SPOILER: seizoen 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
SPOILER: Lieve SintOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
in Praag niet?quote:Op zaterdag 25 november 2017 15:31 schreef defokkingfoker het volgende:
Hoe is Praag? ik ga er volgende week ff heen? Tsjechië klinkt alsof ik er van mijn jas beroofd ga worden
Praag is oprecht tof en mooiquote:Op zaterdag 25 november 2017 15:31 schreef defokkingfoker het volgende:
Hoe is Praag? ik ga er volgende week ff heen? Tsjechië klinkt alsof ik er van mijn jas beroofd ga worden
Praag klinkt bekend.. maar wist eerst niet dat die stad in Tsjechië lag.. mijn topo was nooit echt goed geweestquote:
quote:Op zaterdag 25 november 2017 15:32 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Praag klinkt bekend.. maar wist eerst niet dat die stad in Tsjechië lag.. mijn topo was nooit echt goed geweest
Pilsen ligt ook in Tsjechiequote:Op zaterdag 25 november 2017 15:32 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Praag klinkt bekend.. maar wist eerst niet dat die stad in Tsjechië lag.. mijn topo was nooit echt goed geweest
Ik ga met de autoquote:Op zaterdag 25 november 2017 15:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nice. Ik ging naar Praag met het vliegtuig en 1x vanuit Slovenië.
quote:Op zaterdag 25 november 2017 15:32 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Stel je niet aan joh.quote:Op zaterdag 25 november 2017 15:31 schreef defokkingfoker het volgende:
quote:Op zaterdag 25 november 2017 15:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Stel je niet aan joh.Praag is gewoon een prima en veilige stad.
Naar Ljubljana ben ik wel gevlogen (maar daar een autootje gehuurd)quote:Op zaterdag 25 november 2017 15:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nice. Ik ging naar Praag met het vliegtuig en 1x vanuit Slovenië.
Denk dat je in de war bent met Bulgarije ofzo, Tsjechië is gewoon een prima landquote:Op zaterdag 25 november 2017 15:31 schreef defokkingfoker het volgende:
Kost geen drol daar.quote:Op zaterdag 25 november 2017 15:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Naar Ljubljana ben ik wel gevlogen (maar daar een autootje gehuurd)
Bulgarije kennen de meeste alleen maar van tv, zon zee zuipen ziekenhuis e.d.quote:Op zaterdag 25 november 2017 15:37 schreef LCMS het volgende:
[..]
Denk dat je in de war bent met Bulgarije ofzo, Tsjechië is gewoon een prima land
Getint met (arabische)krullenquote:Op zaterdag 25 november 2017 15:37 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Wat heeft de wel de voorkeur dan?
Preciesquote:Op zaterdag 25 november 2017 15:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bulgarije kennen de meeste alleen maar van tv, zon zee zuipen ziekenhuis e.d.
Net zo veilig als Amsterdam. Elke grote stad trekt criminelen aan natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 november 2017 15:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Stel je niet aan joh.Praag is gewoon een prima en veilige stad.
Dus zo'n soort krullenbolletjequote:Op zaterdag 25 november 2017 15:38 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Getint met (arabische)krullen
Ook naar de kerk?quote:Op zaterdag 25 november 2017 15:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat dat betreft ben ik mijn ouders wel dankbaar. Die namen mij werkelijk overal mee naar toe.
Die bezochten ze wel altijd in welke stad, dorp etc dan ook ja. Maar ik bleef op gegeven moment buiten. Moest er echt niets van weten.quote:
Mijn ouders hebben mij alleen slagharen laten zienquote:Op zaterdag 25 november 2017 15:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat dat betreft ben ik mijn ouders wel dankbaar. Die namen mij werkelijk overal mee naar toe.
Klopt maar niet in elke stad zal je er even veel last van hebben. Gewoon gezond verstand gebruiken.quote:Op zaterdag 25 november 2017 15:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Net zo veilig als Amsterdam. Elke grote stad trekt criminelen aan natuurlijk.
Als die er niet zijn kun je altijd nog aan de Becherovka gaan.quote:Op zaterdag 25 november 2017 15:38 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Getint met (arabische)krullen
cultuurbarbarenquote:Op zaterdag 25 november 2017 15:40 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben mij alleen slagharen laten zien![]()
Het buitenland heb ik nog nooit samen met mijn ouders bezocht
Enige probleem is dat ik niet drinkquote:Op zaterdag 25 november 2017 15:41 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Als die er niet zijn kun je altijd nog aan de Becherovka gaan.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 25 november 2017 15:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klopt maar niet in elke stad zal je er even veel last van hebben. Gewoon gezond verstand gebruiken.
Nee dat zou ik echt niet doen.quote:Op zaterdag 25 november 2017 15:41 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Enige probleem is dat ik niet drink![]()
Zou eigenlijk wel wat wiet willen meenemen maar idk risico niet waard
quote:Op zaterdag 25 november 2017 15:42 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Nee dat zou ik echt niet doen.
Ik ook, maar ging eigenlijk wel altijd mee naar binnen, in Duitsland en Oostenrijk enzo, en elke keer denk ik weer dan: wat een hoop geld wordt er toch eigenlijk uitgegeven aan die onzinquote:Op zaterdag 25 november 2017 15:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die bezochten ze wel altijd in welke stad, dorp etc dan ook ja. Maar ik bleef op gegeven moment buiten. Moest er echt niets van weten.
ach...valt wel meequote:Op zaterdag 25 november 2017 15:41 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Enige probleem is dat ik niet drink![]()
Zou eigenlijk wel wat wiet willen meenemen maar idk risico niet waard
haha ja. Mijn idee. Ik vind het allemaal maar walgelijk.quote:Op zaterdag 25 november 2017 15:44 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik ook, maar ging eigenlijk wel altijd mee naar binnen, in Duitsland en Oostenrijk enzo, en elke keer denk ik weer dan: wat een hoop geld wordt er toch eigenlijk uitgegeven aan die onzin
straffen zijn daar ook veel hoger volgens mijquote:Op zaterdag 25 november 2017 15:44 schreef liesje1979 het volgende:
Heb als pubermeisje eens weed meegenomen op schoolreis naar Engeland. Maar we durfden het eigenlijk nergens te roken dus hebben we het weer mee terug gesmokkeld.
Wat een stress.
Ik lach je niet uit hoor maar..quote:Op zaterdag 25 november 2017 15:44 schreef liesje1979 het volgende:
Heb als pubermeisje eens weed meegenomen op schoolreis naar Engeland. Maar we durfden het eigenlijk nergens te roken dus hebben we het weer mee terug gesmokkeld.
Wat een stress.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
Wtf, je durft het wel mee te smokkelen maar het op roken daarvan durf je dan weer niet...quote:Op zaterdag 25 november 2017 15:44 schreef liesje1979 het volgende:
Wat een stress.
1x met de klas naar een hostel in Duitsland meegenomen.. bewaker kwam erachter.. of 500 cash of de politie en docenten erbij.. hebben toen maar met zn allen 50 euro betaaldquote:Op zaterdag 25 november 2017 15:44 schreef liesje1979 het volgende:
Wat een stress.
Ik was 17 ofzo.quote:Op zaterdag 25 november 2017 15:45 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Ik lach je niet uit hoor maar..
Lol!quote:Op zaterdag 25 november 2017 15:48 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
1x met de klas naar een hostel in Duitsland meegenomen.. bewaker kwam erachter.. of 500 cash of de politie en docenten erbij.. hebben toen maar met zn allen 50 euro betaald
Was toen ook rond de 16/17 idk hoe oud je bent in de 4de klas van de middelbareschoolquote:Op zaterdag 25 november 2017 15:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol!Bewaker had een goede dag!
Dat wordt tegenwoordig zowat zwaarder bestraft dan softdrugs.quote:Op zaterdag 25 november 2017 15:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jeetje boefjes. Het stoerste dat ik ooit heb gedaan is vuurwerkhandel. Wel goud geld weten te verdienen daaraan.
dat is ook best wel boefjes streken hoor vuurwerkquote:Op zaterdag 25 november 2017 15:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jeetje boefjes. Het stoerste dat ik ooit heb gedaan is vuurwerkhandel. Wel goud geld weten te verdienen daaraan.
Klopt.quote:Op zaterdag 25 november 2017 15:51 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Dat wordt tegenwoordig zowat zwaarder bestraft dan softdrugs.
Reed je dan met een bestelbus vol explosieven door het buitenland.quote:Op zaterdag 25 november 2017 15:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
dat is ook best wel boefjes streken hoor vuurwerk
ik heb wel flesjes rum meegehad naar schoolquote:Op zaterdag 25 november 2017 15:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik nam altijd vodka new naar schoolkamp
quote:Op zaterdag 25 november 2017 15:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Reed je dan met een bestelbus vol explosieven door het buitenland.
nee idd met dat etnisch profileren helemaalquote:Op zaterdag 25 november 2017 15:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet je tegenwoordig niet doen als je een baard hebt.
Een stinkbomquote:Op zaterdag 25 november 2017 15:54 schreef defokkingfoker het volgende:
Lachgas op het toilet in school
echt hoorquote:Op zaterdag 25 november 2017 15:54 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Living on the edge.
Enige aanraking met de politie komt door mn rijstijl op de scooterquote:Op zaterdag 25 november 2017 15:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
gelukkig ben ik een dame nooit last van politie dingen
ahquote:Op zaterdag 25 november 2017 15:56 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Enige aanraking met de politie komt door mn rijstijl op de scooterAuto nog nooit problemen gehad
Wat staat hier?quote:Op zaterdag 25 november 2017 15:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ahen is je scooter opgevoerd of dat niet?
ah joh geeft ook weer kalmte in je levenquote:Op zaterdag 25 november 2017 15:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat ben ik toch eigenlijk een doetje geworden
Blauw kenteken en gaat 70quote:Op zaterdag 25 november 2017 15:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ahen is je scooter opgevoerd of dat niet?
Ja, doe ik vanavondquote:Op zaterdag 25 november 2017 15:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ah joh geeft ook weer kalmte in je leven
je kan het ook anders spannend maken, pittig eten bijv.
ninja modequote:Op zaterdag 25 november 2017 15:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja, na je edit snap ik hem wel.
ja dus altijd risico rijden soort vanquote:Op zaterdag 25 november 2017 15:57 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Blauw kenteken en gaat 70
Rollerbank nog nooit problemen mee gehad. Zit een begrenzer in.. meer door rood rijden om 3:00 in de nacht en op de autoweg rijden in plaats van op het fietspad en een undercoveragent inhalen omdat die gast 30 rijd waar je 50 mag rijdenquote:Op zaterdag 25 november 2017 15:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja dus altijd risico rijden soort van![]()
quote:Op zaterdag 25 november 2017 16:01 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Rollerbank nog nooit problemen mee gehad. Zit een begrenzer in.. meer door rood rijden om 3:00 in de nacht en op de autoweg rijden in plaats van op het fietspad en een undercoveragent inhalen omdat die gast 30 rijd waar je 50 mag rijden![]()
![]()
Dat soort fratsen dus
beidequote:Op zaterdag 25 november 2017 16:02 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Bedoel je nachtvorst of echt vriezen overdag?
Dat was post uit Colombia.quote:Op zaterdag 25 november 2017 16:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik was net buiten
ik dacht natte sneeuw te zien
rond sinterklaas is er kansquote:
Nachtvorst zal niet lang meer duren denk ik. Echt overdag vriezend weer laat nog wel even op zich wachten schat ik zo..quote:
quote:Op zaterdag 25 november 2017 16:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat was post uit Colombia.
jaquote:Op zaterdag 25 november 2017 16:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
rond sinterklaas is er kans
maar dat kan nog veranderen maar dan ligt de min. temperatuur rond de 1 graad
jammer.quote:Op zaterdag 25 november 2017 16:04 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Nachtvorst zal niet lang meer duren denk ik. Echt overdag vriezend weer laat nog wel even op zich wachten schat ik zo..
Mag je al meteen voluit of eerst beperking?quote:Op zaterdag 25 november 2017 16:02 schreef defokkingfoker het volgende:
Maarja ben gelukkig weer bezig met mijn moterrrijbewijs
quote:Op zaterdag 25 november 2017 16:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
bvb-schalke is een show![]()
4-0 al
Ik gun het jequote:Op zaterdag 25 november 2017 16:06 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Ik heb een paar hele mooie ijshockey schaatssen die staan te popelen voor wat natuurijs.
quote:Op zaterdag 25 november 2017 16:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
rond die tijd heeft haags soort van tourette met die zin
In amsterdam sneeuwde het wel ff.. maar nu gwn veel hagelquote:Op zaterdag 25 november 2017 16:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik was net buiten
Was bezig met A2. Maar zit nu te wachten tot januari tot de nieuwe regelgeving komt. Krijg ik A met code 80quote:Op zaterdag 25 november 2017 16:05 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Mag je al meteen voluit of eerst beperking?
Ha.quote:Op zaterdag 25 november 2017 16:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tegenwoordig denken ze dan dat je op doorreis naar Syrië gaat.
hahaquote:Op zaterdag 25 november 2017 16:10 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ha.
De Grieken namen je toen niet mee.
leg wel zo'n dekje over het raam.quote:Op zaterdag 25 november 2017 16:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat wordt weer krabben.
Als ik het zo in de gauwigheid lees word het weer min of meer zoals het was met 2 categorieën..?quote:Op zaterdag 25 november 2017 16:10 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Was bezig met A2. Maar zit nu te wachten tot januari tot de nieuwe regelgeving komt. Krijg ik A met code 80
Ik denk dat Bosz nu mag blijvenquote:Op zaterdag 25 november 2017 16:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
bvb-schalke is een show![]()
4-0 al
quote:Op zaterdag 25 november 2017 16:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn auto in de garage en van mijn vriendin niet
Op mn 21ste mag ik dan deze;quote:Op zaterdag 25 november 2017 16:13 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Als ik het zo in de gauwigheid lees word het weer min of meer zoals het was met 2 categorieën..?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
Dat is 23 juliquote:Op zaterdag 25 november 2017 16:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
het is nog niet
ITS THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAR
quote:Op zaterdag 25 november 2017 16:16 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Op mn 21ste mag ik dan deze;
geen motorrijbewijs, wel 21 jaar en direct A met code 80
Heb je nog geen Motorrijbewijs behaald, ben je ouder dan 21 jaar en ga je nu direct voor A? Dan dien je de hele rijopleiding te doorlopen: theorie-examen, rijlessen, AVB-examen en AVD-examen. In dit geval verandert er niets. Na het slagen voor de A mag je voordat de A met code 80 twee jaar hebt, of voordat je 24 jaar oud bent, niet op tweewielers rijden die zwaarder zijn dan die in categorie A2. Wel mag je op driewielige motorrijtuigen rijden, zwaarder dan 15 kW.
Wil dan een gilera fuoco halenJa zo was het eerder ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lijkt me wel apart rijden zo'n apparaat.![]()
heugelijke dag dan jaquote:Op zaterdag 25 november 2017 16:23 schreef Homijn het volgende:
[..]
Een soort van, ja. Ik ben op die dag uitgevonden
Meen je niets van Larsquote:Op zaterdag 25 november 2017 16:23 schreef LCMS het volgende:
Moet eerlijk toegeven dat dit wel een gezellige SC is
Waarom geloof je me nooit?quote:Op zaterdag 25 november 2017 16:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Meen je niets van Lars
Dit is geen SC. Dit is een spel met verbeten, fanatieke deelnemers.quote:Op zaterdag 25 november 2017 16:23 schreef LCMS het volgende:
Moet eerlijk toegeven dat dit wel een gezellige SC is
Al een tijdje daarop gereden en het was echt een andere ervaring. De optrek van een A motor, met de snelheid van een A2 motor (max snelheid zat op de +/- 150) . Verder zeer stabiel op de weg.quote:Op zaterdag 25 november 2017 16:21 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Ja zo was het eerder ook.![]()
Lijkt me wel apart rijden zo'n apparaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar je voelde wel dat de mp3 sneller kon.. denk dat die begrenst wasIk ben geil
Dat is zeker zo.quote:Op zaterdag 25 november 2017 16:25 schreef LCMS het volgende:
[..]
Geen persoonlijke aanvallen hier, gewoon druk en geen haantjesgedrag
nou dat klopt niet altijdquote:Op zaterdag 25 november 2017 16:25 schreef LCMS het volgende:
[..]
Geen persoonlijke aanvallen hier, gewoon druk en geen haantjesgedrag
Ach, blijft een SC natuurlijkquote:Op zaterdag 25 november 2017 16:24 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dit is geen SC. Dit is een spel met verbeten, fanatieke deelnemers.
Wanneer neem je een UI? Wat is je favoriete kleur?
SecretPret zeker weerquote:Op zaterdag 25 november 2017 16:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
nou dat klopt niet altijd
Streepje is er nu niet.quote:Op zaterdag 25 november 2017 16:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
nou dat klopt niet altijd
Kan best, hier hagelde het net.quote:Op zaterdag 25 november 2017 16:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik was net buiten
Joh....quote:Op zaterdag 25 november 2017 16:26 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ach, blijft een SC natuurlijk
Ik zoek als de tijd rijp is zelf wel een UI uit, ik was door elfletterig laatst al gearresteerd
quote:Op zaterdag 25 november 2017 16:25 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Al een tijdje daarop gereden en het was echt een andere ervaring. De optrek van een A motor, met de snelheid van een A2 motor (max snelheid zat op de +/- 150) . Verder zeer stabiel op de weg.Ik heb er nooit op gereden, maar als ik ze voorbij zie komen lijkt het niet echt mijn ding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch liever 2 of 4 wielen.![]()
quote:
hij is wat rebels soms maar is natuurlijk een combinatie van factoren als haantjes gonna haantjesquote:Op zaterdag 25 november 2017 16:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Streepje is er nu niet.
rolstoel?quote:Op zaterdag 25 november 2017 16:27 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Ik heb er nooit op gereden, maar als ik ze voorbij zie komen lijkt het niet echt mijn ding.
Toch liever 2 of 4 wielen.
Het is vreselijk hoop op geen sneeuwquote:Op zaterdag 25 november 2017 16:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan best, hier hagelde het net.
Haha die nacht dat hij opbleefquote:Op zaterdag 25 november 2017 16:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
[..]
hij is wat rebels soms maar is natuurlijk een combinatie van factoren als haantjes gonna haantjes
wat dat met de drol?quote:Op zaterdag 25 november 2017 16:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha die nacht dat hij opbleef
Sneeuw vind ik wel leuk altijd, weer eens wat anders en alles wordt er 10x mooier van.quote:Op zaterdag 25 november 2017 16:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Het is vreselijk hoop op geen sneeuw
logistiek altijd lastig dan
o nee laatmaar danquote:Op zaterdag 25 november 2017 16:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat verhaal is mij niet bekend?
true, romantisch ook welquote:Op zaterdag 25 november 2017 16:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sneeuw vind ik wel leuk altijd, weer eens wat anders en alles wordt er 10x mooier van.
Dat ventje is nog geen kippetje.quote:Op zaterdag 25 november 2017 16:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
[..]
hij is wat rebels soms maar is natuurlijk een combinatie van factoren als haantjes gonna haantjes
ah johquote:Op zaterdag 25 november 2017 16:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat ventje is nog geen kippetje.
In België noemen ze dat een kieken.
Jammer dat hij post dat hij me moeder wil verkrachten.quote:Op zaterdag 25 november 2017 16:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ah johik vind hem wel grappig eigenlijk
ja ok dat is wat minderquote:Op zaterdag 25 november 2017 16:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jammer dat hij post dat hij me moeder wil verkrachten.
Eens, je moet het soms met een korreltje zout nemen.quote:Op zaterdag 25 november 2017 16:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
gewoon beetje een ettertje maarja welke jongen/man is dat nou niet
preciesquote:Op zaterdag 25 november 2017 16:33 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Eens, je moet het soms met een korreltje zout nemen.
Ik kan vaak wel om hem lachen.
Hij lijkt af en toe wel wat op Matthias/Anthonie, ik heb geen problemen met hemquote:Op zaterdag 25 november 2017 16:33 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Eens, je moet het soms met een korreltje zout nemen.
Ik kan vaak wel om hem lachen.
Of fantaseren over vrouwelijke users die liggen te vingeren.quote:Op zaterdag 25 november 2017 16:37 schreef FlippingCoin het volgende:
heb Matthias nooit gehoord over moeders verkrachten.
dat is Possetje nietquote:
psies, in mijn visie was Matthias een degelijke knul.quote:Op zaterdag 25 november 2017 16:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Of fantaseren over vrouwelijke users die liggen te vingeren.
Matige voorsprongquote:Op zaterdag 25 november 2017 16:38 schreef FlippingCoin het volgende:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 25-11-2017 16:38
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. haags_kwartiertje / 1126 / 6912
2. aloa / 964 / 4816
3. Rapporteer-Deze-Gebruiker / 763 / 3049
4. Dr.Mikey / 752 / 2552
5. markdeajaxfan / 605 / 1536
6. Hexx. / 537 / 2479
7. FlippingCoin / 492 / 3118
8. noodgang / 302 / 1454
9. -sabine- / 274 / 466
10. defokkingfoker / 213 / 669
11. _--_ / 173 / 2763
12. Homijn / 170 / 508
13. scrupuleus / 147 / 808
14. Themonk5 / 138 / 358
15. Amarantha / 120 / 246
16. hemarookworst / 119 / 809
17. DKUp / 117 / 421
18. devzero / 106 / 469
19. Borrelnootje00 / 97 / 656
20. sig000 / 69 / 117
21. Shakaloha / 67 / 328
22. RobjeGeus / 65 / 308
23. liesje1979 / 59 / 248
24. Cousin_Eddy / 59 / 219
25. misterxvany / 54 / 196
26. sp3c / 52 / 65
27. Sounddragon / 51 / 74
28. Geerd / 44 / 52
29. MichaelScott / 39 / 165
30. Gribble / 35 / 57
31. Amoeba / 32 / 345
32. BoneThugss / 32 / 423
33. vincenzo78 / 31 / 139
34. jodelahity / 26 / 281
35. Poepoog / 22 / 25
36. bondage / 22 / 71
37. Pharkus / 21 / 117
38. psychoville / 16 / 18
39. LCMS / 14 / 191
40. murp / 12 / 83
41. jamesdeen / 11 / 7
42. Molo / 8 / 9
43. ZemusWanker / 7 / 9
44. PrisTheShiz / 6 / 38
45. Kermit. / 4 / 9
46. Clairy. / 4 / 25
47. MinderMinder / 3 / 24
48. isax / 3 / 3
49. ijs_beer / 3 / 6
50. Mojo.jojo / 2 / 2
51. Rockiejj / 2 / 4
52. richolio / 1 / 13
53. Svarabhaktivocaal / 1 / 4
54. Toto69 / 1 / 10
55. Shittieboy / 1 / 15
56. Onnoman / 1 / 11
57. Puk1234 / 1 / 1
58. bijdehand / 1 / 3
59. MisterBorneo / 1 / 2
60. Plompzakker / 1 / 3
61. JimmyDean / 0 / 3
62. cherrycoke / 0 / 4
63. NoXia / 0 / 1
64. Baudetraket / 0 / 3
65. gajonkohalen / 0 / 1
66. Cobra4 / 0 / 2
67. TomDooley / 0 / 2
68. Quotidien / 0 / 1
69. Vluchteling / 0 / 1
70. MilkTea / 0 / 6
71. Gizmogirl28 / 0 / 14
72. Ciscus / 0 / 1
73. Monopoly / 0 / 2
74. alilami / 0 / 12
75. KoningPils / 0 / 1
76. Edwin_Posse / 0 / 2
Dat wel, wel een aanwinst voor FOK!.quote:Op zaterdag 25 november 2017 16:40 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Dat is een verhaal apart.
Mark is koning van de nacht hier.quote:
ik had jou wel in de top 15 verwacht ondertussen met al je tactieken en strategieën.quote:
Jij ook.quote:Op zaterdag 25 november 2017 16:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mark is koning van de nacht hier.
iewwwquote:Op zaterdag 25 november 2017 16:46 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Ik doelde op Shakloha
Dan zijn we er bijnaquote:Op zaterdag 25 november 2017 16:46 schreef FlippingCoin het volgende:
om de 127,5 delen een reset dan maar
oh doelde van doelen, nvm.quote:
daarom.quote:
Waarom?quote:Op zaterdag 25 november 2017 16:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
daarom.
we moeten even wat ochtendmensen fixen voor dit topic.
shaka is toch twaalf, die weet niet wat dit is.quote:Op zaterdag 25 november 2017 16:48 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Ik hield me bewust van de domme.
krijg je wat meer competitie.quote:
dat is er alquote:Op zaterdag 25 november 2017 16:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
krijg je wat meer competitie.
Ik pak ze toch wel.quote:Op zaterdag 25 november 2017 16:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
krijg je wat meer competitie.
jij snapt het.quote:Op zaterdag 25 november 2017 16:50 schreef FlippingCoin het volgende:
ja dat wel maar als er meer mensen in de ochtend posten dan is het moeilijker voor haags punten te scoren.
quote:Op zaterdag 25 november 2017 16:51 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Ja maar als HK wakker is slapen de meeste nog of zijn net gaan slapen.
neejohquote:Op zaterdag 25 november 2017 16:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klinkt bijna sarcastisch dit
ja daarom wat mensen aantrekken die dan ook wakker zijn.quote:Op zaterdag 25 november 2017 16:51 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Ja maar als HK wakker is slapen de meeste nog of zijn net gaan slapen.
Dan pas ik mij wel weer aan.quote:Op zaterdag 25 november 2017 16:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja daarom wat mensen aantrekken die dan ook wakker zijn.
ben je gekquote:Op zaterdag 25 november 2017 16:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Aloa gaat volgend jaar voor 200.000 posts.
ja dat is goed.quote:Op zaterdag 25 november 2017 16:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan pas ik mij wel weer aan.
In principe is de strijd voor nu wel gestreden. Enige wat ik nu nog doe is verdedigen.quote:Op zaterdag 25 november 2017 16:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja dat is goed.![]()
maar het moet een 24/7 stormlooptopic zijn.
dan heeft niemand natuurlijk punten. Haags pakt ze gewoon op het juiste moment en post hier ook nog het vaakst.quote:Op zaterdag 25 november 2017 16:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja dat is goed.![]()
maar het moet een 24/7 stormlooptopic zijn.
Vooral die combinatie van factoren is bepalend inderdaad.quote:Op zaterdag 25 november 2017 16:56 schreef aloa het volgende:
[..]
dan heeft niemand natuurlijk punten. Haags pakt ze gewoon op het juiste moment en post hier ook nog het vaakst.
voor december?quote:Op zaterdag 25 november 2017 16:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
maar ik ben wel voorstander voor een reset voor december aan breekt. Dat is een maand waarin gekke dingen kunnen gebeuren.
jepquote:Op zaterdag 25 november 2017 16:57 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Vooral die combinatie van factoren is bepalend inderdaad.
hmmm even kijken wat de rest daarvan vindt dan maar.quote:Op zaterdag 25 november 2017 16:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja, dus op.1 dec begint iedereen weer op 0.
Poll?quote:Op zaterdag 25 november 2017 16:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hmmm even kijken wat de rest daarvan vindt dan maar.
ja prima.quote:
oké later even, ben even iets lezen.quote:
quote:Op zaterdag 25 november 2017 17:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oké later even, ben even iets lezen.
nee.quote:Op zaterdag 25 november 2017 17:01 schreef FlippingCoin het volgende:
maar de ideeën zijn iig per maand een reset, nog andere ideeën?
quote:Op zaterdag 25 november 2017 17:02 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Per maand lijkt mij een prima suggestie.
Dat had hij dus gepost. Uhm okay..quote:Op zaterdag 25 november 2017 17:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
god, streepje is dus van 1 op 2 december wakker. En post dan weer drollen.
not this shit againquote:Op zaterdag 25 november 2017 17:02 schreef FlippingCoin het volgende:
als iemand anders nog ideeën heeft plaats ze maar dan gooi ik die ook de de poll mss.
waarom niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |