Als ik het nu terugkijk is het ook bagger ja, maar als kind vond je het fantastisch. Maar ik kan Method Man (het gelijknamige nummer) ook prima hebben hoor. Cypress Hill vind ik dan weer niet zoveel aan.quote:Op zaterdag 2 december 2017 00:27 schreef Bugno het volgende:
[..]
Meh. Ik vind het echt drie keer niks.
Hoe voeg ik eigenlijk m'n Last.fm-account toe aan de onderste balk van m'n profiel? Net zoals jij dat hebt?quote:
Ik heb het verschillende keren geprobeerd maar het spijt me, ik vind er werkelijk waar geen ene moer aan. En wat veel mensen zeggen over Kensington vind ik bij hen ook opgaan: elk nummer klinkt het zelfde.quote:Op zaterdag 2 december 2017 00:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoe kan je bij dit nummer nou op je stoel blijven zitten.![]()
Gelijk afgedaan. Met z'n tyfus-hippe fiets, in z'n hippe wijk, met z'n hippe green tea, quinoa-chiaseed-soy-latte-cappuccinno-frozen-yoghurt-smoothiequote:
Ok, ja dat kan natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 december 2017 00:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb het verschillende keren geprobeerd maar het spijt me, ik vind er werkelijk waar geen ene moer aan. En wat veel mensen zeggen over Kensington vind ik bij hen ook opgaan: elk nummer klinkt het zelfde.
Werkt dit?quote:Op zaterdag 2 december 2017 00:29 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Hoe voeg ik eigenlijk m'n Last.fm-account toe aan de onderste balk van m'n profiel? Net zoals jij dat hebt?
Precies zoals ik ze me had voorgesteld.quote:Op zaterdag 2 december 2017 00:26 schreef Bugno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Kijk mij eens lekker indie achter mijn pianola zitten, met mijn lange haren en hipsterbroek
Neon Bible is beter. Punt.quote:Op zaterdag 2 december 2017 00:28 schreef Gretzl het volgende:
Funeral staat bij mij op #2 in m'n Top Zoveel albums. Net achter het ongenaakbare Boxer.
Het niveau van Funeral heeft Arcade Fire nooit meer kunnen bereiken, maar ik ben blij dat een van m'n favoriete bands al zo'n lange tijd meegaat.
(verder kan deze discussie ook wel in het Arcade Fire-topic haha)
C. H. is heul matig indd. Qua hiphop zijn Outkast, NAS en KRS One echt vele malen beterquote:Op zaterdag 2 december 2017 00:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als ik het nu terugkijk is het ook bagger ja, maar als kind vond je het fantastisch. Maar ik kan Method Man (het gelijknamige nummer) ook prima hebben hoor. Cypress Hill vind ik dan weer niet zoveel aan.
Wordt nogal eens verward met elkaarquote:Op zaterdag 2 december 2017 00:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die gast van War on Drugs is gewoon een sloeber en zeker geen hipster
Hopelijk nu wel, dankjewel.quote:Op zaterdag 2 december 2017 00:30 schreef richolio het volgende:
[..]
Werkt dit?
<a href="http://www.last.fm/user/gretz/library/tracks" rel="nofollow" target="_blank">LAST.FM</a>
Moet je wel nog even veranderen in je eigen user/welke link je maar ook wil
Sloeber is een belangrijk onderdeel van de moderne hipster he?quote:Op zaterdag 2 december 2017 00:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die gast van War on Drugs is gewoon een sloeber en zeker geen hipster
Te matig voor mijn stemlijst.quote:Op zaterdag 2 december 2017 00:33 schreef Slobeend het volgende:
Mensen die nog niet gestemd hebben, hier een dwingend stemadvies. Roscoe van Midlake. Leo Blokhuis en ik gingen je voor.
Gr. gr.
Niet echt, hij laat die hele link zien. Ik weet niet echt meer hoe ik dat deed, maar er was een manier voorquote:
Ja daarom uitte ik eerder al voorzichtig mijn zorgen. Zal je merken dat er direct een kneiter van BZN voor moet wijken.quote:Op zaterdag 2 december 2017 00:33 schreef Mani89 het volgende:
Maar goed, TWOD vorig jaar gezamelijk 1700 plekken gestegen. Zet je maar schrap.
Lquote:Op zaterdag 2 december 2017 00:33 schreef Slobeend het volgende:
Mensen die nog niet gestemd hebben, hier een dwingend stemadvies. Roscoe van Midlake. Leo Blokhuis en ik gingen je voor.
Gr. gr.
Kun je misschien even checken in je eigen setting hoe je linkje daar precies staat weergeven? Dat zou de oplossing moeten zijn.quote:Op zaterdag 2 december 2017 00:34 schreef richolio het volgende:
[..]
Niet echt, hij laat die hele link zien. Ik weet niet echt meer hoe ik dat deed, maar er was een manier voor
Alle kneiters van BZN zijn vorig jaar al geweken.quote:Op zaterdag 2 december 2017 00:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja daarom uitte ik eerder al voorzichtig mijn zorgen. Zal je merken dat er direct een kneiter van BZN voor moet wijken.
Een god die zichzelf een god vindt is geen god meer.quote:
Die vindt zichzelf geen god, daar issie veel te streng gelovig voor opgevoed.quote:Op zaterdag 2 december 2017 00:37 schreef Bugno het volgende:
[..]
Een god die zichzelf een god vindt is geen god meer.
Oké, Mon Amour staat genoteerd voor lijst 2.quote:Op zaterdag 2 december 2017 00:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Alle kneiters van BZN zijn vorig jaar al geweken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |