dankje , nu voel ik mequote:
Niet geil?quote:Op zondag 26 november 2017 21:27 schreef Edwin_Posse het volgende:
[..]
dankje , nu voel ik me
Blij
Rustig
Veilig
Vertrouwd
Geaccepteerd
Geliefd
Ontspannen
Vredig
Energiek
Vrolijk
Enthousiast
Tevreden
Sterk
Zelfverzekerd
Onbezorgd
Verbonden
Comfortabel
Competent
Behaaglijk
Dankbaar
Trots
Waardevol
Plezierig
Hoopvol
maar dat was maar voor korte duur, nu krijg ik weer gevoelens van :quote:
Deze natuurlijk!quote:Op zondag 26 november 2017 21:20 schreef Edwin_Posse het volgende:
Wat voor een liedje zou daar bij passen?Danku
gaan we naar de andere kant van de wereldquote:
Tenminste iemand die topics opent in MUZ, wat was jouw laatste?quote:Op maandag 27 november 2017 09:29 schreef Bugno het volgende:
Het waren een aantal prachtige weken, zo possetje-loos.
Een TROLL topic.quote:Op maandag 27 november 2017 09:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Tenminste iemand die topics opent in MUZ, wat was jouw laatste?
Nee hoor dit biedt genoeg ingangen om leuke muziek te posten dacht ik zoquote:
Niet heel lang geleden. Maar als dit al op prijs wordt gesteld is FOK! binnenkort echt overledenquote:Op maandag 27 november 2017 09:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Tenminste iemand die topics opent in MUZ, wat was jouw laatste?
Ik denk eerder als dit al geen recht van bestaan meer heeft dan kunnen beter de knop "nieuw topic" afschaffen... Mensen maken amper topics meer in MUZ omdat toch alles wordt afgekraakt, dat is imo erg kwalijk. Daarom wil ik liever het maken van topics aanmoedigen dan afraden.quote:Op maandag 27 november 2017 10:18 schreef Bugno het volgende:
[..]
Niet heel lang geleden. Maar als dit al op prijs wordt gesteld is FOK! binnenkort echt overleden
Hoort waarschijnlijk in FB, maar ff serieus: het had best leuk kunnen zijn, als er een emotie of 3 had gestaan. Nu slaat het helemaal nergens op.quote:Op maandag 27 november 2017 10:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik denk eerder als dit al geen recht van bestaan meer heeft dan kunnen beter de knop "nieuw topic" afschaffen... Mensen maken amper topics meer in MUZ omdat toch alles wordt afgekraakt, dat is imo erg kwalijk. Daarom wil ik liever het maken van topics aanmoedigen dan afraden.
Ik zie de grap er wel van inquote:Op maandag 27 november 2017 10:24 schreef Bugno het volgende:
[..]
Hoort waarschijnlijk in FB, maar ff serieus: het had best leuk kunnen zijn, als er een emotie of 3 had gestaan. Nu slaat het helemaal nergens op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |