Ja, ik had ook al gedacht hem aan het kdv te geven als afscheidscadeau...was de duutser het niet mee eens.quote:Op donderdag 14 december 2017 20:50 schreef watmoetikkiezen het volgende:
Super leuk ding!
voor op het kdv
dakterras. Maar het is veneer ofzo, denk ik niet mogelijk...quote:Op donderdag 14 december 2017 21:32 schreef AwayTL het volgende:
Krijg je een huis met een tuin?
En is het weer-proof te maken? Dat zou nog een toffe optie zijn.
Haha! Dan zijn we weer terug bij het onderwerp " mijn kiddo doet dingen bij een ander wel ineens"quote:Op vrijdag 15 december 2017 08:02 schreef kazy het volgende:
Ik vertelde trouwens toch dat mijn peuter zo apatisch naar Zappeling Go keek? Zegt mijn schoonmoeder gisteren dat er iets van peutergym op NPO 3 op tv was (dat programma dus) en dat M. spontaan meedeed met alle oefeningen
Wat ontzettend sneu!quote:Op vrijdag 15 december 2017 08:54 schreef Fazzoletti het volgende:
Succes vandaag Hupje!
Jager, wat een dingLeuk maar jemig wat groot! Heb je de ruimte straks in je nieuwe huis?
Haha Kazy, zal je altijd zien![]()
Ik zoek ook even wat tips:
F wil de afgelopen weken steeds niet naar het kdv. Het eerste dat hij zegt na wakker worden is 'ik wil niet naar *kdv* vandaag'. Het lijkt te zijn gekomen nadat vriend onverwacht 3 weken weg was voor werk (ipv 1 week) en de week erop onze kat dood ging. Op het kdv gaat het gedurende de dag redelijk, al moet hij meerdere keren per dag huilen omdat hij mij/papa zo mist en naar huis wil. Ik vind het zo sneu voor hem, maar praten over het doornemen van de dag 'ik breng je nu weg, papa komt je vanmiddag weer halen' etc lijken niet te werken. Hij klemt zich om mijn been als ik de deur uit stap en huilt hartverscheurend. Tips anyone? Het duurt dus nu al een week of 3,4...
Bij ons op het kdv wordt gevraagd of de ouders voor hun kind een fotocollage willen maken met dingen van thuis. Gewoon op een a4'tje in Word gefröbeld is al goed. Daar staan dan foto's op van papa en mama, eventuele broertjes en zusjes, huisdieren, thuis etc. Ze hebben er een hele fotowand waar al die a4'tjes dan bij elkaar hangen. Werkt daar soms goed bij sippe momenten, dus misschien inderdaad het proberen waardquote:Op vrijdag 15 december 2017 11:32 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Verder: hem een foto van jullie meegeven in een lijstje, dat hij altijd even naar jullie kan kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |