Yup, en dan kreeg hij daarna ook nog ruzie met zijn maatje ivm de T-shirts.quote:Op maandag 27 november 2017 22:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
is dat zo?
ik kan me de laatste keer idd niet meer herinneren dat ik wat over hem gelezen heb
No true Scotsmanquote:Op maandag 27 november 2017 22:15 schreef Molurus het volgende:
[..]
Voornamelijk volgens de pro-pieten hier als je het mij vraagt. Althans, ik kan me niet voorstellen dat er hier anti-pieten zijn die ook fan zijn van deze man.
Zou handig zijn als dit in de OP komt.quote:Op maandag 27 november 2017 21:51 schreef Montagui het volgende:
http://www.iisr.nl/kennis(...)d-tegen-zwarte-piet/
Nou, ze laten zelfs die dekker spreken op een herdenking. Ik kijk nergens meer van op tegenwoordigquote:Op maandag 27 november 2017 22:23 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Kan zijn dat hij er als bezoeker geweest is maar zeker niet als spreker
en al helemaal niet namens Nederland
Je denkt toch niet dat Nederland Jerry Afriyie daar naar toe stuurt als afgezant van een extreemlinkse antiracistische actiegroep ,die notabene is opgenomen in Dreigingsbeeld Terrorisme
Misschien zijn ze er hoor, ik kan het niet uitsluiten. Ik moet alleen constateren dat de anti-pieten hier nog nooit enige interesse in deze man hebben getoond, en zeker niet in positieve zin.quote:
Je bedoelt toch Jerry Afriyie ?quote:Op maandag 27 november 2017 22:15 schreef Molurus het volgende:
[..]
Voornamelijk volgens de pro-pieten hier als je het mij vraagt. Althans, ik kan me niet voorstellen dat er hier anti-pieten zijn die ook fan zijn van deze man.
En dan moeten we ons natuurlijk afvragen waarom die pro-pieten wel fan van hem zijn.
klein beetje maar hoorquote:
Wat hij verkondigd op facebook noem ik nou niet echt normale teksten.quote:Op maandag 27 november 2017 22:25 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je bedoelt toch Jerry Afriyie ?
Ik ben geen fan van hem, ik ben het oneens met hem op bepaalde momenten, maar als ik zijn stukjes lees en hem op de radio hoor, dan is die man veel genuanceerder en meer weloverwogen in standpunten en bewoordingen dan mening pro-pieter in deze topicserie ( wat niet hetzelfde is als alle pro-pieters) .
Met andere woorden: redelijker, menselijker, sympathieker.
Genuanceerder dan de extremen die je zo nu en dan in dit topic ziet, zeker. Maar ik zou hem ook niet naar voren schuiven om het maatschappelijke debat namens de tegenstanders van ZP te voeren.quote:Op maandag 27 november 2017 22:25 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je bedoelt toch Jerry Afriyie ?
Ik ben geen fan van hem, ik ben het oneens met hem op bepaalde momenten, maar als ik zijn stukjes lees en hem op de radio hoor, dan is die man veel genuanceerder en meer weloverwogen in standpunten en bewoordingen dan mening pro-pieter in deze topicserie ( wat niet hetzelfde is als alle pro-pieters) .
Met andere woorden: redelijker, menselijker, sympathieker.
'Anti-pieten' hebben sowieso geen interesse in discussie hier, dus dat is niet verrassend.quote:Op maandag 27 november 2017 22:24 schreef Molurus het volgende:
[..]
Misschien zijn ze er hoor, ik kan het niet uitsluiten. Ik moet alleen constateren dat de anti-pieten hier nog nooit enige interesse in deze man hebben getoond, en zeker niet in positieve zin.
och als er een 4de opstaat clicken mensen dat ook heus wel, gebeurt alleen niet echtquote:Op maandag 27 november 2017 22:21 schreef Molurus het volgende:
[..]
Media is gewoon vraag en aanbod hoor. Nieuws over deze 3 trekt clicks, views en kijkers. Da's helaas de realiteit.
Wie dan wel?quote:Op maandag 27 november 2017 22:27 schreef Molurus het volgende:
[..]
Genuanceerder dan de extremen die je zo nu en dan in dit topic ziet, zeker. Maar ik zou hem ook niet naar voren schuiven om het maatschappelijke debat namens de tegenstanders van ZP te voeren.
Vergis je niet, iedereen wil de grote Jerry King Luther Afriyie als spreker hebben natuurlijkquote:Op maandag 27 november 2017 22:23 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat Nederland Jerry Afriyie daar naar toe stuurt als afgezant van een extreemlinkse antiracistische actiegroep ,die notabene is opgenomen in Dreigingsbeeld Terrorisme
Wat is er mis met een uberHollander?quote:Op maandag 27 november 2017 22:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
klein beetje maar hoor
is zat, niet gelijk uberHollander worden natuurlijk
ik ben de uberHollanderquote:Op maandag 27 november 2017 22:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat is er mis met een uberHollander?
Ruim 3600 vrolijke Veestboek vrinden...quote:Op maandag 27 november 2017 22:15 schreef Molurus het volgende:
[..]
toch apart dat zinnige mensen zich er niet zo aan willen branden, in beide kampen eigenlijk niet terwijl het toch het halve land bezig houdquote:Op maandag 27 november 2017 22:32 schreef S95Sedan het volgende:
Die insayno zie je ook niet meer (voorop) staan bij dat zp gedoe, dat was ook zo'n randdebiel.
Klopt. Het is ook geen redelijke man. Vorig jaar riep hij heel achterbaks en verkapt op tot geweld tegen iedereen die zich zwart had geschminkt. Gewoon, omdat er volgens hem niet geluisterd werd. Was op bnr.quote:Op maandag 27 november 2017 22:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat hij verkondigd op facebook noem ik nou niet echt normale teksten.
Toch lijkt het er op dat hij hier spreekt:quote:Op maandag 27 november 2017 22:23 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Wel een zeer intressante read en inkijk in de wereldbeschouwing.quote:Op maandag 27 november 2017 21:51 schreef Montagui het volgende:
[..]
In deze post staat e.e.a.
[..]
Inmiddels kunnen we dat aanvullen met zijn 'evaluatie van de laatste 6 jaar'
http://www.iisr.nl/kennis(...)d-tegen-zwarte-piet/
En met de name de focus op de volgende speerpunten:
-Focus op scholen, kinderen en gezinnen
Check, daar wordt nu vol op ingespeeld met voorlichtingsavonden en het al eerder ingevoerde 'lesprogramma'.
-Internationalisatie
Check, na VN, Roberson Report, Sunny Bergman zie je de laatste tijd veel anti-Pieten in het Engels twitteren.
Maar goed, het is meestal toch voor dovemansoren. Niettemin bij deze.
Nu dus klagen bij de VN dat Nederland racistisch is omdat hij niet van dezelfde rechten geniet als anderen waardoor het hem onmogelijk wordt gemaakt zijn mening te uitenquote:Op maandag 27 november 2017 22:34 schreef Red_85 het volgende:
En dan nog zijn veroordeling voor openlijke geweldpleging en geweld naar agenten.
Hele schappelijke vent verder hoor. Echt.
hij zit gewoon in de zaalquote:Op maandag 27 november 2017 22:35 schreef Montagui het volgende:
[..]
Toch lijkt het er op dat hij hier spreekt:
[ afbeelding ]
In welke microfoon?quote:Op maandag 27 november 2017 22:35 schreef Montagui het volgende:
[..]
Toch lijkt het er op dat hij hier spreekt:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |