Nou bed omringd door ramen werd wat koudquote:Op vrijdag 1 december 2017 23:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nu pas? Raam is hier sinds januari dit jaar niet dicht geweest.
Het is trouwens ont-zet-tend mistig buiten
Dat ookquote:Op vrijdag 1 december 2017 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat valt mee, we hebben aardig wat ventilatieroosters die wel open staan altijd
Blufquote:Op vrijdag 1 december 2017 23:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou bed omringd door ramen werd wat koud![]()
Maar met dit warme dekbed durf ik zelfs buiten te slapen
quote:Op vrijdag 1 december 2017 23:43 schreef -Miauw- het volgende:
Supergezellig in de slaapkamer, kaarsjes en thee.
En FOK!
Dat heb ik allemaal in mijn woonkamer.quote:Op vrijdag 1 december 2017 23:43 schreef -Miauw- het volgende:
Supergezellig in de slaapkamer, kaarsjes en thee.
En FOK!
Buiten onder je dekbedquote:
Heerlijk!quote:Op vrijdag 1 december 2017 23:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat heb ik allemaal in mijn woonkamer.
Nadeel vankoude
slaapkamer. Als je binnenkomt is het enige wat je wil doen onder het dekbed kruipen.
zonder dat topic verliest Fok ook de helft van z'n postsquote:
Niks mis met Jacobsenquote:
Als ik me niet vergis zou FOK! 14 maanden geleden nog maximaal 3 maanden hebben. Zal zijn tijd wel duren.quote:Op vrijdag 1 december 2017 23:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zonder dat topic verliest Fok ook de helft van z'n posts
True,,, Ze voeren nu actie daar in Utopia zelf ... met een petitie enzo ...quote:Op vrijdag 1 december 2017 23:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zonder dat topic verliest Fok ook de helft van z'n posts
Toen hebben ze 40+ maar weer open gegooid.. Maar das niet de oplossingquote:Op vrijdag 1 december 2017 23:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis zou FOK! 14 maanden geleden nog maximaal 3 maanden hebben. Zal zijn tijd wel duren.
ik heb gisteren m'n abo verlengdquote:Op vrijdag 1 december 2017 23:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis zou FOK! 14 maanden geleden nog maximaal 3 maanden hebben. Zal zijn tijd wel duren.
Huur wordt opgezegd van het stukje paradijs toch?quote:Op vrijdag 1 december 2017 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
True,,, Ze voeren nu actie daar in Utopia zelf ... met een petitie enzo ...
Wel lachen Er is een online petitie die zegt dat ze moeten blijven... Soomige bewoners denken nu dat als ze genoeg stemmen halen dat ze naar de 23 Kamer mogen om het ff te regelen
Februari 2018 gaat de stekker eruit.quote:
Heujquote:
korte lifetimequote:Op vrijdag 1 december 2017 23:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Februari 2018 gaat de stekker eruit.
Want dan loopt mijn lifetime abbo af. Zal wennen zijn, na drie jaar weer reclames zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |