Sommigen noemen dat een snicker :pquote:Op maandag 27 november 2017 22:08 schreef sp3c het volgende:
nou ik vind het kwalijker dat hij daar glashard staat te liegen dat hij niet van de rechtstaat gebruik kan maken enzo, daarna stopte ik al vrij snel met lezen hoor
ik snap echt geen reet van dit topic vandaagquote:Op maandag 27 november 2017 22:09 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Sommigen noemen dat een snicker :p
Echt, het kan me werkelijk geen bal schelen allemaal eigenlijk. Neem het totaal niet serieus zoals je misschien al gemerkt hebtquote:Op maandag 27 november 2017 20:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
je bent al de hele dag om de brei aan het heendwarrelen man
je bent niet nuchter en niet direct en dat lijkt me ook iets om op te slaan
WodanIsGroot is kennelijk een expert op het gebied van diverse eufemismen voor negers.quote:Op maandag 27 november 2017 22:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik snap echt geen reet van dit topic vandaag
je neemt het veel te serieus ... klein beetje Hollandse nuchterheid lijkt me eigenlijk wel op zijn plaats bij jouquote:Op maandag 27 november 2017 22:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Echt, het kan me werkelijk geen bal schelen allemaal eigenlijk. Neem het totaal niet serieus zoals je misschien al gemerkt hebt
Die zeurpieten moeten gewoon niet zo zeuren en agressief worden, en de propieten moeten zich er niks van aantrekken.
omdat hij de antipietkingpin isquote:Op maandag 27 november 2017 22:13 schreef Molurus het volgende:
[..]
WodanIsGroot is kennelijk een expert op het gebied van diverse eufemismen voor negers.
Wat ik lastiger te begrijpen vind is waarom men Afriyie nou zo interessant vindt.
Een snik 'neger'.quote:Op maandag 27 november 2017 22:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik snap echt geen reet van dit topic vandaag
Ik ben van alle markten thuis.quote:Op maandag 27 november 2017 22:13 schreef Molurus het volgende:
[..]
WodanIsGroot is kennelijk een expert op het gebied van diverse eufemismen voor negers.
Wat ik lastiger te begrijpen vind is waarom men Afriyie nou zo interessant vindt.
Voornamelijk volgens de pro-pieten hier als je het mij vraagt. Althans, ik kan me niet voorstellen dat er hier anti-pieten zijn die ook fan zijn van deze man.quote:
denk niet dat het een blijvertje is hoorquote:
naja hij is toch wel degene die in beeld is als het om dat standpunt gaatquote:Op maandag 27 november 2017 22:15 schreef Molurus het volgende:
[..]
Voornamelijk volgens de pro-pieten hier als je het mij vraagt. Althans, ik kan me niet voorstellen dat er hier anti-pieten zijn die ook fan zijn van deze man.
omdat hij de antipietkingpin isquote:En dan moeten we ons natuurlijk afvragen waarom die pro-pieten wel fan van hem zijn.
En hier een foto voor het VN gebouw.quote:Op maandag 27 november 2017 21:56 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
hier is de website -
http://www.un.org/en/even(...)_North_America.shtml
Meeting Agenda
Die 3 is wat de meerderheid die ZP wil behouden zo graag ziet. En daarom worden ze in beeld gebracht.quote:Op maandag 27 november 2017 22:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
naja hij is toch wel degene die in beeld is als het om dat standpunt gaat
samen met Sylvana en Quincy .... als die het helemaal fout hebben dan moet men misschien eens aan het imago gaan werken
Mwah, Quinsy is al een tijdje geleden afgehaakt.quote:Op maandag 27 november 2017 22:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
naja hij is toch wel degene die in beeld is als het om dat standpunt gaat
samen met Sylvana en Quincy .... als die het helemaal fout hebben dan moet men misschien eens aan het imago gaan werken
[..]
omdat hij de antipietkingpin is
dat lijkt me wat vergezochtquote:Op maandag 27 november 2017 22:18 schreef Molurus het volgende:
[..]
Die 3 is wat de meerderheid die ZP wil behouden zo graag ziet. En daarom worden ze in beeld gebracht.
Da's niet andersom.
is dat zo?quote:Op maandag 27 november 2017 22:19 schreef Montagui het volgende:
[..]
Mwah, Quinsy is al een tijdje geleden afgehaakt.
Omdat men er zo lekker boos om kan worden zonder al te veel na te denken.quote:Op maandag 27 november 2017 22:19 schreef S95Sedan het volgende:
Waarom krijgen dat soort gasten sowieso een podium daar.
Er zijn zoveel meer mensen die er niet voor zorgen dat die kloof groter wordt en veel betere dingen doen in de wereld zonder leugens te verspreiden...
quote:Op maandag 27 november 2017 22:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
je neemt het veel te serieus ... klein beetje Hollandse nuchterheid lijkt me eigenlijk wel op zijn plaats bij jou
Media is gewoon vraag en aanbod hoor. Nieuws over deze 3 trekt clicks, views en kijkers. Da's helaas de realiteit.quote:
Uiteindelijk veroorzaakt zo'n iemand daar toch alleen maar meer ellende. Als dat het waard is, tja...quote:Op maandag 27 november 2017 22:20 schreef Molurus het volgende:
[..]
Omdat men er zo lekker boos om kan worden zonder al te veel na te denken.
Kan zijn dat hij er als bezoeker geweest is maar zeker niet als sprekerquote:Op maandag 27 november 2017 22:17 schreef Montagui het volgende:
[..]
En hier een foto voor het VN gebouw.
[ afbeelding ]
Wat wil je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |