En de Trumpfans zijn ook zelden positief over Trump. Gewoon stellen dat er 'many sides' zitten aan elk verhaal en vervolgens alleen maar kritiek uiten op de kant waar je het daadwerkelijk mee oneens bent.quote:Op zondag 26 november 2017 14:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heb me nog nooit positief uitgelaten over pegida. Neonazi's en fascisten.
Tsja, Trumpfans zijn dan ook debieltjes.quote:Op zondag 26 november 2017 15:00 schreef Euribob het volgende:
[..]
En de Trumpfans zijn ook zelden positief over Trump. Gewoon stellen dat er 'many sides' zitten aan elk verhaal en vervolgens alleen maar kritiek uiten op de kant waar je het daadwerkelijk mee oneens bent.
Ze hebben een kekke website.quote:Op zondag 26 november 2017 14:59 schreef Kaas- het volgende:
Serieus Linus? En waar meld ik me precies aan?
Directe actie en protest is wat anders dan geweld, Linus.quote:Op zondag 26 november 2017 14:58 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Club mensen die gelooft dat je nazi's alleen met geweld kan bestrijden.
Kurz is twijfelgevalletje, zijn toch wel heel lelijke fotos van hem.quote:Op zondag 26 november 2017 15:01 schreef Kaas- het volgende:
Iedereen weet dat Sky in beginsel altijd aan de kant van GeenStijl/Baudet/Wilders/Trump/Kurz/zwartepiet/neonazi’s/en vul allemaal maar in staat.
Toch wel een beetje jammer dat je je vaak van dezelfde tactieken bedient dan.quote:Op zondag 26 november 2017 15:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Tsja, Trumpfans zijn dan ook debieltjes.
Ik heb ze meerdere malen horen zeggen dat ze geweld als de enige mogelijkheid zien voor het gevecht tegen fascisten en nazi's.quote:Op zondag 26 november 2017 15:02 schreef Euribob het volgende:
[..]
Directe actie en protest is wat anders dan geweld, Linus.
Ik bedoel niet de -ismen. Maar deze specifieke club.quote:Op zondag 26 november 2017 14:52 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Waarom zou ik antifascisme afkeuren?
Ik ben ook tegen fascisme.
"Ze"?quote:Op zondag 26 november 2017 15:03 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik heb ze meerdere malen horen zeggen dat ze geweld als de enige mogelijkheid zien voor het gevecht tegen fascisten en nazi's.
Directe actie omvat geweld en andere illegale middelen. Die blokkade van de snelweg richting Dokkum was bijv. een typisch voorbeeld van directe actie. (Maar niet van antifa natuurlijk)quote:Op zondag 26 november 2017 15:02 schreef Euribob het volgende:
[..]
Directe actie en protest is wat anders dan geweld, Linus.
Trump is een soort VVD'er eigenlijk.quote:Op zondag 26 november 2017 15:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Tsja, Trumpfans zijn dan ook debieltjes.
Het zijn gewoon empathische gevoelsmensen die nog instaat zijn ergens om te geven i.t.t. de lamgeslagen en cynische kosmopoliet.quote:Op zondag 26 november 2017 14:48 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dierenliefde is ook iets waar partijen als de PVV (en aanverwanten in het buitenland) erg sterk mee zijn. Ben wel benieuwd wat de achterliggende oorzaak daarvan is.
Geen idee, volgens mij bracht ik hier paar dagen geleden ook als eerst het nieuws over die bende tokkies die de basisschool binnenviel of dat sylvana aan huis werd opgezocht.quote:Op zondag 26 november 2017 15:03 schreef Euribob het volgende:
[..]
Toch wel een beetje jammer dat je je vaak van dezelfde tactieken bedient dan.
Fred Teevenquote:Op zondag 26 november 2017 15:05 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Trump is een soort VVD'er eigenlijk.
Eens. Keihard aanpakken dat soort ongein. Maar zo denk ik ook over mensen die ongelukken veroorzaken, 9 van de 10 keer is daar een schuldige aan te wijzen.quote:Op zondag 26 november 2017 15:04 schreef Igen het volgende:
[..]
Directe actie omvat geweld en andere illegale middelen. Die blokkade van de snelweg richting Dokkum was bijv. een typisch voorbeeld van directe actie.
Ja, mensen die antifascist zijn. Niet heel lang geleden was er nog een hele reportage over bij Nieuwsuur (dat was trouwens wel de Amerikaanse tak).quote:
Directe actie leidt vaak tot geweld, maar an sich is het dat niet.quote:Op zondag 26 november 2017 15:04 schreef Igen het volgende:
[..]
Directe actie omvat geweld en andere illegale middelen. Die blokkade van de snelweg richting Dokkum was bijv. een typisch voorbeeld van directe actie.
Fred is een koning. Doet wat er moet gebeuren zonder te janken.quote:
Jouw wikipagina onderscheidt gewelddadige directe actie en vreedzame directe actie.quote:Op zondag 26 november 2017 15:06 schreef Euribob het volgende:
[..]
Directe actie leidt vaak tot geweld, maar an sich is het dat niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |