Het is voor joden, christenen en moslims moeilijk voor te stellen dat er verschillende invullingen bestaan van 'geloof'.quote:Op zondag 26 november 2017 05:45 schreef ABombali het volgende:
Maar dan is het dus geen mythologie? Het heeft nog gelovigen
Kan ik ook Wodanees worden? Hebben we een kerk?quote:Op zondag 26 november 2017 05:49 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Het is voor joden, christenen en moslims moeilijk voor te stellen dat verschillende invullingen bestaan van 'geloof'.
Maar er zijn nog volgelingen, maar dat houdt wat anders in dan jij waarschijnlijk denkt.
Heidense godsdienst beleeft een reveil, in de racistenkerkquote:Op zondag 26 november 2017 05:49 schreef ABombali het volgende:
[..]
Kan ik ook Wodanees worden? Hebben we een kerk?
Das weer zo'n abrahamitische benaderingen. 'We' hebben geen 'kerk', het bos met zijn bomen is onze 'heilige' plek.quote:Op zondag 26 november 2017 05:49 schreef ABombali het volgende:
[..]
Kan ik ook Wodanees worden? Hebben we een kerk?
Dus alleen kleine kinderen kunnen wodanaares zijn?quote:Op zondag 26 november 2017 05:55 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Das weer zo'n abrahamitische benaderingen. We hebben geen 'kerk', het bos met zijn bomen is onze 'heilige' plek.
En natuurlijk kan jij een wodanaarees, je hoeft daarvoor alleen maar sinterklaas te vieren.
Om weer on topic te komen: de Hellehond heeft overeenkomsten met Zwarte Piet en Knecht Ruprecht.quote:Op zondag 26 november 2017 00:09 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Wat leuk. Dieren zijn ook bijzonder. Dat verhaal over de wolf en die Herdershond. Bij Arnhem.
Is er ooit een moment dat jij iets niet iets benaderd vanuit een Amerikaanse visie?quote:Op zondag 26 november 2017 05:54 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Heidense godsdienst beleeft een reveil, in de racistenkerk
Ja, misbruik maar ook een sterke "heathens against hate" beweging.quote:Op zondag 26 november 2017 05:54 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Heidense godsdienst beleeft een reveil, in de racistenkerk
Niet dat er hier (Europa, Nederland) geen rellen zijn wegens racistische en fascistische heidenen. Breek me de bek niet open.quote:Op zondag 26 november 2017 05:58 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Is er ooit een moment dat jij iets niet iets benaderd vanuit een Amerikaanse visie?
Jij leeft met je hoofd wellicht in de USA, maar de meesten van ons staan gewoon met hun voeten in Nederlandse klei, en hebben geen boodschap aan geimporteerde rellende opinies.
Jip, negers die blanken kinderen bekogelen met noten.quote:Op zondag 26 november 2017 06:10 schreef ABombali het volgende:
racistisch geweld is gewoon ontopic vind ik
#victimblamingquote:Op zondag 26 november 2017 06:17 schreef ABombali het volgende:
Door mensen zoals jij wordt zwarte piet afgeschaft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |