abonnement Unibet Coolblue
pi_175410323
Dit is verschrikkelijk, ben de hele dag al aan het huilen.
  User die overal opduikt 2022 donderdag 30 november 2017 @ 19:54:57 #27
186611 Haags
pi_175410654
nog nooit gezien. Maar beter dat het stopt :)
Zonder wrijving geen glans
pi_175410663
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 19:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
nog nooit gezien. Maar beter dat het stopt :)
Zeg dit niet. Het leven is minder nu.
  donderdag 30 november 2017 @ 20:17:59 #29
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_175411161
Ik heb 2 jaar in die oliebollenkraam van Hakim gewerkt :D aardige kerel.

Zat bij de eerste kandidaten
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_175411878
Ik denk niet dat ik het ga missen.

Of toch liever wel.
Net als de rest van dat programma.
Nog geen seconde van gezien.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_175419397
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 20:17 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb 2 jaar in die oliebollenkraam van Hakim gewerkt :D aardige kerel.

Zat bij de eerste kandidaten
Wat heb jij niet gedaan? Groenteafdeling in de supermarkt (toch?), stuntcoureur, werken in een oliebollenkraam. :D
pi_175419436
Mist niemand wat aan. Paupertv.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  Moderator vrijdag 1 december 2017 @ 10:13:58 #33
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_175419990
Terechte klacht.
Weer 15 extra gevaarlijke gekken in de samenleving
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_175420290
Even dat fragment bekeken waarin die voice-over vertelt dat het stopt, deed mij sterk denken aan toen de Gouden Kooi ging stoppen.

Toch mooi om te zien hoe al die kandidaten beginnen te huilen. Niemand die in staat is om even te relativeren dat ze zich in een tv-programma bevinden. De grens tussen werkelijkheid en representativiteit totaal kwijt. Verslagen zitten ze op de rand van hun bed. Je ziet langzaam in hun ogen het besef groeien dat ze vanaf mei weer verder moeten gaan met hun kansloze levens. Kansloze levens die door maanden van absentie nog kanslozer zijn geworden. Mensen die zijn weggevlucht van hun eigen leven. Mensen die hun baan hebben opgezegd en het contact met familie en vrienden opzij hebben geschoven. Sommige mensen die zelfs jonge kinderen maar gewoon bij hun partner hebben achtergelaten en cruciale momenten in de opvoeding hebben gemist. Ze moeten het allemaal weer onder ogen komen. Sommige kandidaten zullen nog wel gevraagd worden voor een of ander SBS6-programma met semi-bn'ers waar ze van een duikplank moeten springen of in een derdewereldland moeten overleven, maar de meeste kandidaten gaan gewoon weer verder met hun armzalige levens om over een paar jaar tot de conclusie te komen dat ze een periode van hun leven hebben weggegooid. 'Maar he, het was een mooie ervaring en ik heb het zeker niet kunnen missen met deze mensen'.
  vrijdag 1 december 2017 @ 13:28:13 #35
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_175423902
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 december 2017 09:36 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Wat heb jij niet gedaan? Groenteafdeling in de supermarkt (toch?), stuntcoureur, werken in een oliebollenkraam. :D
In Australie hebk zelfs dweilen en kitchen peelers verkocht :9 maar moest ze uiteraard demonstreren aan al die lieve memsen in de shopping centres. Tevens supervisor geweest op een fruitfarm, daarna bij een boerderij met voornamelijk koeien gewerkt. Prachtig

Beetje varieren is niks mis mee.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_175424034
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 13:28 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

In Australie hebk zelfs dweilen en kitchen peelers verkocht :9 maar moest ze uiteraard demonstreren aan al die lieve memsen in de shopping centres. Tevens supervisor geweest op een fruitfarm, daarna bij een boerderij met voornamelijk koeien gewerkt. Prachtig

Beetje varieren is niks mis mee.
Haha nice, klinkt goed. :)
  woensdag 6 december 2017 @ 03:08:24 #37
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_175520788
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 13:28 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

In Australie hebk zelfs dweilen en kitchen peelers verkocht :9 maar moest ze uiteraard demonstreren aan al die lieve memsen in de shopping centres. Tevens supervisor geweest op een fruitfarm, daarna bij een boerderij met voornamelijk koeien gewerkt. Prachtig

Beetje varieren is niks mis mee.
Alleen heb je nu dus geen kans meer om in Utopia te shinen als eerste stap op weg naar een tv-carrière :N
Zo te horen was je een ideale kandidaat geweest.
  roze woensdag 6 december 2017 @ 03:21:40 #38
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_175520855
Heeft ook wel weer lang genoeg geduurd.
Your beauty never ever scared me.
pi_175520876
quote:
2s.gif Op woensdag 6 december 2017 03:21 schreef Amarantha het volgende:
Heeft ook wel weer lang genoeg geduurd.
Utopia was een reden waarvoor ik in het begin ervan mijn fok account weer gebruikte
Jaar 1 en 2 waren leuk daarna was ik gestopt met streamen
I will do what i must !!
pi_175520880
Streams aan en continu die lui in die loods afzeiken hier geweldige tijden
I will do what i must !!
pi_175646244
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 10:31 schreef Bananenpap het volgende:
Even dat fragment bekeken waarin die voice-over vertelt dat het stopt, deed mij sterk denken aan toen de Gouden Kooi ging stoppen.

Toch mooi om te zien hoe al die kandidaten beginnen te huilen. Niemand die in staat is om even te relativeren dat ze zich in een tv-programma bevinden. De grens tussen werkelijkheid en representativiteit totaal kwijt. Verslagen zitten ze op de rand van hun bed. Je ziet langzaam in hun ogen het besef groeien dat ze vanaf mei weer verder moeten gaan met hun kansloze levens. Kansloze levens die door maanden van absentie nog kanslozer zijn geworden. Mensen die zijn weggevlucht van hun eigen leven. Mensen die hun baan hebben opgezegd en het contact met familie en vrienden opzij hebben geschoven. Sommige mensen die zelfs jonge kinderen maar gewoon bij hun partner hebben achtergelaten en cruciale momenten in de opvoeding hebben gemist. Ze moeten het allemaal weer onder ogen komen. Sommige kandidaten zullen nog wel gevraagd worden voor een of ander SBS6-programma met semi-bn'ers waar ze van een duikplank moeten springen of in een derdewereldland moeten overleven, maar de meeste kandidaten gaan gewoon weer verder met hun armzalige levens om over een paar jaar tot de conclusie te komen dat ze een periode van hun leven hebben weggegooid. 'Maar he, het was een mooie ervaring en ik heb het zeker niet kunnen missen met deze mensen'.
Oeh, dat fragment ga ik eens terugkijken. :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')