Kijk VBL ff na... Sierd de Vos deed verslag afgelopen dagen van 2 wedstrijden van Valencia.. Maar melde iets over een oud speler van Madrid en Barca en Valencia en bondscoachjeugd etc ) Ja die zat bij mn ex in de klas bv..quote:Op vrijdag 1 december 2017 23:01 schreef Koen66 het volgende:
hadden we nu iemand gevonden die Chufi niet kende?
Ik ben zo benieuwd naar je oplossingquote:Op vrijdag 1 december 2017 23:05 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb zin in thee maar ik lig in bed.
Ben nu op zoek naar manieren om dit dilemma op te lossen.
Mijn bezoek toen was ook gewoon een inval van me en Euroligue .. niet uitverkocht ,,, Ik zat bijna op de koninklijke plaatsen en vlak achter de dug-outs...quote:Op vrijdag 1 december 2017 23:02 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Klopt, was een stuk spannender. Uitverkocht niet, tenzij je 250 euro zou willen betalen bij derden. Zo goed als mijn totale kosten voor mijn weekje Barcelona![]()
Ik sliep er de laatste dagen ook om de hoek. Daarvoor 6 dagen bij hostel in poble sec, nabij de ramblas.
Ik ben uit bed gegaan met een deken om me heenquote:Op vrijdag 1 december 2017 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd naar je oplossing
Het was dat of één van je katten sturen.quote:Op vrijdag 1 december 2017 23:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben uit bed gegaan met een deken om me heen![]()
Dat winterdekbed is killing me trouwens![]()
Heerlijk!
Ik heb een topper van kamelenwol, die is warmteregulerendquote:Op vrijdag 1 december 2017 23:18 schreef Koen66 het volgende:
ik heb een dekbed dat in de zomer niet te heet is en in de winter niet te koud
Ik ga zo het raam open doenquote:Op vrijdag 1 december 2017 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was dat of één van je katten sturen.
Erg warm ja? Word je daar 's nachts niet wakker van dan?
Heerlijk nummerquote:Op vrijdag 1 december 2017 23:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
Even stukje van de eckteeckte opgezocht.
Net terug van Liesbeth List de musical.
Renee van Wegberg als la List was fantastisch, Michael Konings als Ramses schoot tekort.
Keihard aanzettenquote:
Nu pas? Raam is hier sinds januari dit jaar niet dicht geweest.quote:
Beetje melancholiek word ik daarvan.quote:Op vrijdag 1 december 2017 23:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
Even stukje van de eckteeckte opgezocht.
Net terug van Liesbeth List de musical.
Renee van Wegberg als la List was fantastisch, Michael Konings als Ramses schoot tekort.
onderweg naar huis ook keihard aan (Radio 5, Evergreen top 1000)quote:Op vrijdag 1 december 2017 23:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beetje melancholiek word ik daarvan.
Mijn raam staat het hele jaar door open, warm is lekker, maar 's nachts te warm niet.quote:
raam gaat hier 's nachts toch wel dichtquote:Op vrijdag 1 december 2017 23:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn raam staat het hele jaar door open, warm is lekker, maar 's nachts te warm niet.
Datquote:Op vrijdag 1 december 2017 23:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn raam staat het hele jaar door open, warm is lekker, maar 's nachts te warm niet.
En dan wakker worden in een stinkend muffige zuurstofloze slaapkamerquote:Op vrijdag 1 december 2017 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
raam gaat hier 's nachts toch wel dicht
dat valt mee, we hebben aardig wat ventilatieroosters die wel open staan altijdquote:Op vrijdag 1 december 2017 23:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En dan wakker worden in een stinkend muffige zuurstofloze slaapkamer
Ik ook, dons.quote:Op vrijdag 1 december 2017 23:18 schreef Koen66 het volgende:
ik heb een dekbed dat in de zomer niet te heet is en in de winter niet te koud
Ah ja, dat verandert het verhaalquote:Op vrijdag 1 december 2017 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat valt mee, we hebben aardig wat ventilatieroosters die wel open staan altijd
rote ramen staan overdag wel vaak open, maar gaan 's avonds wel dicht als het kouder isquote:Op vrijdag 1 december 2017 23:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ah ja, dat verandert het verhaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |