abonnement Unibet Coolblue
  zondag 3 december 2017 @ 23:18:35 #76
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_175480455
Een begin gemaakt met Dark (TV Series 2017– ) - IMDb
Blijkt het dus een Duitse serie te zijn die voor Netflix is nagesynchroniseerd naar het Engels. Verschrikkelijk om naar te kijken, die niet lipsynchroon lopende opgezegde teksten. Dus na 30 minuten maar opgegeven.

Vervolgens maar begonnen aan Godless (TV Mini-Series 2017– ) - IMDb
Dat ziet er beter uit en is leuker vermaak.
Verhaal moet zich nog wel gaan ontwikkelen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_175480481
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 23:18 schreef golfer het volgende:
Een begin gemaakt met Dark (TV Series 2017– ) - IMDb
Blijkt het dus een Duitse serie te zijn die voor Netflix is nagesynchroniseerd naar het Engels. Verschrikkelijk om naar te kijken, die niet lipsynchroon lopende opgezegde teksten. Dus na 30 minuten maar opgegeven.

Vervolgens maar begonnen aan Godless (TV Mini-Series 2017– ) - IMDb
Dat ziet er beter uit en is leuker vermaak.
Verhaal moet zich nog wel gaan ontwikkelen.
Ik kijk dark gewoon in het Duits?
pi_175480560
M'n zus zei ook dat het nagesynchroniseerd was :{ dus die keek ook niet verder. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd.
Tap tap tap
pi_175480591
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 23:24 schreef CherryLips het volgende:
M'n zus zei ook dat het nagesynchroniseerd was :{ dus die keek ook niet verder. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd.
Je kan het gewoon veranderen. Digibeet zijn. :')
pi_175480778
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 23:18 schreef golfer het volgende:
Een begin gemaakt met Dark (TV Series 2017– ) - IMDb
Blijkt het dus een Duitse serie te zijn die voor Netflix is nagesynchroniseerd naar het Engels. Verschrikkelijk om naar te kijken, die niet lipsynchroon lopende opgezegde teksten. Dus na 30 minuten maar opgegeven.

Vervolgens maar begonnen aan Godless (TV Mini-Series 2017– ) - IMDb
Dat ziet er beter uit en is leuker vermaak.
Verhaal moet zich nog wel gaan ontwikkelen.
Even de audio omzetten naar Duits via de app of site.
pi_175480962
Zeer genoten van Midnattssol. Waarom levert Scandinavië de een na de andere kwaliteitskrimi af en moeten wij het doen met Flikken Maastricht?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  maandag 4 december 2017 @ 09:26:50 #82
211083 Angelof9
I must go first
pi_175484067
Ik ben bezig met Dark. Ze doen wel erg hun best om Mysterieus te zijn en dat is af en toe wat irritant, maar ik zit er toch wel aardig in. Heerlijke muziek ook!
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  maandag 4 december 2017 @ 09:42:58 #83
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_175484339
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 23:18 schreef golfer het volgende:
Een begin gemaakt met Dark (TV Series 2017– ) - IMDb
Blijkt het dus een Duitse serie te zijn die voor Netflix is nagesynchroniseerd naar het Engels. Verschrikkelijk om naar te kijken, die niet lipsynchroon lopende opgezegde teksten. Dus na 30 minuten maar opgegeven.

Vervolgens maar begonnen aan Godless (TV Mini-Series 2017– ) - IMDb
Dat ziet er beter uit en is leuker vermaak.
Verhaal moet zich nog wel gaan ontwikkelen.
Ik kijk hem ook gewoon in het Duits :Y
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  Moderator maandag 4 december 2017 @ 10:02:47 #84
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_175484662
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 december 2017 20:34 schreef Aether het volgende:
Howard the Duck – 1986 6 1:51 uur
Audio: Engels | CC: DE EN ES FR NL | ✓︎ Download
Genre: Actie, Avontuur, Comedy, Sci-Fi
Acteurs: Lea Thompson, Jeffrey Jones, Tim Robbins
Een buitenaardse eend bezoekt de aarde, waar hij verliefd wordt op een mooie zangeres. Het geluk van het stel komt in gevaar wanneer de overheid ingrijpt.
_O_
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_175484700
sinds kort (volgens mij sinds nieuwe videokaart) lopen de audio en video niet altijd synchroon bij mij: hij begint goed om dan heel langzaam steeds minder synchroon te lopen, vervolgens hapert het hele beeld en lopen ze weer synchroon
het haperen van het beeld kan ik voorkomen door een seconde op pauze te zetten en te hervatten -O-


binnenkort staat er toch een herinstallatie op de planning, eens kijken of het dan voorbij is
pi_175484728
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 10:05 schreef mschol het volgende:
sinds kort (volgens mij sinds nieuwe videokaart) lopen de audio en video niet altijd synchroon bij mij: hij begint goed om dan heel langzaam steeds minder synchroon te lopen, vervolgens hapert het hele beeld en lopen ze weer synchroon
het haperen van het beeld kan ik voorkomen door een seconde op pauze te zetten en te hervatten -O-

binnenkort staat er toch een herinstallatie op de planning, eens kijken of het dan voorbij is
https://help.netflix.com/nl/node/1887
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_175484747
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2017 23:20 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Ik kijk dark gewoon in het Duits?
Kijk meestal op een Apple TV en daar wordt altijd de oorspronkelijke taal gekozen.
Maar dat is dus bij computer niet het geval?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_175484764
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 23:54 schreef marcodej het volgende:
Zeer genoten van Midnattssol. Waarom levert Scandinavië de een na de andere kwaliteitskrimi af en moeten wij het doen met Flikken Maastricht?
Dat staat niet (meer) op Netflix...
SOONY
  Moderator maandag 4 december 2017 @ 10:12:24 #89
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_175484784
quote:
6s.gif Op maandag 4 december 2017 10:10 schreef DKUp het volgende:

[..]

Dat staat niet (meer) op Netflix...
Als Midnight Sun wel te vinden toch?
Of bedoel je Flikken Maastricht? :P
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 4 december 2017 @ 10:18:13 #90
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175484858
Lucifer is tof
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 4 december 2017 @ 14:37:44 #91
211083 Angelof9
I must go first
pi_175489300
quote:
7s.gif Op maandag 4 december 2017 10:09 schreef Aether het volgende:

[..]

Kijk meestal op een Apple TV en daar wordt altijd de oorspronkelijke taal gekozen.
Maar dat is dus bij computer niet het geval?
Ik ben ook gewend oorspronkelijke taal met Nederlandse of Engelse ondertitels. Maar Dark was bij mij ook Engels nasynchroniseerd, en ik moest het handmatig terug op Duits zetten.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_175490177
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 10:05 schreef mschol het volgende:
sinds kort (volgens mij sinds nieuwe videokaart) lopen de audio en video niet altijd synchroon bij mij: hij begint goed om dan heel langzaam steeds minder synchroon te lopen, vervolgens hapert het hele beeld en lopen ze weer synchroon
het haperen van het beeld kan ik voorkomen door een seconde op pauze te zetten en te hervatten -O-

binnenkort staat er toch een herinstallatie op de planning, eens kijken of het dan voorbij is
Van dat dikgedrukte hadden wij een paar dagen terug ook een tijdje last (van dat haperen niet of misschien kreeg het daar bij ons de tijd niet voor?). Echt super irritant. Wanneer het echt te erg werd, hielp 'refreshen', maar dat steeds moeten doen, verstoorde het kijkplezier natuurlijk wel enorm. De laatste keren dat wij iets keken leek het probleem echter weer te zijn verdwenen. Hopelijk bij jou ook?
Tails tell tales
  roze maandag 4 december 2017 @ 15:24:04 #93
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_175490189
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 10:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lucifer is tof
Ja _O_
Your beauty never ever scared me.
  maandag 4 december 2017 @ 15:26:33 #94
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_175490233
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2017 23:40 schreef WammesWaggel het volgende:

Even de audio omzetten naar Duits via de app of site.
Het is deze ouwe digibeet gelukt. Kijkt een stuk beter in de originele taal. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_175490362
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 10:12 schreef noodgang het volgende:

[..]

Als Midnight Sun wel te vinden toch?
Of bedoel je Flikken Maastricht? :P
Flikken Maastricht oO/

Midnight Sun staat er pas op inderdaad.
SOONY
pi_175490714
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 21:17 schreef WammesWaggel het volgende:
Een nieuw seizoen van Johan Falk staat online.

Zoek je een Zweedse politieserie met behoorlijk veel spanning en actie dan is dit een aanrader.
Ik heb nog een aantal Scandinavische series op mijn lijstje staan maar ik ben een beetje Scandinavië moe. -O-
pi_175490851
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 23:54 schreef marcodej het volgende:
Zeer genoten van Midnattssol. Waarom levert Scandinavië de een na de andere kwaliteitskrimi af en moeten wij het doen met Flikken Maastricht?
Ik vraag me dit ook al jaren af, zelfs België doet het al een stuk beter dan Nederland.

Of is daar de overheid scheutiger met subsidie en belastingvoordelen?

Al kan ik me ook voorstellen dat Scandinavische landen in loop van jaren een positieve reputatie opgebouwd hebben met als gevolg dat ze nieuwe series op voorhand al aan het buitenland kunnen verkopen en wat dus voor extra geld zorgt.
pi_175491878
Altered Carbon is gebaseerd op het gelijknamige bekroonde boek en speelt zich af in de toekomst. Een tijd waarin het mogelijk is om de menselijke geest te digitaliseren en op een ‘corticale disk’ te zetten, die in een nieuw lichaam kan worden geplaatst.

De serie volgt Envoy-soldaat Takeshi Kovacs (Joel Kinnaman), die enkele eeuwen na zijn dood weer tot leven gebracht wordt om onderzoek te doen naar de moordaanslag op Laurens Bancroft (James Purefoy), de rijkste man ter wereld. Terwijl het onderzoek vooruitgang boekt, merkt Kovacs dat ook zijn eigen verleden nog niet verleden tijd is.


When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_175492258
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 15:55 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Ik heb nog een aantal Scandinavische series op mijn lijstje staan maar ik ben een beetje Scandinavië moe. -O-
Dat snap ik, dit is wel een heel andere serie dan de standaard Scandinavische series hoor oa qua snelheid.
De afleveringen duren ook allemaal 1,5 uur.
pi_175492292
quote:
7s.gif Op maandag 4 december 2017 17:23 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Dat snap ik, dit is wel een heel andere serie dan de standaard Scandinavische series hoor oa qua snelheid.
De afleveringen duren ook allemaal 1,5 uur.
Ik heb wel eens losse afleveringen gezien op tv. Prima serie.
Mijn opmerking was meer algemeen wat betreft Zweedse/Noorse/IJslandse/Deense series.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')