Dit klopt niet.quote:Op zondag 26 november 2017 14:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
de wedstrijd van dit weekend begint om 16.45 in Arnhem.
Ebecilio scoorde ook ooit een hattrick tegen Roda JC #leukefeitjesquote:Op zondag 26 november 2017 14:24 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Kluivertje is ineens weer de Mister Bigstar.
Omdat ze behoren tot het grote complot om PSV niks te gunnen.quote:Op zondag 26 november 2017 14:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom roept een ADO supporter hup Excelsior terwijl ze evenveel punten hebben? :S
Zeg je nu dat haags stiekem een ajacied is?quote:Op zondag 26 november 2017 14:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ze behoren tot het grote complot om PSV niks te gunnen.
Nieuwe CR7quote:Op zondag 26 november 2017 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Dat gedweep met Kluivert. Genant.
Ik zie dat Faik niet speeltquote:Op zondag 26 november 2017 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Een verdediging met Jurgen fucking Matheij verliest normaal gesproken van PSV.
piep piep calimero psvquote:Op zondag 26 november 2017 14:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ze behoren tot het grote complot om PSV niks te gunnen.
Wat typ je raarquote:Op zondag 26 november 2017 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Hahahaha, allemaal madness op Twitter van het goednieuwsshowpubliek van Ajax tegenover mensen die kritisch zijn.
''KlAgErS. NiEt NoRmAaL''
''vErWeNdE FaNs''
quote:Op zondag 26 november 2017 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Een verdediging met Jurgen fucking Matheij verliest normaal gesproken van PSV.
quote:
Welke act? Dat ik aangeef dat iemand boos isquote:Op zondag 26 november 2017 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bijzonder hoelang jij deze act vol kan houden.
Er is meer naast voetbal.quote:Op zondag 26 november 2017 14:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weinig andere boeiende wedstrijden op dit moment hè.
Je hebt gelijk. Het was een pracht van een goal.quote:Op zondag 26 november 2017 14:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Welke act? Dat ik aangeef dat iemand boos is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
Hij is mad jelly op je mensenkennisquote:Op zondag 26 november 2017 14:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Welke act? Dat ik aangeef dat iemand boos is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |