abonnement Unibet Coolblue
pi_186386684
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 21:27 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb ze beide getest & de quinny is degelijk, fijn, wendbaar en leuk qua prijs.
De yoyo is ook fijn & wendbaar maar wel aan de prijs en groot nadeel vond ik de wieltjes.

De quinny voelt meer als een kinderwagen dan een buggy & heeft toch alle voordelen.

Als je veel op reis gaat zou ik voor de yoyo gaan.
Is het maar voor een vakantietje en daarna gewoon thuis voor erbij, absoluut voor de quinny.
Ik denk dat we thuis vooral onze Geo2 blijven gebruiken. De buggy is voor weekendjes weg en vakanties, vooral zodat L. onderweg ook nog wat kan slapen (hij zit verder veel in de drager/draagdoek).

Ik twijfel echt gigantisch, maar moet vandaag wel de knoop doorhakken zodat ik hem uiterlijk morgen kan bestellen. :X

Wat vond je de nadelen aan de wielen van de Yoyo?

quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 20:54 schreef Aure het volgende:

[..]

Ja zeker wel tevreden over de yoyo. Maar ik heb weinig ander vergelijkingsmateriaal. Die Quinny heb ik ook niet getest dus ik weet niet hoe de yoyo is in vergelijking met die. Maar ik heb geen spijt van mijn keuze. Hij rijdt soepel en het frame voelt heel degelijk aan. Ik vond hem dus iets soepeler rijden en steviger aanvoelen dan de Joie Pact die we wel even getest hebben. Maar of dat echt 200 euro meer waard was... Ik moet er eerlijk bij zeggen dat het uiterlijk van de yoyo uiteindelijk echt de doorslag gaf voor mij :+
‘T is ook een supermooi ding. Klapt hij echt zo makkelijk in als in de filmpjes op youtube? :P Er zijn ook zoveel leuke accessoires voor!
pi_186387020
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2019 21:09 schreef Plumeria het volgende:

[..]

Ik denk dat we thuis vooral onze Geo2 blijven gebruiken. De buggy is voor weekendjes weg en vakanties, vooral zodat L. onderweg ook nog wat kan slapen (hij zit verder veel in de drager/draagdoek).

Ik twijfel echt gigantisch, maar moet vandaag wel de knoop doorhakken zodat ik hem uiterlijk morgen kan bestellen. :X

Wat vond je de nadelen aan de wielen van de Yoyo?
[..]

‘T is ook een supermooi ding. Klapt hij echt zo makkelijk in als in de filmpjes op youtube? :P Er zijn ook zoveel leuke accessoires voor!
Ja, is heel eventjes wennen, maar zodra je door hebt hoe het moet is het erg makkelijk!

Wij hebben de reistas er bijgekocht, dan kan je hem ook als rugzak meenemen. Voor ons vooral handig als we op de fiets ergens naar toe gaan. Er zit overigens wel standaard een simpel opbergtasje bij, daar hebben de meeste mensen denk ik wel genoeg aan. Verder wil ik nog wel het voetenplankje er bij kopen en tezijnertijd ook het meerijdplankje :D
  dinsdag 23 april 2019 @ 21:45:45 #153
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_186387600
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2019 21:09 schreef Plumeria het volgende:

[..]

Ik denk dat we thuis vooral onze Geo2 blijven gebruiken. De buggy is voor weekendjes weg en vakanties, vooral zodat L. onderweg ook nog wat kan slapen (hij zit verder veel in de drager/draagdoek).

Ik twijfel echt gigantisch, maar moet vandaag wel de knoop doorhakken zodat ik hem uiterlijk morgen kan bestellen. :X

Wat vond je de nadelen aan de wielen van de Yoyo?
[..]

Blijven soms haken (ik heb zo'n parkour gedaan bij babypark :P).
En de zonnekap vind ik ook niet heel praktisch.

Verder prima wagen natuurlijk he :P mag ook wel voor die prijs.
Design lijkt wel echt op de bee.
Bee spreekt mij dan meer aan, maar die is gelijk nog een prijsklasse hoger (wel zwaarder denk ik).
pi_186387931
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2019 21:22 schreef Aure het volgende:

[..]

Ja, is heel eventjes wennen, maar zodra je door hebt hoe het moet is het erg makkelijk!

Wij hebben de reistas er bijgekocht, dan kan je hem ook als rugzak meenemen. Voor ons vooral handig als we op de fiets ergens naar toe gaan. Er zit overigens wel standaard een simpel opbergtasje bij, daar hebben de meeste mensen denk ik wel genoeg aan. Verder wil ik nog wel het voetenplankje er bij kopen en tezijnertijd ook het meerijdplankje :D
Die reistas lijkt me inderdaad ook wel chill! Dat is ook wel een voordeel inderdaad, op de fiets mee.

Maar ook die grote bag :9

Vind je het een nadeel dat hij alleen "forward facing" kan? L. zit in de kinderwagen met z'n gezicht naar ons toe, en ik vind het nogal wat om hem opeens andersom te hebben. Hij is trouwens 7,5 maand oud, dus ik zie hem eigenlijk nog niet snel omgedraaid zitten (in de kinderwagen).

Die Quinny kan dan wel "rear facing", maar je kunt dat ding blijkbaar niet inklappen als het zitje niet naar voren zit. Wat een gedoe allemaal :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2019 21:45 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Blijven soms haken (ik heb zo'n parkour gedaan bij babypark :P).
En de zonnekap vind ik ook niet heel praktisch.

Verder prima wagen natuurlijk he :P mag ook wel voor die prijs.
Design lijkt wel echt op de bee.
Bee spreekt mij dan meer aan, maar die is gelijk nog een prijsklasse hoger (wel zwaarder denk ik).
He, daarom zou ik dus ook wel even testen. Ik overweeg morgenmiddag vrij te nemen zodat ik naar zo'n babywinkel kan.

Die Bee vind ik een beetje lijken op een kinderrolstoel :@ Maar wel fijn dat 'ie twee kanten op kan. Denk dat ik dat toch wel een beetje een must vind ofzo. Aan de andere kant - hoelang kijkt hij nog onze kant op in die wagen? Hoevaak zit 'ie er uberhaupt in?

Uhg. :')
pi_186388402
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2019 21:58 schreef Plumeria het volgende:

[..]

Die reistas lijkt me inderdaad ook wel chill! Dat is ook wel een voordeel inderdaad, op de fiets mee.

Maar ook die grote bag :9

Vind je het een nadeel dat hij alleen "forward facing" kan? L. zit in de kinderwagen met z'n gezicht naar ons toe, en ik vind het nogal wat om hem opeens andersom te hebben. Hij is trouwens 7,5 maand oud, dus ik zie hem eigenlijk nog niet snel omgedraaid zitten (in de kinderwagen).

Die Quinny kan dan wel "rear facing", maar je kunt dat ding blijkbaar niet inklappen als het zitje niet naar voren zit. Wat een gedoe allemaal :')
[..]

He, daarom zou ik dus ook wel even testen. Ik overweeg morgenmiddag vrij te nemen zodat ik naar zo'n babywinkel kan.

Die Bee vind ik een beetje lijken op een kinderrolstoel :@ Maar wel fijn dat 'ie twee kanten op kan. Denk dat ik dat toch wel een beetje een must vind ofzo. Aan de andere kant - hoelang kijkt hij nog onze kant op in die wagen? Hoevaak zit 'ie er uberhaupt in?

Uhg. :')
Ja ik vond dat ook wel een ding, maar Jip (10.5maand) leek er geen last van te hebben. Er zit boven zijn hoofd een doorkijkje en af en toe keek ie dan even naar ons. Wij willen de buggy trouwens alleen gebruiken voor vakanties en weekendtrips en later misschien ook voor naar de dierentuin oid. Voor het dagelijks gebruik pakken we gewoon de Geo2, daarin zit hij inderdaad wel nog naar ons toe.
pi_186388673
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2019 22:12 schreef Aure het volgende:

[..]

Ja ik vond dat ook wel een ding, maar Jip (10.5maand) leek er geen last van te hebben. Er zit boven zijn hoofd een doorkijkje en af en toe keek ie dan even naar ons. Wij willen de buggy trouwens alleen gebruiken voor vakanties en weekendtrips en later misschien ook voor naar de dierentuin oid. Voor het dagelijks gebruik pakken we gewoon de Geo2, daarin zit hij inderdaad wel nog naar ons toe.
Jip is wel al een stukje ouder dan L. natuurlijk. Maar goed, wat je zegt, het is puur voor vakantie/weekendje weg/rondje Artis. Wel fijn van zo'n doorkijkje :)

Goed, ik heb besloten morgenmiddag naar Babypark ( :r ) te gaan om beide wagens (en misschien nog wat andere) te testen. Ik zal hier laten weten welke het uiteindelijk geworden is.

Bedankt voor alle adviezen!
  dinsdag 23 april 2019 @ 22:43:06 #157
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_186389118
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2019 21:58 schreef Plumeria het volgende:

[..]

Die Bee vind ik een beetje lijken op een kinderrolstoel :@ Maar wel fijn dat 'ie twee kanten op kan. Denk dat ik dat toch wel een beetje een must vind ofzo. Aan de andere kant - hoelang kijkt hij nog onze kant op in die wagen? Hoevaak zit 'ie er uberhaupt in?

Uhg. :')
Hahaha! dat zei mijn moeder toentertijd met het uitzoeken van de kinderwagen ook al.
Maar ik vind de yoyo dus echt precies hetzelfde qua vorm :P ook rolstoelachtig, alleen wat smaller ofzo?
Twee kanten is voor mij ook een must, mijnes heeft (bijna 1) nog steeds niet altijd zin om van mij af te zitten.
pi_186389329
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2019 10:27 schreef coccinelle het volgende:

[..]

Ik! O+

Een fantastische (maar dure!) buggy. Wij zijn er heel blij mee.

Ah fijn! Ik blijf toch telkens bij die hangen.. binnenkort maar eens een testrondje maken :)
pi_186401922
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2019 22:43 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Hahaha! dat zei mijn moeder toentertijd met het uitzoeken van de kinderwagen ook al.
Maar ik vind de yoyo dus echt precies hetzelfde qua vorm :P ook rolstoelachtig, alleen wat smaller ofzo?
Twee kanten is voor mij ook een must, mijnes heeft (bijna 1) nog steeds niet altijd zin om van mij af te zitten.
Naah, is een heel andere wagen toch? :D

Uiteindelijk niet meer naar Babypark geweest, was veel te lekker weer :')

Ik Google nog even verder..
pi_186482833
Goed, het werd een Joie Pact :') Ik was helemaal klaar met die dingen, en tegen 180 euro incl. draagtas en cover en weet ik veel wat nog meer vond ik 't wel prima voor die 3 weken per jaar dat dat ding gebruikt gaat worden. Tezijnertijd doe ik wel een review plaatsen :)
  zondag 28 april 2019 @ 20:27:30 #161
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_186484329
Wij schaften in 2016 de Mutsy Slider (blauw) aan. Tweedehands en driedelig (bak + wandel + maxicosi pebble + adapter). Wat een fijn ding was dat O+

Hij is veel gebruikt (want je kon er offroad werkelijk overal mee komen tijdens vakanties) en zeer geschikt voor lange mensen (wij zijn 185 en 200 cm). Ofwel, gebruikerssporen, maar geen defect te vinden.

Voor ik ‘m op marktplaats zet maak ik er graag een Fok!er blij mee voor een prikkie.

Linkjes (want bij interesse maak ik foto’s): http://www.kinderwagen.nl(...)f/i/file_17_21_1.jpg
http://www.babypark.nl/me(...)iswieg-cyan-blue.jpg

Interesse?
pi_187503114
Heeft iemand toevallig ervaring met zo'n soort meerijdstoeltje? Deze is van Just Sit.

Ik zag dit toevallig op instagram voorbij komen en vroeg me af hoe stevig/handig het is en of je hiermee evt de aanschaf van zo'n lompe duo-wagen kunt vermijden :+.
Of mocht iemand andere praktische ideeën hebben voor vervoer van een dreumes en een baby, graag!
  woensdag 19 juni 2019 @ 15:24:23 #163
56471 pinquit
oh my lama!
pi_187503168
Euh, waar heb je die voor nodig L0t? :o
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_187503218
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2019 15:24 schreef pinquit het volgende:
Euh, waar heb je die voor nodig L0t? :o
Voor een dreumes en een baby :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 19 juni 2019 @ 15:28:48 #165
56471 pinquit
oh my lama!
pi_187503231
Ommergoooots! *O* :o O+ volle bak O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_187503311
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2019 15:28 schreef pinquit het volgende:
Ommergoooots! *O* :o O+ volle bak O+
I knowww, halp :D
pi_187504799
Lot O+
  woensdag 19 juni 2019 @ 17:38:05 #168
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_187504876
Gefeliciteerd L0t!

Ik ken dat meerijdstoeltje niet, nooit gezien. Vind dat wel een beetje verdacht.
Is een systeem met onder wiegbak - boven zitje niet hetzelfde gewicht maar dan wat comfortabeler voor iedereen?
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_187505212
Gefeliciteerd L0t!!

Je hebt ook modellen zoals de joolz geo2 met twee zitjes boven elkaar, dan heb je ook (het formaat van) een gewone kinderwagen. Of je neemt een meerijdplankje, die heb je ook in tig soorten met echte stoeltjes of een soort zadeltje. Dan kun je onderweg ook nog makkelijk bij je baby indien nodig.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 19 juni 2019 @ 18:06:00 #170
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_187505314
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2019 18:00 schreef FlyingFish het volgende:
Gefeliciteerd L0t!!

Je hebt ook modellen zoals de joolz geo2 met twee zitjes boven elkaar, dan heb je ook (het formaat van) een gewone kinderwagen. Of je neemt een meerijdplankje, die heb je ook in tig soorten met echte stoeltjes of een soort zadeltje. Dan kun je onderweg ook nog makkelijk bij je baby indien nodig.
Uppababy Vista heeft dat ook
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_187505537
Oh l0t wat cool! Een buggypod kan misschien ook (afhankelijk van je basiswagen)?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  woensdag 19 juni 2019 @ 18:43:39 #172
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_187506023
Whut :D
Gefeliciteerd! Blond kwartet!
pi_187506762
Dank voor de felicitaties!

quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2019 18:17 schreef tombolafan het volgende:
Oh l0t wat cool! Een buggypod kan misschien ook (afhankelijk van je basiswagen)?
Nooit van gehoord! Ziet er wel handig uit op zich maar ik wil het liefst niet zo breed zijn dus liever boven elkaar.

Zo'n meerijdplankje hebben we al voor onze Joolz Day maar ik wil het liefst iets waar dreumes ook gewoon een dutje in kan doen..

Denk dat we niet echt gaan ontkomen aan echt een nieuwe wagen kopen dan..

Zo'n wagen van Topmark lijkt me dan ook nog wel wat en kost ook niet meteen een godsvermogen:

Iemand hier toevallig ervaring mee?
pi_187507448
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2019 19:17 schreef L0t.. het volgende:
Dank voor de felicitaties!
[..]

Nooit van gehoord! Ziet er wel handig uit op zich maar ik wil het liefst niet zo breed zijn dus liever boven elkaar.

Zo'n meerijdplankje hebben we al voor onze Joolz Day maar ik wil het liefst iets waar dreumes ook gewoon een dutje in kan doen..

Denk dat we niet echt gaan ontkomen aan echt een nieuwe wagen kopen dan..

Zo'n wagen van Topmark lijkt me dan ook nog wel wat en kost ook niet meteen een godsvermogen:
[ afbeelding ]
Iemand hier toevallig ervaring mee?
Phil & Ted's heeft ook zo'n soort kinderwagens. Wij hebben er daar een van gehad. Ideaal en vouwde ook nog eens hardstikke klein op. Ook niet onbelangrijk, ze zijn heel netjes geprijsd.
pi_187507842
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2019 19:49 schreef Roosje84 het volgende:

[..]

Phil & Ted's heeft ook zo'n soort kinderwagens. Wij hebben er daar een van gehad. Ideaal en vouwde ook nog eens hardstikke klein op. Ook niet onbelangrijk, ze zijn heel netjes geprijsd.
Yes goede pluspunten! Ga er eens naar kijken :).
pi_187508341
Gegeliciteerd L0t wat tof O+
♥ J & S
  woensdag 19 juni 2019 @ 20:48:09 #177
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_187508829
Combinatie wagen/draagdoek?
Gefeliciteerd L0t!
KuikenGuppy
pi_187510416
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2019 20:48 schreef Burdie het volgende:
Combinatie wagen/draagdoek?
Gefeliciteerd L0t!
Dat zou ik ook adviseren! En eventueel een meerijdplankje als dreumes ietsjes ouder is. Die hebben wij wel veel gebruikt toen, maar toen was oudste 2.

Trouwens, t0ffe verrassing! :D Feli! *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 8 juli 2019 @ 10:53:26 #179
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_187809660
De Mutsy Nexo, zitten kindjes daar een beetje rechtop in?
Iemand ervaring?
Protège moi de mes désirs.
  maandag 8 juli 2019 @ 11:10:27 #180
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_187809879
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2019 10:53 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
De Mutsy Nexo
:D ik keek vanmorgen een vlog van alboe op yt en zag precies deze wagen voorbijkomen.
Je kan zien hoe hun kindjes zitten, misschien handig om te kijken?

Volgens mij is het een soort halve zit houding, iig niet zo recht als bij onze bugaboo cameleon lijkt het.
  maandag 8 juli 2019 @ 15:17:57 #181
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_187813462
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 11:10 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

:D ik keek vanmorgen een vlog van alboe op yt en zag precies deze wagen voorbijkomen.
Je kan zien hoe hun kindjes zitten, misschien handig om te kijken?

Volgens mij is het een soort halve zit houding, iig niet zo recht als bij onze bugaboo cameleon lijkt het.
Haar kindje is wel erg groot. :P
Protège moi de mes désirs.
pi_187813991
Lot, toen mijn meiden nog baby en dreumes waren had ik een cozy rider achter de kinderwagen. Die is universeel (al zijn er een paar kinderwagens waar hij niet achter pas) en het voordeel is dat het een stoeltje is met driepuntsgordel. Onze destijds dreumes vond hem geweldig, er zat een stuurtje aan waardoor ze altijd gezellig 'mee ging sturen'. Het stoeltje kan eraf en dan hou je een plankje over voor als dreumes peuter wordt.

In ons geval hebben we de cozy rider weer doorverkocht na een half jaar, omdat destijds baby weigerde om ontspannen in de kinderwagen te liggen. Zij bleek echt een draagdoek/zak kind, dus ik liep meestal met baby in draagdoek (nu draagzak) en dreumes in buggy.
pi_187815765
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2019 10:53 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
De Mutsy Nexo, zitten kindjes daar een beetje rechtop in?
Iemand ervaring?
Ik heb m in de winkel gezien, volgens mij kan hij inderdaad niet zo rechtop als een kinderwagen. Maar 2 vriendinnen van mij hebben hem en zijn er verder goed over te spreken.

Wij hebben nu op vakantie een buggy (Topmark Jay) mee ipv kinderwagen (en dragen met 32-38 graden vind ik zelf niet wat). De Mutsy vond ik te duur voor een nog twijfelachtig gebruik maar ik vind het absoluut niet tegenvallen zo’n (of deze) buggy :Y
  maandag 8 juli 2019 @ 22:03:56 #184
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_187821055
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2019 15:17 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Haar kindje is wel erg groot. :P
Die van haar vriendin niet, die is net een jaartje.
Kun je mooi vergelijken :P je ziet beide kindjes in de wagen.
  maandag 8 juli 2019 @ 22:24:42 #185
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_187821552
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 22:03 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Die van haar vriendin niet, die is net een jaartje.
Kun je mooi vergelijken :P je ziet beide kindjes in de wagen.
Niet nodig. Hij staat hier nu op de gang. :Y)
Protège moi de mes désirs.
  maandag 8 juli 2019 @ 22:53:41 #186
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_187822127
Mutsy Nexo opgezocht. Noemt men dat een buggy? Dat is toch gewoon een kinderwagen, met dito prijs?
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_187824955
Ik denk dat ze het een buggy noemen vanwege het gewicht. Maar ziet er inderdaad wel uit als een kinderwagen :D
  dinsdag 9 juli 2019 @ 09:32:14 #188
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_187825438
Het is zeker geen kinderwagen. Meer een luxe buggy. :)
Protège moi de mes désirs.
pi_188427861
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2019 19:17 schreef L0t.. het volgende:
Dank voor de felicitaties!
[..]

Nooit van gehoord! Ziet er wel handig uit op zich maar ik wil het liefst niet zo breed zijn dus liever boven elkaar.

Zo'n meerijdplankje hebben we al voor onze Joolz Day maar ik wil het liefst iets waar dreumes ook gewoon een dutje in kan doen..

Denk dat we niet echt gaan ontkomen aan echt een nieuwe wagen kopen dan..

Zo'n wagen van Topmark lijkt me dan ook nog wel wat en kost ook niet meteen een godsvermogen:
[ afbeelding ]
Iemand hier toevallig ervaring mee?
Geen ervaring mee maar wij hebben dezelfde vraag. In januari, als alles goed gaat, een baby en zoon is dan net 2 geworden en is helaas geboren zonder merkbaar werkende oren. Ze zitten er wel op maar worden kennelijk niet tot weinig gebruikt. }:|
Wij zoeken vooral een oplossing voor hem in bedwang te houden en de baby vervoeren tegelijkertijd. Liefst zonder al teveel gedoe.
  dinsdag 19 mei 2020 @ 21:58:43 #190
327807 Mariposas
יה&#14
pi_193214974
Ik ben op zoek naar recente ervaringen met een buggy. Of suggesties. Het is de bedoeling dat de buggy onze Joolz Day vervangt. We wonen klein en hij staat behoorlijk in de weg. Maar het moet dus wel een buggy zijn met de eigenschappen van een combiwagen zoals de Joolz (met het zitje uiteraard, niet de wieg :P ). Wij maken graag lange wandelingen dus de buggy moet daar wel voor geschikt zijn. De buggy moet goed en compact inklapbaar zijn. En ook belangrijk is dat de duwstang in hoogte verstelbaar is. De Babyzen Yoyo valt om die reden af. De Bugaboo Ant vind ik te duur. De Joolz Aer ziet er wel interessant uit, maar die is nog maar erg kort op de markt. Oh en ik zie dat de duwstang daarvan ook niet in hoogte verstelbaar is. Dus, ervaringen of ideeen?

[ Bericht 3% gewijzigd door Mariposas op 19-05-2020 22:10:08 ]
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_193215538
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:58 schreef Mariposas het volgende:
Ik ben op zoek naar recente ervaringen met een buggy. Of suggesties. Het is de bedoeling dat de buggy onze Joolz Day vervangt. We wonen klein en hij staat behoorlijk in de weg. Maar het moet dus wel een buggy zijn met de eigenschappen van een combiwagen zoals de Joolz (met het zitje uiteraard, niet de wieg :P ). Wij maken graag lange wandelingen dus de buggy moet daar wel voor geschikt zijn. De buggy moet goed en compact inklapbaar zijn. En ook belangrijk is dat de duwstang in hoogte verstelbaar is. De Babyzen Yoyo valt om die reden af. De Bugaboo Ant vind ik te duur. De Joolz Aer ziet er wel interessant uit, maar die is nog maar erg kort op de markt. Oh en ik zie dat de duwstang daarvan ook niet in hoogte verstelbaar is. Dus, ervaringen of ideeen?
Wij hebben de mutsy nexo en zijn erg tevreden! De duwstang is in hoogte verstelbaar, en het mandje onderin is redelijk ruim. De buggy klapt ook fijn en redelijk compact in. De nieuwere versie heeft ook een 'kijkluik' in de zonneklep. Dat heeft de onze helaas niet. Billy zit ook erg comfortabel in de buggy.
  woensdag 20 mei 2020 @ 17:47:57 #192
327807 Mariposas
יה&#14
pi_193227112
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 22:21 schreef coccinelle het volgende:

[..]

Wij hebben de mutsy nexo en zijn erg tevreden! De duwstang is in hoogte verstelbaar, en het mandje onderin is redelijk ruim. De buggy klapt ook fijn en redelijk compact in. De nieuwere versie heeft ook een 'kijkluik' in de zonneklep. Dat heeft de onze helaas niet. Billy zit ook erg comfortabel in de buggy.
Die ziet er wel interessant en prijstechnisch goed uit!
Ik twijfel tussen die... of toch wel een Bugaboo Ant... voor dubbel de prijs van die Mutsy. 🙈
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  woensdag 20 mei 2020 @ 18:14:49 #193
149959 SQ
snelle trees
pi_193227580
Is de nuna pepp nog niet genoemd? :+
disclaimer
  woensdag 20 mei 2020 @ 18:22:32 #194
56471 pinquit
oh my lama!
pi_193227729
Ik heb een beetje dezelfde zoektocht, maar ik zoek iets met niet al te rammelende wielen vooral. We wonen in een stad met nogal veel klinkers, en 't rammelt nu al zo :')
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  woensdag 20 mei 2020 @ 20:43:03 #195
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_193230575
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:22 schreef pinquit het volgende:
Ik heb een beetje dezelfde zoektocht, maar ik zoek iets met niet al te rammelende wielen vooral. We wonen in een stad met nogal veel klinkers, en 't rammelt nu al zo :')
Quinny zapp flex plus, bugaboo bee, joolz aer, babyzen yoyo.
Die rammelen allemaal niet.
  vrijdag 5 juni 2020 @ 22:58:35 #196
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_193496090
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 21:58 schreef Mariposas het volgende:
Ik ben op zoek naar recente ervaringen met een buggy. Of suggesties. Het is de bedoeling dat de buggy onze Joolz Day vervangt. We wonen klein en hij staat behoorlijk in de weg. Maar het moet dus wel een buggy zijn met de eigenschappen van een combiwagen zoals de Joolz (met het zitje uiteraard, niet de wieg :P ). Wij maken graag lange wandelingen dus de buggy moet daar wel voor geschikt zijn. De buggy moet goed en compact inklapbaar zijn. En ook belangrijk is dat de duwstang in hoogte verstelbaar is. De Babyzen Yoyo valt om die reden af. De Bugaboo Ant vind ik te duur. De Joolz Aer ziet er wel interessant uit, maar die is nog maar erg kort op de markt. Oh en ik zie dat de duwstang daarvan ook niet in hoogte verstelbaar is. Dus, ervaringen of ideeen?
Wij hebben ook de Nexo en zijn ook tevreden.

En heeft ook geen rammelende wielen, @pinquit :)
Protège moi de mes désirs.
  zaterdag 6 juni 2020 @ 07:22:48 #197
327807 Mariposas
יה&#14
pi_193499679
Voorlopig kan ik helemaal niets kopen, want ik krijg onze Joolz aan de straatstenen niet kwijt. }:|
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  dinsdag 9 juni 2020 @ 11:38:24 #198
399061 kuolema
vermaledijd
pi_193549734
Hoi, mijn zus is zwanger van een tweeling en een van haar overwegingen voor een duowagen is de Mountain Buggy Duet. Nu is bekend dat deze smalle zittingen heeft en vraagt zij zich af of dat niet oncomfortabel is voor haar kinderen. Ik zag in een video een (gemiddelde?) vierjarige erin zitten en die paste gewoon, de rugleuning was ook lang genoeg.
Het lijkt mij dat het, zolang je geen obees kind hebt, allemaal wel gaat passen.
Mijn zus was slank als kind, van haar vriend weet ik het niet, respectievelijk gemiddelde lengte en iets daarboven (nu).
Wie heeft ervaring met deze kinderwagen - in het algemeen, maar vooral specifiek wat betreft ruimte voor de kinderen in de buggy-inzet betreft? En hoe zit het met de reiswieg qua ruimte?
Why are you wearing that stupid man suit?
  dinsdag 9 juni 2020 @ 11:42:06 #199
149959 SQ
snelle trees
pi_193549763
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 11:38 schreef kuolema het volgende:
Hoi, mijn zus is zwanger van een tweeling en een van haar overwegingen voor een duowagen is de Mountain Buggy Duet. Nu is bekend dat deze smalle zittingen heeft en vraagt zij zich af of dat niet oncomfortabel is voor haar kinderen. Ik zag in een video een (gemiddelde?) vierjarige erin zitten en die paste gewoon, de rugleuning was ook lang genoeg.
Het lijkt mij dat het, zolang je geen obees kind hebt, allemaal wel gaat passen.
Mijn zus was slank als kind, van haar vriend weet ik het niet, respectievelijk gemiddelde lengte en iets daarboven (nu).
Wie heeft ervaring met deze kinderwagen - in het algemeen, maar vooral specifiek wat betreft ruimte voor de kinderen in de buggy-inzet betreft? En hoe zit het met de reiswieg qua ruimte?
Misschien goed om je vraag ook even hier te posten:

OUD / Meerling Ouders deel 2
disclaimer
  dinsdag 9 juni 2020 @ 11:43:47 #200
399061 kuolema
vermaledijd
pi_193549778
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 11:42 schreef SQ het volgende:

[..]

Misschien goed om je vraag ook even hier te posten:

OUD / Meerling Ouders deel 2
Zal ik doen, dank je.
Why are you wearing that stupid man suit?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')