Ze is nu 28 weken, en dit is iets van de laatste 6 weken.quote:Op maandag 27 november 2017 21:25 schreef Miniem het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft dat gelukkig niet
Ah, dank je!quote:Op maandag 27 november 2017 21:02 schreef WupWup het volgende:
[..]
https://www.kennispoort-v(...)jst-positief-effect/
quote:Op maandag 27 november 2017 17:58 schreef twist02 het volgende:
Oh, en meteen nog maar een vraag voor de nog meer ervaren bevallers (ja lurkers, jullie ook!):
Iemand die bij meerdere bevallingen gestript is en iets kan zeggen over de effectiviteit ervan? Meer specifiek: waarbij het bij de eerste ook niks deed en bij de tweede opeens wel?
Bij onze Minion ben ik 3x gestript, maar leverde het -buiten steeds een cm ontsluiting- niets op. Zelfs het breken van de vliezen deed niet voldoende, waardoor ik alsnog medisch werd.
Ik kan weinig statistieken vinden hierover, dus ben op zoek naar ervaringsdeskundigen. Niet alleen naar succesverhalengewoon geïnteresseerd in ervaringen
hihi goeie! Ik zit klaar met kroepoek!quote:Op maandag 27 november 2017 21:26 schreef Stormqueen het volgende:
Zal ik de popcorn vast klaarzetten?
Scheelt dat je zelf ook zo'n lot uit de loterij bent aan je topics te zien.quote:Op maandag 27 november 2017 21:33 schreef 8777 het volgende:
[..]
Ze is nu 28 weken, en dit is iets van de laatste 6 weken.
En ja natuurlijk accepteer ik het allemaal, maar niet van harte.
Komt hopelijk allemaal goed.
Ze had het slechter kunnen treffen.quote:Op dinsdag 28 november 2017 05:47 schreef rena het volgende:
[..]
Scheelt dat je zelf ook zo'n lot uit de loterij bent aan je topics te zien.
Film was goed, maar totaal niet eng helaas. Maar weer een keer Saw uit de kast trekken of zo, dat moet haast wel werkenquote:Op maandag 27 november 2017 20:21 schreef twist02 het volgende:
[..]
Haha, zou wel een mooi verhaal zijn, Rena!Dat je zelf zo hard schrikt dat spontaan je vliezen breken ofzo
quote:Op dinsdag 28 november 2017 05:47 schreef rena het volgende:
[..]
Scheelt dat je zelf ook zo'n lot uit de loterij bent aan je topics te zien.
Met een beetje "geluk" duurt het dus nog maar 14 wekenquote:Op maandag 27 november 2017 21:33 schreef 8777 het volgende:
[..]
Ze is nu 28 weken, en dit is iets van de laatste 6 weken.
En ja natuurlijk accepteer ik het allemaal, maar niet van harte.
Komt hopelijk allemaal goed.
Nee, slingers ophangen en een ooievaar neerzetten, dan denkt ze dat ze vandaag jarig is.quote:Op dinsdag 28 november 2017 07:17 schreef Krisvc het volgende:
Jammer Rena, ik zou het anders aanpakken en vandaag appeltaart bakken en haar daarmee naar buiten lokken.
Ja! Appeltaart werkt echtquote:Op dinsdag 28 november 2017 07:17 schreef Krisvc het volgende:
Jammer Rena, ik zou het anders aanpakken en vandaag appeltaart bakken en haar daarmee naar buiten lokken.
En daarna 9 maanden ontzwangeren.quote:Op dinsdag 28 november 2017 09:45 schreef Gevalletje het volgende:
[..]
Met een beetje "geluk" duurt het dus nog maar 14 weken![]()
Waterdruppel en Zonnestraal nog gefeliciteerd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |