mijn nieuwste nummer is dancing on my own - Robyn.quote:Op vrijdag 1 december 2017 13:59 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga wel voor ouwe meuk zie ik al, maar dat geeft niet.
Of het fifa nummer wat wel een prima song isquote:Op vrijdag 1 december 2017 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben bang van wel. Vond die liedjes van hun nieuwe album niet echt bijzonder. Heb liever An Ocean In Between The Waves erin
Bad Romance - Lady Gaga hierquote:Op vrijdag 1 december 2017 14:00 schreef Olga het volgende:
[..]
mijn nieuwste nummer is dancing on my own - Robyn.
Hier Tom Petty uit 1991quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:00 schreef Olga het volgende:
[..]
mijn nieuwste nummer is dancing on my own - Robyn.
Slight Return jaquote:Op vrijdag 1 december 2017 14:04 schreef Dagoduck het volgende:
Jimi Hendrix Experience (moet trouwens nog The voor) - Voodoo Chile in de keuzelijst, is dat nou Voodoo Chile van 15 minuten of Voodoo Child (Slight Return)? Kan me niet voorstellen dat die laatste er niet in staat.
Prutsers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geprobeerd toch een zo divers mogelijk lijstje te maken met diverse stijlen en uit diverse periodes. En een soort van halve guilty pleasure erin met Nick Cave & Kylie Minogue, wat stiekem toch een verdomd goed nummer is
Typisch. Lijkt mij dat ze Voodoo Child (Slight Return) bedoelen aangezien die er al 2 jaar in staatquote:Op vrijdag 1 december 2017 14:04 schreef Dagoduck het volgende:
Jimi Hendrix Experience (moet trouwens nog The voor) - Voodoo Chile in de keuzelijst, is dat nou Voodoo Chile van 15 minuten of Voodoo Child (Slight Return)? Kan me niet voorstellen dat die laatste er niet in staat.
Prutsers.
quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:08 schreef Dagoduck het volgende:
Heb ik J.J. Cale in mijn vrije keuze gedaan om alleen Cajun Moon er stond onder J.J Cale, staat even verderop J.J. Cale en JJ Cale.
Man man man, wat een gepruts.
Had het ook met The Doors, onder The Doors staan maar 3 nummers, vond ik raar, maar dan kijk je bij de D van Doors en daar staat de rest dus.quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:08 schreef Dagoduck het volgende:
Heb ik J.J. Cale in mijn vrije keuze gedaan om alleen Cajun Moon er stond onder J.J Cale, staat even verderop J.J. Cale en JJ Cale.
Man man man, wat een gepruts.
LIJSTJE POSTEN AUB.quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:12 schreef Slobeend het volgende:
Er is altijd wel een nummer dat je vergeet hè. Dit jaar Let It Happen.
Ik ben Suburbia vergeten. En Pure Shores. VERDOMMEquote:Op vrijdag 1 december 2017 14:12 schreef Slobeend het volgende:
Er is altijd wel een nummer dat je vergeet hè. Dit jaar Let It Happen.
Oe Pure Shores, dat had idd een goede geweest.quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben Suburbia vergeten. En Pure Shores. VERDOMME
wat zegt die gozer allemaal johquote:
What a wanker.quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wat zegt die gozer allemaal joh
Nope. Volgend jaar weer een kans.quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:18 schreef Mani89 het volgende:
Iedereen die vergeten is op Pure Shores te stemmen maakt maar gewoon een 2de lijst met een valse e-mail.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |