in de OP staat (of van mijnen goeden vriend ZemusWanker)
Idemquote:
Mijnen dank zal al Uwen verwachtingen ver en misschien nog wel meer overschrijden.quote:Op vrijdag 1 december 2017 23:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mss wil dkupndat doen anders doe ik dat eerdaags eens beste
Dat je moet gaan halenquote:Op vrijdag 1 december 2017 23:27 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Ja maar hoe zit het nou met dat bier verhaal?
Weet even zo gauw niet van wie die was.quote:Op vrijdag 1 december 2017 23:26 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is/was toch een kloon?
appartementencomplexquote:Op vrijdag 1 december 2017 23:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Weet even zo gauw niet van wie die was.
Staan er ook een paar die hier niet zijn geweest.
En die van liesje stond er al een paar honderd delen voor ze hier kwam lol.
Oh die kan er uit dan die heeft een ban.quote:
Ik laat het wel even zoquote:Op vrijdag 1 december 2017 23:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh die kan er uit dan die heeft een ban.
Ja ianprima zo thanksquote:
Mond spoelenquote:
Dezen laten we gaanquote:
Niet met kakquote:
Doe jij dat wel dan?quote:
Dames kakken nietquote:
Klopt die schijten, gaat wel stinken natuurlijkquote:
Doe wel drukken als je op de plee zit.quote:
Niet te hard, anders krijg je aambeien.quote:Op vrijdag 1 december 2017 23:38 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Doe wel drukken als je op de plee zit.
Ah weer iets wat ik fout deedquote:Op vrijdag 1 december 2017 23:38 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Doe wel drukken als je op de plee zit.
quote:
Mee op de muur van het toilet schrijvenquote:
quote:Op vrijdag 1 december 2017 23:43 schreef noodgang het volgende:
De lampenkap eraf draaien, daarin kakken en terug schroeven.
Werkt alleen als er nog een gloeilamp in zit
En waar kan ik mijn 3:56 terug krijgen?quote:
Danny Roodbol@fok.nlquote:Op vrijdag 1 december 2017 23:44 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
En waar kan ik mijn 3:56 terug krijgen?
Geen dank, de enne hand wast de andere niet waar.quote:Op vrijdag 1 december 2017 23:46 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Okay, dan zal ik mij tot hem wenden.
Bedankt voor uw hulp.
Als je plaatje het deed misschien wel.quote:Op vrijdag 1 december 2017 23:49 schreef _--_ het volgende:
[ afbeelding ]
begint het speeksel al te stromen.
Mooiquote:Op vrijdag 1 december 2017 23:49 schreef _--_ het volgende:
[ afbeelding ]
begint het speeksel al te stromen.
hij doet het gewoon hoor bij mij.quote:Op vrijdag 1 december 2017 23:50 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Als je plaatje het deed misschien wel.
Wat een loser (er gaan geruchten dat hij de Tom van ik ga een vuurwerkje afsteken is)quote:
Houd je zusje open deur?quote:
Geen probleem jong ik lach maar met jequote:Op vrijdag 1 december 2017 23:56 schreef _--_ het volgende:
Aha, de plaatjes doen het wel op de computer maar niet op mobiel.
quote:
Welk deel is leuk dan?quote:
Die zijn tenminste nog lief. Als het nou van die kut kleine ratten zijn.quote:
Maar wat nou als het juist de uien zijn die je gas geven?quote:Op zaterdag 2 december 2017 00:11 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Als ik ui met eieren eet moet ik altijd scheten laten. Maar dat blijkt slecht te zijn voor het klimaat. Dus eet ik vanaf nu alleen nog maar eieren met ui.
quote:
quote:Op zaterdag 2 december 2017 00:13 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]![]()
Zo een beest eet bijna niks maar zelfs dat kon er niet van af he. Vrek
in een kooi.quote:Op zaterdag 2 december 2017 00:13 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Je wil ze geen van beiden in je huis hebben.
Hij zat gisteren in/tussen die radiator en het laatste wat ik deed was met een zwaard vol van boven een aanslag op z'n leven gezet. Pieeeeepp hoorde ik maar hij was niet direct dood denk ik.quote:Op zaterdag 2 december 2017 00:11 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Je hebt 'm een goede whack gegeven?
Dat is goed mogelijk, of die piep was een laatste stuiptrekking.quote:Op zaterdag 2 december 2017 00:14 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Hij zat gisteren in/tussen die radiator en het laatste wat ik deed was met een zwaard vol van boven een aanslag op z'n leven gezet. Pieeeeepp hoorde ik maar hij was niet direct dood denk ik.
Was daarna de hele avond tot vanmiddag weg en ik had onze terriër al meegenomen maar hij lag al dood in het hoekje. Stress ofzo
muizen zijn niet zo groot.quote:Op zaterdag 2 december 2017 00:16 schreef Amoeba het volgende:
Ja is het nou een bruine rat of een flinke muis?
Ja dit beest was echt enorm. Vroeger altijd muizen gehad, die hebben sowieso meestal een lichtere staartquote:
quote:Op zaterdag 2 december 2017 00:18 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja dit beest was echt enorm. Vroeger altijd muizen gehad, die hebben sowieso meestal een lichtere staart
eat or be eaten.quote:Op zaterdag 2 december 2017 00:19 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Eten of gegeten worden.
quote:
Dezen jongeuh weetquote:Op zaterdag 2 december 2017 00:23 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Een Terriër weet daar wel raad mee ja..
Ben net verhuisd dus die is een keer achter ons aan naar binnen gelopen denk ikquote:Op zaterdag 2 december 2017 00:24 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Ik zou het wel even in de gaten houden, waar 1 rat is zijn er meer.
Gaat wel bedankt voor de vraag. Wist niet dat je er om gafquote:
Haha als die net zo hard op die rat jaagt als op een tennisbal komt dat wel goedquote:Op zaterdag 2 december 2017 00:23 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Een Terriër weet daar wel raad mee ja..
Wat voor een Terriër is het?quote:Op zaterdag 2 december 2017 00:25 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Haha als die net zo hard op die rat jaagt als op een tennisbal komt dat wel goed
En die film dan?quote:
Welshquote:Op zaterdag 2 december 2017 00:26 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Wat voor een Terriër is het?
Hoe communiceer je met hem?quote:
Je moet een Fox Terriër hebben. Dat zijn eckte bazen.quote:Op zaterdag 2 december 2017 00:30 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Zien er op Google leuk uit.
Ik weet het, hebben we gehad thuis.quote:Op zaterdag 2 december 2017 00:31 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Je moet een Fox Terriër hebben. Dat zijn eckte bazen.
Ik ookquote:Op zaterdag 2 december 2017 00:33 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Ik weet het, hebben we gehad thuis.
Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |