Waar ging dit over?quote:Op donderdag 30 november 2017 10:01 schreef Molurus het volgende:
[..]
En ineens moet ik even terugdenken aan een veelbesproken artikel op de FP met de titel "De HEMA weet tenminste hoe je een aap verkoopt". (Dat als je het mij vraagt uiteindelijk verwijderd is.)
Daar werd in een reclame een zwart jongetje afgebeeld die een aap-knuffel in z'n handen had ofzo.quote:
Oejoeijoei klinkt als een uitdaging. Het selectieve geheugen testen.quote:Op donderdag 30 november 2017 10:03 schreef Molurus het volgende:
[..]
Daar werd in een reclame een zwart jongetje afgebeeld die een aap-knuffel in z'n handen had ofzo.
Het zou een voorbeeld zijn van 'doorgeslagen politieke correctheid' volgens het artikel. Is een paar jaar geleden.
Disclaimer: dit is hoe ik het me herinner. Het valt niet meer terug te lezen.
Jij denkt dat google je alles kan vertellen over alles dat ooit online heeft gestaan?quote:Op donderdag 30 november 2017 10:07 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Oejoeijoei klinkt als een uitdaging. Het selectieve geheugen van een 'oikofoob'(moest even een hokje verzinnen :p) testen.
Mmmm
https://www.google.co.uk/(...)filetype=&as_rights=
Het bestaat niet nee. Dus misschien heb je het gedroomd :p
Oke oke, ik kijk nog even verder. Oh nee ik moet aan t werk.quote:Op donderdag 30 november 2017 10:15 schreef Molurus het volgende:
[..]
Jij denkt dat google je alles kan vertellen over alles dat ooit online heeft gestaan?
Da's niet zo namelijk.
Volgens mij was het de Zeeman.quote:Op donderdag 30 november 2017 10:01 schreef Molurus het volgende:
[..]
En ineens moet ik even terugdenken aan een veelbesproken artikel op de FP met de titel "De HEMA weet tenminste hoe je een aap verkoopt". (Dat als je het mij vraagt uiteindelijk verwijderd is.)
Verrek, daar zou je zomaar gelijk in kunnen hebben inderdaad! Nou je het zegt.quote:Op donderdag 30 november 2017 10:25 schreef Montagui het volgende:
[..]
Volgens mij was het de Zeeman.
Het artikel is volgens mij aangepast. Dat was eerst "Zeeman heeft wél begrepen hoe je een aap aanprijst..."quote:Op donderdag 30 november 2017 10:28 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Als je hier racisme in ziet heb ik nieuws voor je.
Jajajaquote:Op donderdag 30 november 2017 10:29 schreef Molurus het volgende:
[..]
Het artikel is volgens mij aangepast. Dat was eerst "Zeeman heeft wél begrepen hoe je een aap aanprijst..."
Tenzij de Zeeman een filiaal heeft in Libië...dan weet ik het nog zo net niet.quote:
Dit vind ik wel zorgelijker dan die vorige. Die van de Zeeman was onhandig, maar vond ik nog niet zo'n groot probleem.quote:
Onhandig van Zeeman of onhandig van FOK?quote:Op donderdag 30 november 2017 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit vind ik wel zorgelijker dan die vorige. Die van de Zeeman was onhandig, maar vond ik nog niet zo'n groot probleem.
Waarom die twijfel? Je moet echt stekeblind zijn om dat niet te zien.quote:
Hahaha, wat is hier dan mis mee?quote:Op donderdag 30 november 2017 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit vind ik wel zorgelijker dan die vorige. Die van de Zeeman was onhandig, maar vond ik nog niet zo'n groot probleem.
Die associatie bestaat niet.quote:Op donderdag 30 november 2017 10:58 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
En een blank hoofd mag wel, want dat is minder racistisch? Zo raar vind ik dat altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |