ik ken het gevoelquote:Op vrijdag 1 december 2017 22:41 schreef Voxs het volgende:
oh lol ..ik schreef een sinterklaasgedicht..maar nu kan ik mijn eigen handschrift niet meer zo goed lezen...arghjes.
Sommige woorden zijn gewoon kronkeltjes of streepjesquote:
Ik kende dat topic nietquote:Op vrijdag 1 december 2017 22:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/topic/2366173/5/25
Nee?quote:
Ja Val-Bar was wel weer een wedstrijd.. Maar die zal dan wel weer uitverkocht zijn geweest..quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:36 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nee, echt lastminute. Ik had wel de LPF gecheckt en ze zouden zondag uit spelen in Valencia. Zou en veel geld kosten om een ticket te bemachtigen en ik moest naar Valencia per trein uit Barcelona. Dat vond ik niet de moeite waard dus die wedstrijd heb ik live in de pub van mijn hostel gekeken. Maar toen hoorde ik van hostelgenoten dat Barca de Copa del Rey thuiswedstrijd hadden op woensdag. Een dag nadat ik alweer thuis zou zijn.
En toen had ik zoiets: kan mij die terugvlucht op dinsdag wat schelen (vloog via Ryanair voor ¤9,99 heen en terug) ik boek wel een nieuw ticket op donderdag en kocht meteen online een ticket in het stadion. De vlucht was duurder dan het voetbalticket maar lekker belangrijk. Ik ben in Camp nou geweest ipv er buiten alleen zoals ik had gepland. En zat op een prima plek!
Jij schrijft dat nog echtquote:Op vrijdag 1 december 2017 22:41 schreef Voxs het volgende:
oh lol ..ik schreef een sinterklaasgedicht..maar nu kan ik mijn eigen handschrift niet meer zo goed lezen...arghjes.
quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Chufi heeft het allemaal in het echt meegemaakt
Echt wel.. Don Leo was patient van mn Pa.. en een verrot gebit.. en volgens mij had ie nog een openstaande rekening.. Hij woonde echt op nog geen 100 m bij onze bungalow vandaan in een simpel rijtjeshuisquote:
x 25quote:Op vrijdag 1 december 2017 22:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee?
Ojee.![]()
Het kwam ooit ter sprake...
Klopt, was een stuk spannender. Uitverkocht niet, tenzij je 250 euro zou willen betalen bij derden. Zo goed als mijn totale kosten voor mijn weekje Barcelonaquote:Op vrijdag 1 december 2017 22:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja Val-Bar was wel weer een wedstrijd.. Maar die zal dan wel weer uitverkocht zijn geweest..
In 1982 tijdens WK Spanje was ik een weekendje in Barca.. Studie genootje had een Spaans vriendinnetje daar.. We sliepen daar een nacht om de hoek bij Camp Nou.. Er waren dat weekend geen wedstrijden .. dus niets.. anders waren we gegaan.. Maar de sfeer op de Rmblas was toen nog gewoon gemoedelijk en heel leuk
Onbegonnen werk.quote:Op vrijdag 1 december 2017 23:01 schreef Koen66 het volgende:
hadden we nu iemand gevonden die Chufi niet kende?
Sly doe ik nietquote:Op vrijdag 1 december 2017 23:01 schreef Koen66 het volgende:
hadden we nu iemand gevonden die Chufi niet kende?
Nee maar moet lachen om jouw droogheid en dat topicquote:Op vrijdag 1 december 2017 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jouw lach is er één van herkenbaarheid?
thuisbezorgd.nl ?quote:Op vrijdag 1 december 2017 23:05 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb zin in thee maar ik lig in bed.
Ben nu op zoek naar manieren om dit dilemma op te lossen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |