?quote:Op zaterdag 17 februari 2018 23:32 schreef domdonorcel het volgende:
[..]
Hallo jahoor ben U blind ofzo U bent een dader
lol ben hongerig .......die post is verwijderd maar mij beschuldigen van een troll zijn staat er nogquote:
weet je wat ik bedooel of niet?quote:Op zaterdag 17 februari 2018 23:35 schreef domdonorcel het volgende:
[..]
lol ben hongerig .......die post is verwijderd maar mij beschuldigen van een troll zijn staat er nog
En ja nu is het je en geen U voor Uquote:Op zaterdag 17 februari 2018 23:37 schreef domdonorcel het volgende:
[..]
weet je wat ik bedooel of niet?
MOOI WELTRUSTEquote:Op zaterdag 17 februari 2018 23:37 schreef ChrisCarter het volgende:
Nee, ik kan geen kaas maken van je posts.
Zelfs feedbacks worden verwijderd dus wat is het nut er vanquote:Op zaterdag 17 februari 2018 23:37 schreef ChrisCarter het volgende:
Sowieso is het hier geen slowchat maar feedback. Niet elke zin is een nieuwe post.
Feedback is niet het zomaar iets roepen of andere rare verwijten neerzetten.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 23:39 schreef domdonorcel het volgende:
[..]
Zelfs feedbacks worden verwijderd dus wat is het nut er van
U beschuldigd mij van een troll zijn, en zegt dont feed de troll, ik antwoord ...antwoord verwijderd maar U POST NIET wat willen jullie nou? Dat de lezers maar 1 kant ziet en denkt die is dom, die kan zo donor worden?quote:Op zaterdag 17 februari 2018 23:37 schreef ChrisCarter het volgende:
Sowieso is het hier geen slowchat maar feedback. Niet elke zin is een nieuwe post.
zie post #210quote:Op zaterdag 17 februari 2018 23:45 schreef ChrisCarter het volgende:
Ik ga slapen, misschien dat ik er na een nacht rust wel uit kan opmaken wat je nou precies probeert te zeggen.
deze post gaat het over, voor U korte geheugenquote:
Van mij is ook genoeg verwijderd, maar besef wel dat ik zelf gwwoon over de scheef ging, wat helpt is normaal gedrag, heb je ook geen last van verdwenen posts.quote:Op zaterdag 17 februari 2018 23:54 schreef domdonorcel het volgende:
[..]
deze post gaat het over, voor U korte geheugen
En zo zijn er veel meer dingen verwijderd van altijd maar 1 kant... giggle giggle
Ik wil gewoon graag weten wat de reden ervan is dat je het niet wil hebben?quote:Op vrijdag 9 maart 2018 11:14 schreef controlaltdelete het volgende:
Verwijderde post opnieuw plaatsen.
Waarom?quote:Op vrijdag 9 maart 2018 11:29 schreef ChrisCarter het volgende:
Bans worden simpelweg niet besproken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |