SPOILER: seizoen 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
SPOILER: Lieve SintOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik weet niet als je poes post moet je ook tegen geile reacties kunnen toch.quote:Op zondag 26 november 2017 15:46 schreef FlippingCoin het volgende:
Ja fotos plaatsen en zeggen je bent knap is tot daar aan toe.
Zag net dit http://www.hexx.nl/Zijn%20begeerte.htmquote:
Ja lijkt mij wel.quote:Op zondag 26 november 2017 15:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja ik weet niet als je poes post moet je ook tegen geile reacties kunnen toch.
Whaaa! Neequote:Op zondag 26 november 2017 15:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zag net dit http://www.hexx.nl/Zijn%20begeerte.htm
Spannend verhaal welquote:
Is dat zo?quote:Op zondag 26 november 2017 15:48 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Dat was nog even een cliffhanger op het eind van het topic.
Er is ook een mannenlijke versie ja?quote:
Oh is het alleen voor vrouwen dan?quote:Op zondag 26 november 2017 15:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Er is ook een mannenlijke versie ja?
Kijk wel liever naar blote vrouwen dan naar Dickpics persoonlijk.quote:Op zondag 26 november 2017 15:53 schreef FlippingCoin het volgende:
Anno 2017 nog zo iets alleen voor vrouwen hebben.
Hij bedoelt een topic met mannelijke modellenquote:Op zondag 26 november 2017 15:53 schreef FlippingCoin het volgende:
Anno 2017 nog zo iets alleen voor vrouwen hebben.
Nou daar gaat mijn motivatie, dan maar even een stuk lopen met de hond.quote:Op zondag 26 november 2017 15:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kijk wel liever naar blote vrouwen dan naar Dickpics persoonlijk.
iddquote:Op zondag 26 november 2017 15:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kijk wel liever naar blote vrouwen dan naar Dickpics persoonlijk.
Oh op die manier maar kpd is een forum toch? Of een topic?quote:Op zondag 26 november 2017 15:55 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Hij bedoelt een topic met mannelijke modellenen een met vrouwelijke modellen
Ik weet het niet.quote:Op zondag 26 november 2017 15:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh op die manier maar kpd is een forum toch? Of een topic?
Misschien Zitten de dames en Secret pet er wel op te wachten niet zo snel uit het veld laten slaan.quote:Op zondag 26 november 2017 15:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou daar gaat mijn motivatie, dan maar even een stuk lopen met de hond.
subforumquote:Op zondag 26 november 2017 15:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh op die manier maar kpd is een forum toch? Of een topic?
Ah ja dat dacht ik al.quote:
Niet spannend meer? Haha!quote:Op zondag 26 november 2017 16:01 schreef aloa het volgende:
[..]
kijk er nooit meer.
In het begin wel...
Nee, ik hoef niet.quote:
dat is waar.quote:Op zondag 26 november 2017 16:05 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Nee, ik hoef niet.
Anonieme of onbekende users of mensen die daar speciaal een kloon voor aanmaken, doen me niets. Kun je overal op internet terecht daarvoor.
50 posts volgens mij.quote:Op zondag 26 november 2017 16:11 schreef aloa het volgende:
[..]
dat is waar.
Je moet minimaal 500 posts hebben ofzo en langer geregistreerd zijn dan een maand?
Spaanse puntjesquote:
Ik hoor vanaf hier dat dit niet gemeend isquote:Op zondag 26 november 2017 16:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Even snel naar de winkel
Hexx als ik terug ben sta je op plek vier he
Lekker nu.quote:
Bij een mooie dame als jijzelf staan de puntjes al op de i meen ik.quote:
Koude handen vanquote:
Ja dat een beetje, frisse handen en oren verder wel lekker.quote:
quote:Op zondag 26 november 2017 16:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Bij een mooie dame als jijzelf staan de puntjes al op de i meen ik.
quote:Op zondag 26 november 2017 16:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Bij een mooie dame als jijzelf staan de puntjes al op de i meen ik.
Bij jou ook hoor knapperd.quote:
Dan is het goedquote:
Anders kwets ik de rest, voortaan de complimentjes maar weer via wordfeud dan.quote:Op zondag 26 november 2017 16:53 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Nononono. Nu ben ik niet meer speciaal
quote:Op zondag 26 november 2017 16:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Anders kwets ik de rest, voortaan de complimentjes maar weer via wordfeud dan.
Ja, nog twee te gaan. Yes, I can.quote:Op zondag 26 november 2017 16:55 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Hexx staat bijna 3de.
Voornemen voor 2018 is dan ook minder fokken.quote:Op zondag 26 november 2017 17:10 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Tenzij je gymleraar wil worden zit er nog wel wat ruimte voor verbetering.
Ga je ook met je rapport langs bij familie?quote:Op zondag 26 november 2017 17:08 schreef _--_ het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn cijfers voor proefwerkweek met 500 fokposts per dag__!!
Schei toch uit.quote:Op zondag 26 november 2017 17:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Met die cijfers had ik je overschreven naar het vmbo.
Zonder wiskunde en Latijn heb je niet veel aan je havo/vwo diploma
Ik kan je helpen met wiskunde in dit topicquote:Op zondag 26 november 2017 17:13 schreef _--_ het volgende:
[..]
Schei toch uit.![]()
Als ik fok niet aangeraakt die periode had ik veel betere cijfers.
Het is helaas een verslaving.
Tot 3:00 zat ik nog steeds te fokken terwijl ik wiskunde niet snapte.![]()
![]()
en dan slaag vangen zeker?quote:Op zondag 26 november 2017 17:13 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ga je ook met je rapport langs bij familie?
Trigger jezelf en meer geluk de volgende proefweken periode.quote:Op zondag 26 november 2017 17:13 schreef _--_ het volgende:
[..]
Schei toch uit.![]()
![]()
Nee, die komen naar mij toe.quote:Op zondag 26 november 2017 17:13 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ga je ook met je rapport langs bij familie?
Je weet zelf al waar het aan schort, nu nog daad bij het woord voegen (ik zie je hier al minder volgens mij?) en het moet goed komen.quote:Op zondag 26 november 2017 17:11 schreef _--_ het volgende:
[..]
Voornemen voor 2018 is dan ook minder fokken.![]()
Behalve gym hoort alles bij proefwerkweek overigens.
Nog steeds elke dag minimaal 110 posts om mn dagelijkse gemiddelde hoog te houden.quote:Op zondag 26 november 2017 17:15 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Je weet zelf al waar het aan schort, nu nog daad bij het woord voegen (ik zie je hier al minder volgens mij?) en het moet goed komen.
Heb je geluk meequote:
quote:Op zondag 26 november 2017 17:15 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Je weet zelf al waar het aan schort, nu nog daad bij het woord voegen (ik zie je hier al minder volgens mij?) en het moet goed komen.
Zo oprecht, of scheelt dit weer concurrentie voor de puntjes?quote:Op zondag 26 november 2017 17:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Trigger jezelf en meer geluk de volgende proefweken periode.
Toch zonde als je genoeg koppie koppie hebt.
Ga de boel lekker lopen opfokken.quote:Op zondag 26 november 2017 17:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[..]
Zo oprecht, of scheelt dit weer concurrentie voor de puntjes?
weinig voor nodig geheime pet.quote:
Ben blij als hij minder post maar zonde van dat gozertje als hij door fok zijn school verknalt.quote:Op zondag 26 november 2017 17:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[..]
Pret*quote:Op zondag 26 november 2017 17:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
weinig voor nodig geheime pet.
quote:Op zondag 26 november 2017 17:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben blij als hij minder post maar zonde van dat gozertje als hij door fok zijn school verknalt.
je bent zelf prettig geheime pet.quote:
quote:Op zondag 26 november 2017 17:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
je bent zelf prettig geheime pet.
Ik meen het oprecht.quote:Op zondag 26 november 2017 17:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja aardappelboer of zoquote:Op zondag 26 november 2017 17:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Erg sociaal is hij ook niet dus een opleiding met nog wat arbeidsmarkt kansen lijkt me een pre
Bieb Miep of iets in de ICT ofzo.quote:
wiskundequote:Op zondag 26 november 2017 17:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bieb Miep of iets in de ICT ofzo.
Kappers zijn altijd overdreven sociaal of het nou blonde dozen Arabische mannen of homo's zijn altijd lullen over niks .quote:
gat in de markt dus, een kapper die z'n muil eens houdt.quote:Op zondag 26 november 2017 17:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kappers zijn altijd overdreven sociaal of het nou blonde dozen Arabische mannen of homo's zijn altijd lullen over niks .
Wiskundequote:
Pssssstt.. Dat bestaat al.quote:Op zondag 26 november 2017 17:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
gat in de markt dus, een kapper die z'n muil eens houdt.
Misschien moeten we dit topic gewoon speelser maken, met wiskunde-opgaven voor jou:quote:Op zondag 26 november 2017 17:13 schreef _--_ het volgende:
[..]
Schei toch uit.![]()
![]()
Dat is rekenen.quote:Op zondag 26 november 2017 17:23 schreef Homijn het volgende:
[..]
Misschien moeten we dit topic gewoon speelser maken, met wiskunde-opgaven voor jou:
Als _--_ om 17:24 uur post op FOK! en daarna pas weer om 19:14 uur, hoeveel minuten zijn er dan verstreken?
En hoe is dat een goed iets?quote:Op zondag 26 november 2017 17:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Beste kapster die ik ooit heb gehad was een oud vrouwtje uit Dominicaanse republiek.
Die smeerde gewoon kippenstront in je haar.
Had ook een knappe (klein)dochter van 19 die altijd in de zaak werkte .quote:Op zondag 26 november 2017 17:23 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
En hoe is dat een goed iets?
Herkenbaarquote:Op zondag 26 november 2017 17:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
fuck
te lang geslapen en de winkels gaan om 6 dicht
Wat moet je kopen?quote:Op zondag 26 november 2017 17:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
fuck
quote:Op zondag 26 november 2017 17:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Had ook een knappe (klein)dochter van 19 die altijd in de zaak werkte .
Ga je dat niet meer halen dan?quote:Op zondag 26 november 2017 17:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
fuck
zo kutquote:
neequote:Op zondag 26 november 2017 17:25 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Ga je dat niet meer halen dan?
Thuisbezorgd.nl is je redder in dit soort situaties.quote:Op zondag 26 november 2017 17:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
zo kutheb zin in lekker eten maarja ik red het niet meer om nu snel te gaan want ben ijdel en zal niet zo naar buiten gaan
![]()
struggles
quote:Op zondag 26 november 2017 17:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
zo kutheb zin in lekker eten maarja ik red het niet meer om nu snel te gaan want ben ijdel en zal niet zo naar buiten gaan
![]()
struggles
dat is waar maar wou iets gezonds etenquote:Op zondag 26 november 2017 17:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Thuisbezorgd.nl is je redder in dit soort situaties.
Supermarkt? Zijn die niet tot 22:00 open?quote:
Je mag wel bij mij komen etenquote:
niet waar ik woonquote:Op zondag 26 november 2017 17:27 schreef _--_ het volgende:
[..]
Supermarkt? Zijn die niet tot 22:00 open?
sowquote:Op zondag 26 november 2017 17:27 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Je mag wel bij mij komen eten
Zondag 6 uur zelfs in grotere steden buiten de Randstad.quote:Op zondag 26 november 2017 17:27 schreef _--_ het volgende:
[..]
Supermarkt? Zijn die niet tot 22:00 open?
nee dat gaat te verquote:Op zondag 26 november 2017 17:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Borrel je bent een vrouw toch je kan altijd nog nood oproep op fb posten een wanhopige naat van mij heeft laatst eten laten bezorgen bij een vrouw die hij amper kent die ziek thuis zat.
FOK! DTS Meetquote:
quote:Op zondag 26 november 2017 17:30 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Doe eens een wilde gok.
Dode Topic Spel.quote:Op zondag 26 november 2017 17:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]![]()
ok nouja leuk aanbod maarja niet voor mij dan
ohhhh ja natuurlijkquote:Op zondag 26 november 2017 17:31 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Dode Topic Spel.
Mijn eten smaakt altijd goddelijkquote:Op zondag 26 november 2017 17:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Misschien heeft die jongen wel heel uitgebreid kookt en smaakt het goddelijk.
In groningenquote:Op zondag 26 november 2017 17:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zondag 6 uur zelfs in grotere steden buiten de Randstad.
Vind mijn oplossing leuker.quote:Op zondag 26 november 2017 17:31 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Dode Topic Spel.
Beter hier in het Oosten alles zes uur dicht zelfs in Deventer Zwolle Enschede enzo.quote:
quote:Op zondag 26 november 2017 17:32 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
AH is vaak langer open dan de rest inderdaad.
truequote:Op zondag 26 november 2017 17:34 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Je went er snel aan, "vroeger" was alles dicht de gehele zondag..
en gingen we in de ochtend naar de kerkquote:Op zondag 26 november 2017 17:34 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Maar toen was er geen internet dus weinig reden om in de nacht wakker te zijn.quote:Op zondag 26 november 2017 17:34 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
wowquote:Op zondag 26 november 2017 17:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
true
is ook wel fijn dat het gewoon open is op zondag maar echt. Ik ging rond half 2 ff liggen en werd net pas wakker
Hoe laat was het vannacht dan ?quote:Op zondag 26 november 2017 17:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
true
is ook wel fijn dat het gewoon open is op zondag maar echt. Ik ging rond half 2 ff liggen en werd net pas wakker
teletekst chat!quote:Op zondag 26 november 2017 17:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar toen was er geen internet dus weinig reden om in de nacht wakker te zijn.
niet heel laat, was nog netflixen maar werd vanochtend rond 10 uur wakkerquote:
Gewoon ouderwets stappen.quote:Op zondag 26 november 2017 17:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar toen was er geen internet dus weinig reden om in de nacht wakker te zijn.
dat kaniet heequote:Op zondag 26 november 2017 17:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ging half 8 naar bed en werd om drie uur wakker gebeld.
oja, dat deed ik vroegerquote:Op zondag 26 november 2017 17:38 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Gewoon ouderwets stappen.
Ging prima maar goed is anders.quote:
nou, dan moet ik vroeg naar bed!quote:Op zondag 26 november 2017 17:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja van slapen word je wel knap dus![]()
![]()
Hoeveel bezorgkosten rekent hij?quote:Op zondag 26 november 2017 17:39 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik kan elke dag bestellen via mn buurjongen. Die werkt bij de AH en brengt het dan rond 23:00 langs![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet je daarvoor doen ?quote:Op zondag 26 november 2017 17:39 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik kan elke dag bestellen via mn buurjongen. Die werkt bij de AH en brengt het dan rond 23:00 langs![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zo fancyquote:Op zondag 26 november 2017 17:39 schreef defokkingfoker het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Samen fifa spelen. Maak ik hem meteen inquote:Op zondag 26 november 2017 17:40 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Hoeveel bezorgkosten rekent hij?
dan zou ik er toch van af zien.quote:Op zondag 26 november 2017 17:41 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Samen fifa spelen. Maak ik hem meteen in![]()
Met een joint ofzo danquote:Op zondag 26 november 2017 17:41 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Samen fifa spelen. Maak ik hem meteen in![]()
Nog beter ik ben voor soep anders dat schedeltje van streep erin is kind ook weer blij.quote:
ja iedereen moet er in verwerkt worden eigenlijk.quote:
Je Haagse en hexx referenties zijn leuk gedaan.quote:Op zondag 26 november 2017 17:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja iedereen moet er in verwerkt worden eigenlijk.
quote:Op zondag 26 november 2017 17:43 schreef FlippingCoin het volgende:
oh de makkelijkste vergeten, hemarookworst
nou nee had als eerste die chick, en toen haags en toen dacht ik hexx plaatje is ook makkelijk.quote:Op zondag 26 november 2017 17:43 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Is dit zo'n verdekt compliment aan Hexx?
working on it.quote:
Spijt dat ik mijn bitcoin een paar jaar terug verkocht heb.quote:
Ik heb wat gekocht bij 4.5kquote:Op zondag 26 november 2017 17:45 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Spijt dat ik mijn bitcoin een paar jaar terug verkocht heb.
Heb alleen nog maar altcoins tegenwoordig.quote:
Altcoins.quote:Op zondag 26 november 2017 17:47 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Heb alleen nog maar altcoins tegenwoordig.
Neo![]()
Lisk![]()
We gebruiken tegenwoordig ook Facebook i.p.v. Hyves en Myspace.quote:
Bitcoin staat steenvast jaren bovenaan daar gaat niets aan veranderen de komende minstens 10 jaar.quote:Op zondag 26 november 2017 17:48 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
We gebruiken tegenwoordig ook Facebook i.p.v. Hyves en Myspace.
Zal met coins precies hetzelfde gaan.
Was is een tosi quick ?quote:Op zondag 26 november 2017 17:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
heb nog tosti quick
dus dan maar zoiets maken
Macaroni van gisteren hier.quote:Op zondag 26 november 2017 17:50 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Op de zondag moet je niet te ingewikkeld doen over eten.
dat is ditquote:Op zondag 26 november 2017 17:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was is een tosi quick ?
Klinkt als iets uit de magnetron
Altcoins moet je alleen kopen als je ermee gaat handelen. Dan heb je maximale winst.quote:Op zondag 26 november 2017 17:50 schreef defokkingfoker het volgende:
Had een +/- een maand terug deze altcoins gekocht voor de leuk.. kijk wel over een jaar of 2 hoeveel ze dan waard zijn![]()
NEO ¤1000
Waves ¤500
OMG ¤500
LSK ¤300
Bitcoins ook nog wel een paar. Had ze gekocht op rond de 1k
preciesquote:Op zondag 26 november 2017 17:50 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Op de zondag moet je niet te ingewikkeld doen over eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |