en als de tank leeg is, is ie klaarquote:
Is daar normaal, middels vergif.quote:Op zondag 26 november 2017 22:15 schreef Revanches het volgende:
Wow de honden ook gedood tijdens de inbraak
In Roffa nog welquote:Op zondag 26 november 2017 22:15 schreef OProg het volgende:
Die dochter zei ook al dat ze in Nederland wel veilig over straat kon.
De toekomst is die moeder.quote:Op zondag 26 november 2017 22:17 schreef Mandéra het volgende:
Leuke meid
Zolang ze haar mond dicht heeft.
Een marrokaan?quote:Op zondag 26 november 2017 22:19 schreef Mani89 het volgende:
Lief joch, maar volgens mij is hij van de verkeerde kant.
Want dat sluit elkaar uit?quote:Op zondag 26 november 2017 22:19 schreef Mani89 het volgende:
Vieze ventjes zoals jij hebben daar vast een goed oog voorquote:Op zondag 26 november 2017 22:19 schreef Mani89 het volgende:
Nee joh, gewoon een lief kind dus.quote:
Mijn gaydar is onfeilbaar.quote:Op zondag 26 november 2017 22:20 schreef MCH het volgende:
[..]
Vieze ventjes zoals jij hebben daar vast een goed oog voor
Scherp! En nee, budget is alweer op (en seizoen dus klaar) na een weekje Suriname.quote:Op zondag 26 november 2017 22:20 schreef Mani89 het volgende:
Maar dit was dus een "hoe is het nu met" aflevering? Volgende week weer?
Geen zorgen, die Ik Vertrekt binnenkort naar Brussel.quote:Op zondag 26 november 2017 22:23 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Is Rutte er eentje? Ik hoop dat hij ook vertrekken zal
Ja sorry, ik viel er halverwege in.quote:Op zondag 26 november 2017 22:24 schreef showtimer het volgende:
[..]
Scherp! En nee, budget is alweer op (en seizoen dus klaar) na een weekje Suriname.
Jawel, voor een terugblikaflevering was het primaquote:
Om half 3 's nachts als zolderkamerautist Fokkenquote:Op maandag 27 november 2017 02:28 schreef Szura het volgende:
Fucking graag uit Suriname weg willen en dan in Rotterdam gaan wonen!!!!!
Misschien wel 's nachts aan het werkquote:Op maandag 27 november 2017 08:02 schreef MCH het volgende:
Om half 3 's nachts als zolderkamerautist Fokken
Ja ik ook, en het verbaast me dat die garage al 6 jaar geleden wasquote:Op zondag 26 november 2017 22:20 schreef Knutknuttsson het volgende:
Meestal vind ik terugblikafleveringen niet zo leuk, maar deze vond ik wel vermakelijk eigenlijk.
Ja, ik wist ze ook allebei nogquote:Op maandag 27 november 2017 12:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja ik ook, en het verbaast me dat die garage al 6 jaar geleden wasTime flies echt!
Leuke B&B, jammer van de vriendschap.
Ideale werknemmer, Fokken in de baas zn tijd.quote:Op maandag 27 november 2017 12:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Misschien wel 's nachts aan het werk
Haha ja. Verschrijving, in de war door de topictitel. Almere is nog een graadje erger ja.quote:Op dinsdag 28 november 2017 12:25 schreef Staaf het volgende:
[..]
Alkmaar. Is wel ff wat anders dan Almere.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |