Deze zin. Probeer er chocolade van te maken , maar het lukt me nietquote:Op vrijdag 1 december 2017 15:11 schreef Summers het volgende:
[..]
Na die foto's yep . Ik heb geen geindoctrineerde grens meer in mijn denken die verbied dat ik autoriteiten verdenk van het in de maling nemen van burgers .
pfff ik praat altijd zo en je zegt altijd dat je me niet begrijpt dus verder uitleggen heeft dan geen zin .quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Deze zin. Probeer er chocolade van te maken , maar het lukt me niet![]()
Doe je dat met opzet Summers?
Ik begrijp die zin wel.quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, in mijn optiek voeren ze een act op voor de camera. Daarom kijken ze ook nog even goed om te zien of ze (nog) wel gefilmd worden. Camera awareness.quote:Op vrijdag 1 december 2017 14:16 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ze hadden de camera moeten vergeten?
Ik denk dat iedereen dat doet als hij/zij weet dat er een camera op ze gericht staat.quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, in mijn optiek voeren ze een act op voor de camera. Daarom kijken ze ook nog even goed om te zien of ze (nog) wel gefilmd worden. Camera awareness.
Dat ie bereid is om te allen tijde z'n aluminium hoedje op te zetten.quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze heeft geen "opgelegde" barrière meer in haar denken die haar er van zou weerhouden de overheid voor geen meter te vertrouwen.quote:
Aha. Dank.quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ze heeft geen "opgelegde" barrière meer in haar denken die haar er van zou weerhouden de overheid voor geen meter te vertrouwen.
Want dat doen acteurs normaliter?quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, in mijn optiek voeren ze een act op voor de camera. Daarom kijken ze ook nog even goed om te zien of ze (nog) wel gefilmd worden. Camera awareness.
En dan ben jij zeker bereid ten alle tijde je roze bril op te zetten .quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:52 schreef EP3 het volgende:
[..]
Dat ie bereid is om te allen tijde z'n aluminium hoedje op te zetten.
Dat zou iedereen moeten doen.quote:Op vrijdag 1 december 2017 16:13 schreef Summers het volgende:
[..]
En dan ben jij zeker bereid ten alle tijde je roze bril op te zetten .
Het zijn dan ook geen professionals. Heb jij ooit wel eens een overtuigende crisis actor gezien? De meesten zijn lachwekkend slecht.quote:
Neequote:Op vrijdag 1 december 2017 16:24 schreef Wantie het volgende:
Dus samenvattend: we zien een tribune vol met acteurs die nep familieleden voorstellen en net moeten doen alsof ze hun geliefden zien ontploffen, waarbij verder geen regie aanwezig is die dat begeleidt zo dat ze zelf maar moeten uitzoeken of de camera überhaupt wel draait en op he is gericht en waarbij er geen naproductie plaatsvindt om het slechte acteerwerk er uit te knippen en dat allemaal om wat leven in de brouwerij te brengen, want de space shuttle is sowieso nep omdat raketten niet in de ruimte werken boven de platte aarde, en de acteur astronauten zijn gewoon verder gegaan met hun leven in andere functies, maar wel onder dezelfde artiestennaam, want dat niemand op omdat ze van kinds af aan een barrière in hun brein hebben.
En wij weten dit allemaal omdat bij sommigen hier die barrière er niet meer is...
Ik zie wat ik zie, jij ziet wat jij ziet.quote:Op vrijdag 1 december 2017 16:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
We zien dus geen tribune met acteurs...
Toch raar dat je enerzijds stellig weet hoe het zit, maar anderzijds geen kleur durft te bekennen.quote:Op vrijdag 1 december 2017 16:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik zie wat ik zie, jij ziet wat jij ziet.
Geen bril heeft toch de voorkeur.quote:Op vrijdag 1 december 2017 16:13 schreef Summers het volgende:
[..]
En dan ben jij zeker bereid ten alle tijde je roze bril op te zetten .
Ik maak regelmatig foto's van mensen tijdens een stressvol event. Die kijken ook wel eens de camera in.quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zo werkt dat .quote:Op vrijdag 1 december 2017 16:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik zie wat ik zie, jij ziet wat jij ziet.
Toch frappant dat er nog nooit een crisis actor is ontmaskerd.quote:Op vrijdag 1 december 2017 16:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het zijn dan ook geen professionals. Heb jij ooit wel eens een overtuigende crisis actor gezien? De meesten zijn lachwekkend slecht.
Er zijn er ontzettend veel ontmaskerd, alleen CNN en ABC etc. hebben dat nog niet gedaan.quote:Op vrijdag 1 december 2017 18:00 schreef illusions het volgende:
[..]
Toch frappant dat er nog nooit een crisis actor is ontmaskerd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |