Voornamelijk harde buiken en een hele drukke baby, die van mij doet niet aan stilte voor de storm denk ikquote:Op woensdag 29 november 2017 12:55 schreef Aventura het volgende:
[..]
Haha, dat was het. De yogajuf zei het
Hoe is ie nu??
Ligt er denk ik ook echt aan hoe je je voelt nog, tot gisteren ging het me prima af. Nu is het maar afwachten wanneer ik weer kan en wilquote:Op woensdag 29 november 2017 13:14 schreef minilot het volgende:
Ja hoor eens, als men zich hier afvraagt wat je ook alweer wel en niet mag doen als je vliezen eenmaal gebroken zijn.. Het was relevant!!
[..]
Aww, echt?![]()
Schijnt nogal te verschillen per VK/ziekenhuis. 'Mijn' ziekenhuis adviseert niet langer dan 8 dagen aaneengesloten. Overigens kreeg ik Primperan via infuus en heb ik nu thuis weer Emesafene in tabletvorm nu ik weer water binnen kan houden.quote:Op woensdag 29 november 2017 11:24 schreef coccinelle het volgende:
[..]
Ik hoef niet meer te spugen vooralsnog. Dat is al een hele verbetering.
Er staat op de verpakking dat ik de primperan niet langer dan 5 dagen achter elkaar mag gebruiken. Weet jij hoe dat zit? Ik wil hier echt niet mee stoppen!
Misschien het plan wijzigen in gewoon vannacht bevallen?quote:Op woensdag 29 november 2017 19:40 schreef rena het volgende:
NeeEn heb ook bijna niks meer gelekt, de VK vind het ook een mysterie haha. Het plan is nu morgen naar het ziekenhuis voor die CTG maar als die constateren dat het geen gebroken vliezen zijn begint het proces weer van vooraf aan, weer 24 uur afwachten en dan weer terug naar het ziekenhuis, maar de VK zegt ook dat ze echt vruchtwater geroken heeft maar dat het waarschijnlijk nog maar heel weinig was
Maar zij en de stagiaire waren beide 100% zeker dat het vruchtwater is, ik heb alleen verder ook geen weeën, wel wat harde buiken.
Het is een groot mysterie
Hier ook 2 keer een hoge vliesscheur gehad. Vooral bij de eerste kwam er eerst een lading en stopte het daarna ook weer met lopen.quote:Op woensdag 29 november 2017 20:14 schreef rena het volgende:
Twist, ja dat zei de VK ook al dat dat het kan zijn. Of dat de baby haar vinger in het gat gestoken heeft als een soort kurkIk wacht het maar af, meer kunnen we niet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |