SPOILER: seizoen 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
SPOILER: Lieve SintOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
ik doe niet zuur over haags, en dat weet die wel denk ik?quote:Op maandag 27 november 2017 20:54 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Als we niet zuur doen over zijn punten en postgedrag wil hij misschien gewoon blijven scoren.
Zure appelquote:Op maandag 27 november 2017 20:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik doe niet zuur over haags, en dat weet die wel denk ik?
ik ben zo'n appel met een hartje die zoet is.quote:
met worm en al?quote:Op maandag 27 november 2017 20:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik ben zo'n appel met een hartje die zoet is.
siquote:Op maandag 27 november 2017 20:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik doe niet zuur over haags, en dat weet die wel denk ik?
ja maar niet zeggen als de mods er zijn.quote:
eiwitten.quote:
De lekkerste appelsquote:Op maandag 27 november 2017 20:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik ben zo'n appel met een hartje die zoet is.
CUL toch?quote:Op maandag 27 november 2017 20:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh shit, ik dacht dat we in UTO zaten
oh ja, bij CUL wordt je in je ballen getrapt met die zure zooi daar.quote:Op maandag 27 november 2017 20:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, dan krijgen we een andere enge piet op bezoek
Pietverdriet?quote:Op maandag 27 november 2017 20:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, dan krijgen we een andere enge piet op bezoek
Ja die.quote:Op maandag 27 november 2017 20:58 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Pietverdriet?
Die pieten zijn er ook overal. Hihi.
Waarschijnlijk lurken ze alquote:Op maandag 27 november 2017 21:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja die.
Pas maar op dat sig/stien niet onder zijn 'pietpiraat' kloon gaat posten
Gelukkig is dat over een weekje ook weer afgelopen.quote:Op maandag 27 november 2017 21:05 schreef BoneThugss het volgende:
Ik heb ze even goed de moeder geneukt in de ZP-disucssie
Mooi!quote:Op maandag 27 november 2017 21:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Gelukkig is dat over een weekje ook weer afgelopen.
Even Sheldon vragen wat je zegt.quote:Op maandag 27 november 2017 21:07 schreef devzero het volgende:
[..]
jIb 'oghta'bogh ghaH HoSchoH Daghaj
quote:Op maandag 27 november 2017 21:14 schreef devzero het volgende:
Ik dacht altijd dat 'secretpret' een zwak onderdanig werkwoord was, dus altijd
hij secretpreti
Esperanto?quote:Op maandag 27 november 2017 21:19 schreef _--_ het volgende:
hoe heet die ene kunstmatige taal die ruim gebruikt wordt ook alweer?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | mi estas vi estas li, ŝi estas oni estas ni estas vi estas ili estas ik ben jij, u bent hij, zij is men is wij zijn jullie zijn, u bent zij zijn |
Haags kwartier is duidelijk een baas.quote:
dit spel al twee keer gewonnen dus dat moet wel.quote:Op maandag 27 november 2017 21:53 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Haags kwartier is duidelijk een baas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |