DaD wat een gekke arts.
Ik zou er ook niet gezellig van worden
Ik had onder de ALT een hoop quotes aangeklikt om op te reageren in een mega post..
Allemaal kwijt dus..
Even herinneren wat ik nog weet
...
oh ja: Knippen! dat lukt wurm hier niet zonder twee handen voor de schaar te gebruiken. Kinderschaartje, grote schaar allemaal eender. Ben blij dat hij dan niet in zijn vingers kan knippen. Hoewel ik al wel zijn trui een keer heb moeten redden
Hij knipt/snoeit graag mee in de tuin, dus ik vind 2 handen gebruiken wel handig. Scheelt ritjes naar de EHBO.
Verven: kleuren mengen

en ontdekken
Wurm vindt wit wasco op papier zetten en dan met waterverf / ecoline erover ook ontzettend leuk.
Dan komen er tekeningen tevoorschijn.
Wat een grote kastelen !

Waar laat je dat? (los van dat ze tof zijn natuurlijk

)
Bouwen is hier alleen leuk met blokken van een oude pallet

Die kunnen namelijk hoog gestapeld worden. Duplo vindt meneer alleen leuk als ik er een huis ofzo van bouwt en dat hij ermee aan de slag kan.
Angst voor sinterklaas. Ik kan mij er iets bij voorstellen. Wat een mooie meid GM!
Kotspartijen weer over! Super fijn!
Lastig met 3 om de deur uit te gaan. Zeker bij ontzettend protest! Ik slinger wurm vaak op mijn rug. Ik heb nu gelukkig weer een periode waarbij hij ook vraagt om gedragen te worden en mag de draagjas uit de kast
Malthezer komen de deuntjes je neus al uit? Leuk dat Twix er zoveel plezier aan beleeft.
Oordoppen! Hier gebruik ik ze geregeld als ik achter de laptop aan het ontwerpen ben. Dan knalt Adele in mijn oren (een van de weinige artiesten die alle andere impulsen blokt en waardoor de werklust voor mij verhoogd). Wurm heeft het ontdekt en komt ze dan ook in zijn oren stoppen. Nu delen wij dus vaak een hoofdsetje. Dan kleurt of puzzelt hij naast mijn laptop
Ennnnnnn verder ben ik het even kwijt. Ik kwam geloof ik nog een heel eind