quote:Op donderdag 7 december 2017 22:13 schreef MissJ het volgende:
[..]
Of nog beter, er 1 moeten meenemen en spontaan laten vrijlaten tijdens het oplezen van zijn gedicht
Ik vind nog steeds dat we de mogelijkheid hadden moeten krijgen om te stemmenquote:
Precies dit.quote:Op donderdag 7 december 2017 22:14 schreef Andromache het volgende:
Ik heb het niet meer. Ik vrees met grote vrezen.
Dan is het: Gordon gaat scheiden, maar wanneer?quote:
SMS Gord-ON naar 6969quote:Op donderdag 7 december 2017 22:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat we de mogelijkheid hadden moeten krijgen om te stemmen
Ja, hadden ze ook nog mooi wat extra kunnen cashenquote:Op donderdag 7 december 2017 22:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan had ik gewoon om te rellen de meest vervelende lelijke kerel gekozenquote:Op donderdag 7 december 2017 22:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik met je eens.quote:Op donderdag 7 december 2017 22:07 schreef doeka het volgende:
Ik vind Rogier het leukst, maar ik vraag mij af of hij wel gelukkig wordt met Gordon. Zoek een andere leuke man!
Denk dat je die niet meer herkentquote:Op donderdag 7 december 2017 22:23 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Waar is Conny Breukhoven dan
Kettinkjes, de biostabil van Bruno Santanera.quote:Op donderdag 7 december 2017 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Die armbandjes van vroeger jaEN wie zijn die andere gecorrigeerde wijven nou weer.
Waren toch armbandjes dacht ik? Maar ik bedoelde idd die biostabil dingen.quote:Op donderdag 7 december 2017 22:26 schreef Alieda-R het volgende:
[..]
Kettinkjes, de biostabil van Bruno Santanera.
Kssstquote:Op donderdag 7 december 2017 22:27 schreef Protoplanet het volgende:
Ik verwacht toch een cliffhanger
Waren inderdaad armbandjes.quote:Op donderdag 7 december 2017 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Waren toch armbandjes dacht ik? Maar ik bedoelde idd die biostabil dingen.
Ja, lijkt me toch wel ouderwets om te trouwen met iemand die je niet in bed kent zeg maarquote:Op donderdag 7 december 2017 22:27 schreef Ole het volgende:
Volgens mij heeft hij die Italiaan allang gedaan..
Ik ookquote:Op donderdag 7 december 2017 22:27 schreef Karina het volgende:
Dit vind ik eigenlijk best een mooi liedje
Wat waren die armbandjes dan? Want die had je ook.quote:Op donderdag 7 december 2017 22:28 schreef Wereldgozer het volgende:
Biostabil waren kettinkjes, stel onwetenden.
Yin en Yang.
Boequote:Op donderdag 7 december 2017 22:29 schreef potjecreme het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Balansarmbandjes? Daar gooide Raymond van Barneveld ooit nog mee volgens mijquote:Op donderdag 7 december 2017 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat waren die armbandjes dan? Want die had je ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |