quote:
Naar een koffieshop ga ik als ik een jointje wil rokenquote:
Als je daar in een coffee shop om een joint vraagt vlieg je de bak in.quote:Op vrijdag 1 december 2017 10:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Naar een koffieshop ga ik als ik een jointje wil roken![]()
Dat zal wel meevallenquote:Op vrijdag 1 december 2017 10:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je daar in een coffee shop om een joint vraagt vlieg je de bak in.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso. Kan niks tegenop. Of ja, misschien nog deze:quote:
35 jaar. Man manquote:Op vrijdag 1 december 2017 23:23 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Sowieso. Kan niks tegenop. Of ja, misschien nog deze:
Eergisteren 35 jaar geleden uitgebracht trouwens.
Ohquote:Op zaterdag 2 december 2017 00:16 schreef cosmick het volgende:
[..]
Jawel! Leuk je weer te zien wou ik er mee zeggen![]()
Niet gegaan naar concert. Eeuwig mezelf kwalijk nemenquote:
Ja ik ookquote:Op zaterdag 2 december 2017 00:21 schreef Bugno het volgende:
[..]
Niet gegaan naar concert. Eeuwig mezelf kwalijk nemen
quote:Op zaterdag 2 december 2017 00:22 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ja ik ook
Ik ben nu een beetje in een Jamiroquai bui
Ik kan een album niet heel snel de hele speelduur volhouden hoor. Snel te lief worden. Maar muzikaal echt meesterlijk. En Jaykay was heull goed bij stem schijntquote:Op zaterdag 2 december 2017 00:22 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ja ik ook
Ik ben nu een beetje in een Jamiroquai bui
De aller-, allerbestequote:
Ik heb echt soms ineens een dringende behoefte aan Jamiroquaiquote:Op zaterdag 2 december 2017 00:24 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ik kan een album niet heel snel de hele speelduur volhouden hoor. Snel te lief worden. Maar muzikaal echt meesterlijk. En Jaykay was heull goed bij stem schijnt
Die synthsquote:
Ik zei net dat Cosmic Girl de allerbeste is, maar eigenlijk is Virtual Insanity de allerbeste popplaat ooit.quote:Op zaterdag 2 december 2017 00:26 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik heb echt soms ineens een dringende behoefte aan Jamiroquai
Vooral die videoclipquote:Op zaterdag 2 december 2017 00:28 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ik zei net dat Cosmic Girl de allerbeste is, maar eigenlijk is Virtual Insanity de allerbeste popplaat ooit.
Zowel qua clip, maar vooral als plaat. Ik ken niemand die dit slecht vind.quote:
Geweldige plaat inderdaadquote:Op zaterdag 2 december 2017 00:32 schreef Bugno het volgende:
[..]
Zowel qua clip, maar vooral als plaat. Ik ken niemand die dit slecht vind.
Op basis van de still dacht ik even "I Need Love" van LL Cool J te zienquote:
Toch was het bij LL gemeend.quote:Op zaterdag 2 december 2017 00:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
O god.
Daarna ging iedere rapper een ballad maken.
quote:
Alleen was Guru echt goed zeg maarquote:Op zaterdag 2 december 2017 00:36 schreef Bugno het volgende:
[..]
Op basis van de still dacht ik even "I Need Love" van LL Cool J te zien
LL niet goed vindenquote:Op zaterdag 2 december 2017 00:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
[..]
Alleen was Guru echt goed zeg maar
Kom op, Around The Way ofzo, is toch top?quote:Op zaterdag 2 december 2017 00:40 schreef cosmick het volgende:
[..]
Jaaaa?
Al die knipoogjes hier ook.
Guru snap ik dat het goed is, maar die stem val ik van in slaap.quote:
Nas is ookquote:Op zaterdag 2 december 2017 00:42 schreef Bugno het volgende:
[..]
Guru snap ik dat het goed is, maar die stem val ik van in slaap.
Nas moet in de Top 2000 trouwens.
O jawel, zeker. Maar natuurlijk is dat niet echt z'n beste nummer. Veel te R&B.quote:Op zaterdag 2 december 2017 00:41 schreef Bugno het volgende:
[..]
Kom op, Around The Way ofzo, is toch top?
Muziek blijft smaak natuurlijk, maar voor mij zit er echt een verschil in Nas (virtuoos in zijn vakgebied) en Guru (inhoudelijk goed, maar geen top lyricist).quote:
Ik ben echt 'n sucker voor de R&B vibe. Of 't moet echt rauw worden.quote:Op zaterdag 2 december 2017 00:45 schreef cosmick het volgende:
[..]
O jawel, zeker. Maar natuurlijk is dat niet echt z'n beste nummer. Veel te R&B.
DIT DIT
Ditquote:Op zaterdag 2 december 2017 00:46 schreef cosmick het volgende:
Guru met Gang Starr natuurlijk, zijn legendaaaaaaaaarisch.
Ik kan twee nummers noemen misschien. Ik hoor dat het goed is, maar zet het zelf niet snel op hoor. Veel sneller met Wu Tang, Nas, Mos Def, hell, zelfs met Opgezwolle.quote:Op zaterdag 2 december 2017 00:46 schreef cosmick het volgende:
Guru met Gang Starr natuurlijk, zijn legendaaaaaaaaarisch.
Oh, dat kan. Wel lekker smooth en zo. Maar vond destijds veel te gladquote:Op zaterdag 2 december 2017 00:46 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ik ben echt 'n sucker voor de R&B vibe. Of 't moet echt rauw worden.
Mm. die melodie bij " I need an around the way girl" is redelijk geniaal. Krijg regelmatig meewarige blikken van "serieuze" muziekliefhebbers als ik zeg dat ik daar kippenvel van krijg.quote:Op zaterdag 2 december 2017 00:48 schreef cosmick het volgende:
[..]
Oh, dat kan. Wel lekker smooth en zo. Maar vond destijds veel te glad.
quote:
quote:
Vet. Je weet dat het hier vandaan komt?quote:Op zaterdag 2 december 2017 00:50 schreef Bugno het volgende:
[..]
Mm. die melodie bij " I need an around the way girl" is redelijk geniaal. Krijg regelmatig meewarige blikken van "serieuze" muziekliefhebbers als ik zeg dat ik daar kippenvel van krijg.
Die anderen zijn ook lekker hoor,maar dat van die 2 nummers ligt aan jezelf, maar ik heb dan ook veel Gang Starr geluisterd want sterke teksten en vette beatsquote:Op zaterdag 2 december 2017 00:47 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ik kan twee nummers noemen misschien. Ik hoor dat het goed is, maar zet het zelf niet snel op hoor. Veel sneller met Wu Tang, Nas, Mos Def, hell, zelfs met Opgezwolle.
Echt zo'n nummer dat ik keer op keer kan luisteren en nog steeds mooi vindquote:Op zaterdag 2 december 2017 00:52 schreef Bugno het volgende:
[..]... In de tijdsgeest is dit een van de beste protestsongs ooit
Ik heb de meeste albums veel geluisterd, vond hun laatste (dacht ik) het minstequote:Op zaterdag 2 december 2017 00:51 schreef cosmick het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Die eerste lp is nog steeds mijn favo. En ik geilde meer op de cuts van Premier natuurlijk.
quote:Op zaterdag 2 december 2017 00:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
Vet. Je weet dat het hier vandaan komt?
Mja, werd wel minder, maar de eerste 3.. classics (in Berlijn nog de originele 3de LP kunnen scoren). Met o.a.quote:Op zaterdag 2 december 2017 00:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb de meeste albums veel geluisterd, vond hun laatste (dacht ik) het minste
Oja. Ik was eigenlijk met de Top2000 bezigquote:Op zaterdag 2 december 2017 00:57 schreef Bugno het volgende:
Weet niet hoe het bij de rest hier zit, maar ik kan dus moeiteloos switchen naar een experimentele set van Seth Troxler...
quote:Op zaterdag 2 december 2017 00:57 schreef Bugno het volgende:
Weet niet hoe het bij de rest hier zit, maar ik kan dus moeiteloos switchen naar een experimentele set van Seth Troxler...
Ik ook, maar was klaar ,met stemmen.quote:Op zaterdag 2 december 2017 00:59 schreef cosmick het volgende:
[..]
Oja. Ik was eigenlijk met de Top2000 bezig.
Ik stopte met lezen na Kluun, maar ga die Seth wel 's even checken zo.quote:Op zaterdag 2 december 2017 01:01 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ik ook, maar was klaar ,met stemmen.
Las pasgeleden het boek van Kluun over 'n hippe EDM DJ die op Burning Man ging spelen en daar de beste set ooit draaide (na Seth Troxler). Alleen op basis van het papier van Kluun kreeg ik al kippenvel. Electronisch kan echt veeeeuul met mij doen. Kippenvel all over...
Seth Troxler is echt de ultieme artiest op het gebied van house, moderne disco, toegankelijke techno etc.quote:Op zaterdag 2 december 2017 01:03 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik stopte met lezen na Kluun, maar ga die Seth wel 's even checken zo.
Yesyesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |