Pakjes galore.quote:Op vrijdag 1 december 2017 11:43 schreef Deisyy het volgende:
Kan ik hier janken over de pakjes die ik vandaag verwacht?
Doe ik ook meestalquote:Op vrijdag 1 december 2017 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Pakjes
Ik laat 'm maar naar de supermarkt brengen, haal ik 'm de dag na bezorgen daar wel op.
Bedrijf belooft mij als consument een service te leveren en daar betaal ik ook voor. Enige concessie die ik doe is snel naar de voordeur gaan als de bel gaat omdat ik weet dat ze quote hebben. Om dan nog af en toe de bezorger bij de buren weg te moeten plukken. Een halve minuut wachten is blijkbaar ook al niet haalbaar.quote:Op vrijdag 1 december 2017 11:32 schreef UitStraling het volgende:
Heb een beetje medelijden met de moderne slavernij die de pakketjeswereld is verworden, na dat nieuws van Amazon in GB zou je wel wat publieke schaamte verwachten in plaats van zeiken op de pakketjesdienst, de bal werd netjes neergelegd bij de verwende consument door de BBC, act like it
Ik laat ze op mijn werk bezorgenquote:Op vrijdag 1 december 2017 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Pakjes
Ik laat 'm maar naar de supermarkt brengen, haal ik 'm de dag na bezorgen daar wel op.
Gezellig, samen wachtenquote:Op vrijdag 1 december 2017 11:49 schreef Deisyy het volgende:
Inclusief plaatje natuurlijk!
[ afbeelding ]
*kon hyperheenenweerrensmiley niet vinden
Boodschappen doen moet ik toch.quote:
Bastardsquote:Op vrijdag 1 december 2017 11:50 schreef gianni61 het volgende:
mijn klacht: gisteren een pakketje besteld. volgens de webshop zou dat 5 werkdagen duren.
nu krijg ik bericht dat het al verzonden is
Onbetrouwbare lui zijn hetquote:Op vrijdag 1 december 2017 11:50 schreef gianni61 het volgende:
mijn klacht: gisteren een pakketje besteld. volgens de webshop zou dat 5 werkdagen duren.
nu krijg ik bericht dat het al verzonden is
Daar zitten ze teveel te vissen naar wat ik nu weer heb gekocht, dus laat maar.quote:
echt, onacceptabel.quote:
Ook meegemaakt, en dan een beetje dom kijken.quote:Op vrijdag 1 december 2017 11:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Bedrijf belooft mij als consument een service te leveren en daar betaal ik ook voor. Enige concessie die ik doe is snel naar de voordeur gaan als de bel gaat omdat ik weet dat ze quote hebben. Om dan nog af en toe de bezorger bij de buren weg te moeten plukken. Een halve minuut wachten is blijkbaar ook al niet haalbaar.
Ik blijf gezellig wachten op mijn pakketje![]()
En als ik morgen in de stad geen snowboots kan vinden dan ga ik weer bestellen.
ach, postnl kan er nog altijd voor zorgen dat het toch 5 dagen wordtquote:
Ach so, dan zou ik wachten met zonnebril opquote:Op vrijdag 1 december 2017 11:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je moest er van janken? Uien... Janken....
Ja, maar dan heb ik mijn handen altijd al vol met twee tassen, ik scheid zulke zaken liever.quote:Op vrijdag 1 december 2017 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Boodschappen doen moet ik toch.
Dit ja.quote:Op vrijdag 1 december 2017 11:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Bedrijf belooft mij als consument een service te leveren en daar betaal ik ook voor. Enige concessie die ik doe is snel naar de voordeur gaan als de bel gaat omdat ik weet dat ze quote hebben. Om dan nog af en toe de bezorger bij de buren weg te moeten plukken. Een halve minuut wachten is blijkbaar ook al niet haalbaar.
Ik blijf gezellig wachten op mijn pakketje![]()
En als ik morgen in de stad geen snowboots kan vinden dan ga ik weer bestellen.
Dat zou ik ook niet willen, wij zitten hier maar met weinig en die doen het ook, dus wordt er niet meer op gekeken van een pakje meer of minder.quote:Op vrijdag 1 december 2017 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar zitten ze teveel te vissen naar wat ik nu weer heb gekocht, dus laat maar.
Bestel niet eens voor een feest, het komt gewoon toevallig zo uit.quote:Op vrijdag 1 december 2017 11:52 schreef Arch-Indar het volgende:
Jullie moeten gewoon eens op tijd dingen bestellen en niet net voor een grote feestdag.
* Arch-Indar gaat eens op zoek naar een leuk kado voor Suck Santa.
Rugtas en fietstassen.quote:Op vrijdag 1 december 2017 11:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb ik mijn handen altijd al vol met twee tassen, ik scheid zulke zaken liever.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |