Oh, heb je daar misschien een voorbeeld van?quote:Op vrijdag 1 december 2017 21:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Er zijn er ontzettend veel ontmaskerd, alleen CNN en ABC etc. hebben dat nog niet gedaan.
ik denk aan cowboylaarsen en een pleisterquote:Op vrijdag 1 december 2017 21:05 schreef illusions het volgende:
[..]
Oh, heb je daar misschien een voorbeeld van?
Toch zijn ze zo overtuigend dat alle familie, vrienden en bekenden van de slachtoffers er in trappen..quote:Op vrijdag 1 december 2017 16:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het zijn dan ook geen professionals. Heb jij ooit wel eens een overtuigende crisis actor gezien? De meesten zijn lachwekkend slecht.
Ik denk eerder aan een wond die in filmpje 1 op plek A zit en in filmpje 2 ineens op miraculeuze wijze op plek B. En dan vooral aan de personen die op meest bizarre wijze dit goed gaan praten en er een excuus voor gaan verzinnen. Met de nadruk op "verzinnen".quote:Op vrijdag 1 december 2017 21:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
ik denk aan cowboylaarsen en een pleister
Je hebt niet laten zien dat een wond zich verplaatste.quote:Op zaterdag 2 december 2017 00:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik denk eerder aan een wond die in filmpje 1 op plek A zit en in filmpje 2 ineens op miraculeuze wijze op plek B. En dan vooral aan de personen die op meest bizarre wijze dit goed gaan praten en er een excuus voor gaan verzinnen. Met de nadruk op "verzinnen".
Duimzuigen was nog nooit zo hot.
En ja, dat iemand tijdens het vluchten een cowboylaars verliest... tja... Laarzen vliegen uit natuurlijk, als je rent.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |