Da's pas in december (wavesmaand).quote:Op dinsdag 28 november 2017 16:50 schreef _--_ het volgende:
Ik ga misschien ook wat waves kopen. Daar zie ik ook een hype in.
BTC is dan ook nog geen 10k, alleen als je de waardes in Zuid Korea in een gemiddelde meeneemt, maar die liggen 1k hoger dan europese/amerikaanse koersen.quote:Op dinsdag 28 november 2017 16:46 schreef _--_ het volgende:
Nog geen correctie! Of heb ik wat gemist
Letterlijk alle media hebben het wel over 10kquote:Op dinsdag 28 november 2017 16:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
BTC is dan ook nog geen 10k, alleen als je de waardes in Zuid Korea in een gemiddelde meeneemt, maar die liggen 1k hoger dan europese/amerikaanse koersen.
Tja ze willen allemaal de eerste zijn met het nieuws natuurlijkquote:Op dinsdag 28 november 2017 16:55 schreef _--_ het volgende:
[..]
Letterlijk alle media hebben het wel over 10k
Elke kleine koersdrop van een paar honderd btc is zo weer hersteld (net als afgelopen dagen het geval was). Ik had toch nog wel een dipje verwacht, maar er word knetterveel gekocht. Vanavond nog door de 10k?quote:Op dinsdag 28 november 2017 16:43 schreef brombeer_ het volgende:
bitcoin nog steeds geen 10k![]()
Saai zeg
Ja ik had nog wel een dipje naar 8700 verwacht maarja dit vind ik ook bestquote:Op dinsdag 28 november 2017 16:59 schreef smiths het volgende:
[..]
Elke kleine koersdrop van een paar honderd btc is zo weer hersteld (net als afgelopen dagen het geval was). Ik had toch nog wel een dipje verwacht, maar er word knetterveel gekocht. Vanavond nog door de 10k?
Motot voor 10kquote:Op dinsdag 28 november 2017 17:03 schreef brombeer_ het volgende:
Vandaag mijn motorrijbewijs gehaald dus binnenkort maar even een mooi motortje uitzoeken, is toch maar 1 bitcoin
Wow dit had ik precies kunnen zeggenquote:Op dinsdag 28 november 2017 17:03 schreef brombeer_ het volgende:
Vandaag mijn motorrijbewijs gehaald dus binnenkort maar even een mooi motortje uitzoeken, is toch maar 1 bitcoin
Ja dat zal best, maar het is niet zoquote:Op dinsdag 28 november 2017 16:55 schreef _--_ het volgende:
[..]
Letterlijk alle media hebben het wel over 10k
Gefeliciteerd dan maar?quote:Op dinsdag 28 november 2017 17:05 schreef jevl het volgende:
[..]
Wow dit had ik precies kunnen zeggen
Ik heb nog een mooi tweedehands Suzuki voor je. Ik hoef er niet eens een BTC voor, een BCH is genoegquote:
Agh ik kan er wel 1 missenquote:Op dinsdag 28 november 2017 17:08 schreef Rechtsom-i het volgende:
[..]
Maar die is over 2.5 jaar geen 500.000 euro waard...
waves = shitcoinquote:Op dinsdag 28 november 2017 16:50 schreef _--_ het volgende:
Ik ga misschien ook wat waves kopen. Daar zie ik ook een hype in.
Japanse shitcoin meen ik, wel met een bijzonder groot teamquote:Op dinsdag 28 november 2017 17:28 schreef hmmmz het volgende:
Wat is Cardano en waar komt dat opeens vandaan? Bijna op 100% groei vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |